o můj hřbet se nestarej ten je rovný,jen jsem chtěl říc že není žadná sranda sehnat prostředky.Zeptej se Pavla a bývalého hejtmana JK že bez dotací by ten projekt nerozjeli na takové špičkové úrovni jaký je.
Diskuze
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 08.09.2019 | Vložil: pedro
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 08.09.2019 | Vložil: slunce v duši
Mýlíš se, ale je vidět, že hřbet kloníš před vrchností rád, existují závody, které se pořádají bez dotací vrchnosti, ale o tom ty nemáš páru, protože je sehnat (bez vrchnosti) prostě neumíš, nebo na to nemáš.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 07.09.2019 | Vložil: pedro
ty asi nemáš představu co stojí jeden běžeký závod,i pochlebovat se musí vrchnosti aby jste se mohli někde běžet, zkus to na svoje triko udělat běžecký podnik, slunce v kalhotách
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 07.09.2019 | Vložil: Rosťa
Naprostý souhlas se SLUNCEM V DUSI.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 07.09.2019 | Vložil: slunce v duši
Aha, takže jsem to pochopil, oblastní výbor si vyjel na oslavy, nasadil kravaty a šel se fotit, aby dostal na další rok příspěvky od města, kraje na závody?
Brrrr...jak malé, nízké...vlastně ne, taky se tomu dá říkat hrdost a respekt k historickým pramenům, že?
A co takhle respekt a hrdost, že jste dali tisícům běžcům a stovkám rodin možnost závodit v rámci MBSP (i to je historický odkaz)?
Pavle, vykašli se na to a ukonči spolupráci, udělej MBP, měj cca 16 závodů na rok, budeš mít dovolenou a budeš se nám více usmívat když Tě uvidíme na závodech :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: Jablonický
Vo štvrtok sa nebežalo z toho dôvodu, že hlavným organizátorom osláv bol oblastný výbor SZPB a tí boli všetci na oslavách v BB.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: PEPA
A proč se tedy neběželo ve čtvrtek, když to bylo datum SNP. Určitě by přijeli i běžci z Moravy. Tak toho bylo málo jak v Lipově, tak na Behu vďaky. vypadá to, že vám stačí udělat čárku za organizaci a ostatní je vám ukradené.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: Jablonický
Ešte pár poznámok prečo som reagoval na príspevok P.Bílu. Najskôr si jeho príspevok "preložme" do zrozumiteľnej reči. P.Bíla je totálne rozčúlený, že slovenskí partneri v MSBP nezariadili, aby počas pretekov v Liptove, neboli žiadne závody na Slovensku, ktoré by mohli Lipov ohroziť. Ak to do budúcna nezariadia tak sa MSBP rozpadne. A k tomu im dáva poslednú výstrahu. Chápem to správne? Pokiaľ áno, nezdá sa mi to veľmi férové voči slovenským funkcionárom MSBP, resp. Grand prix Záhoria. Prečo? Beh vďaky nie je súčasťou MSBP, aký majú teda títo funkcionári vplyv na jeho konanie? V súčasnej situácii žiadny, ale ako som už písal nebránime sa zaradiť do zostavy a podriadiť sa, ale za určitých podmienok. Dátum výročia SNP už zrejme nezmeníme, skôr sa dajú dátumovo zmeniť sviatky vína a pod., nehovoriac o tom, že oslavy zvačša majú oblastný charakter a hlavnými organizátormi nie sme my, my len prispievame svojou športovou časťou. Som si vedomí, že podobných argumentov sa nájde aj na druhej strane, preto voláme po rozumnom dialógu namiesto ultimátov.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: handl
Pardon, ospravedlňujem sa za ten Holíč. Dôvod presunutia našich pretekov je ten, že pán Bíla nám oznámil, že v tomto termíne nám nemôžu prísť ich rozhodcovia merať, tak sme hľadali taký termín, ktorý by im vyhovoval. A našli sme tento. S tým súhlasil aj pán Bíla. Pôvodne sme chceli zohnať iných rozhodcov, ale väčšina časomeračov mala už tento termín zajednaný a iní boli tak drahí, že sme si ich pri našom rozpočte nemohli dovoliť.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: Lenka Gejdošová
Pan Handl píše ohledně Malacké desítky, že je"v piatok holíč, v sobotu Malacky, v nedeľu Burčáková šestka". Ale to není pravda. Holíč je o týden před 14.9.2019. A Malacky a Bojanovice i dříve byly v jednom víkendu. Tak nevím, proč se termín posouvá, hodně lidí již má v tomto termínu zaplacené registrace na jiné závody.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: handl
vy tu stále točíte okolo Behu vďaky, ktorý nie je súčasťou MSBP. Tak nech tam nie je, keď sa nevie dohodnúť s organizátormi. Ale kde je problém s behmi, ktoré sú súčasťou MSBP?
Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: PEPA
A proč se Beh vďaky nebežel ve čtvrtek, když to byl státní svátek na Slovensku ?????
To by se tady nic nemuselo řešit.
Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: Franta
A je to tu. Není důvod něco řešit, to jen Bíla něco kecá. Asi mu budu fandit, aby to ukončil. Vždyť vy melete takové blbosti. Jablonický píše, že Bíla i Polesňák mu řekli, že to nejde, že termíny v srpnu jsou obsazeny Lipovem a Smrdákama. To měl Bíla říct Lipovu a nebo Smrdákám, že teď došel Jablonický (20 roků o něm nikdo neslyšel) a bude místo vás v sobotu Beh vďaky a vy si vyberte termín někde v zimě. To snad nemyslíte vážně, že když pán Jablonický neuspěl, tak za to může Bíla. Již se nedivím, že mu ruply nervy .......
Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 05.09.2019 | Vložil: handl
Pá Jablonický sa len snažil vysvetliť, že beh Vďaky nie je súčasťou MSBP a napriek tomu sa snažil komunikovať s organizátormi MSBP tak, aby našiel čo najvhodnejší termín. a zjavne neuspel. Takže chyba asi nie je na jeho strane, ale skôr na druhej. A z jeho slov jasne vyplýva, že nie je oprávnený organizovať schôdzky toho druhu, ako spomínate. A pán Bíla sám píše, že je s organizátormi pretekov na slovenskej strane spokojný. Takže vlastne ani neviem, kde je problém. My v Malackách sme tiež mali Malackú desiatku v termíne koncom septembra, ale kolidovala s inými pretekmi MSBP / vpiatok holíč, v sobotu Malacky, v nedeľu Burčáková šestka/, tak sme desiatku presunuli na 26 októbra, aby sme neboli v termíne, kedy to logicky bežcom nevyhovuje. Týmto zároveň aj oznamujeme, že Malacká desiatka sa presúva na 26. októbra. Pánovi Bílovii sme to už oznámili, všetkých srdečne pozývame a budeme sa snažiť čo najskôr všade oznámiť zmenu termínu.
Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 04.09.2019 | Vložil: Jaro
Kdy se bude konat ona schůzka? Máte termín? Domluvili jste se s Pavlem? Jestli ne, tak to jsou zase kecy v kleci. Je třeba akce a Pavel proto udělal už dost.. takže zanechte dlouhých dialogů a napište kdy se má konat ona schůzka, z iniciativy slovenské strany... zajisté
Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 03.09.2019 | Vložil: Milan Jablonický
So záujmom som si prečítal stanovisko Pavla Bílu k MSBP po sobotňajších pretekoch v Lipove. Nie sme do BSBP zaradení a možno si poviete, že nemám čo do toho "mudrovať".Vzhľadom k tomu, že som stále riaditeľom Behu vďaky t.j. už od r. 1984 i keď teraz p značnej pauze, niekoľko viet si dovolím pripojiť.
Len pre vašu informáciu, Grand prix Záhoria som zakladal v roku 1987 spolu s redakciou Záhorák, do ktorej bolo zapojených 5 pretekov. Potom jej riadenie prevzala Komisia kondičného a rekreačného behu na čele s Jozefom Harajom. Nastali nové časy a komisia postupne zanikla a teda aj GPZ. Všetka česť súčasným funkcionárom, ktorí sa zaslúžili o jej znovuzrodenie a tiež našim priateľom na Morave a teda i Pavlovi Bílovi.
Pavel Bíla sa na Behu vďaky zúčastnil štyri krát a z toho dva krát vystúpil na stupeň víťazov. Domnieval som sa, že i táto skutočnosť u neho vyformovala pozitívny vzťah k nášmu podujatiu Priznám sa, že som bol trošku sklamaný, keď som ho oslovil počas Záhoráckeho maratónu v Senici a požiadal o zaradenie Behu vďaky do MSBP. V priebehu prezentácie mi vymenoval nekoľko dôvodov prečo to nejde a bodka. Snažil som sa hľadať kompromis. Navštívil som starostu obce Lipov. Nejde to. Hovoril som so starostkou Smrdák, Nejde to. Pavel Polesňák sa stotožnil s Bílom. Nejde to. Tak nám nezostalo nič ié len zorganizovať "lokálny" beh s tým, že deti môžu byť zaradené do GPZ.
Na záver chcem jasne deklarovať, že projekt MSBP sa mi páči a bola by veľká škoda ho rozbiť. Určite sa však neudrží dávaním "posledných varovaní", ani napínaním svalov. Trevba si sadnúť k stolu a vecne a bez emócií hľadať kompromis, ktorý bude vyhovovať všetkým stranám.
15 nebo 30 let (ne) spolupráce
Datum: 03.09.2019 | Vložil: ☀️ v duši
Každý otec si chce nastavit mantinely výchovy svého dítěte, každý otec je hrdý (i když to někdy není vidět) svůj plod lásky.
To, že se syn po čase občas mantinelům vyhne bych bral jako vhodné, pokud to prospěje. Jako nevhodné a nerespekt je, když se v rodině nekomunikuje. Pokud je syn dospělý měl by se postavit na nohy a nevysavat otce z jeho energie. Pokud chce syn participovat na projektu měl by přinést í invenci a rozhodně nejít proti myšlence projektu.
Zkrátím to... uvědomte si, že projekt MSBP je něco, co tady už nikdy nevznikne a je možné, že pokud to Pavla přestane bavit, skončí vaše pravidelné víkendové přeshraniční setkávání se.
I projekt Runczech doznal v posledních dvou letech výrazných změn a přiznám se, že mám pocit, že začne odumírat a rozpadne se na dílčí top závody. Víte proč? Stojí to neskutečně enormní úsilí vedení...a Pavel to táhne s pár borcema sám cca xxl let !!!
Tož táhněte za jeden provaz bo vám zmizímb z vašich srdcí... vaše ☀️
Re: Re: Beh k Radošovským vinohradom
Datum: 19.08.2019 | Vložil: Vladimír Divácký
Za mě jen prosté - díky všem pořadatelům a když to půjde tak za rok zase v Radošovcích.
Re: Beh k Radošovským vinohradom
Datum: 19.08.2019 | Vložil: edobaum
dakujeme všetkým ktorí prispeli k zdárnemu priebehu nášho behu, vám bežci za skvelé športové výkony adúfam že náš beh bude i nadalej vašou srdcovkou. Ak sa vám to páčilo dajte to dalej a ak ste boli s niečím nespokojný povedzte nám to skúsime to napraviť. Takže ešte raz velká vdaka
Beh k Radošovským vinohradom
Datum: 13.08.2019 | Vložil: edo baum
Milí priatelia bežci, po roku znovu v Radošovciach vypukne bežecký ošial, takže dúfam že tam nebudete chýbať, pretože ste všedci srdečne pozvaný od organizátorov. Tešíme sa na skvelá zápolenie ktorím dúfam že obohatíte naše športové popoludnie. Máme pre vás prichystané občerstvenie - guláš, pivečko aj Radošovské vínečko, takže v sobotu všedci hurá do Radošovéc!!!!!!!
Re: Re: Vnorovská 10
Datum: 12.08.2019 | Vložil: Martin Žigo
Už je to v poriadku všade - teda 10km. V nedeľu ich zmenili, len na úvodnej stránke bkhod boli ešte staré, tak som to sem pre napísal.
5km neviem posúdiť, to musia tí čo to bežali. Ja som len jednoznačne videl, že čas ktorým som prebiehal cieľ bol iný ako vo výsledkoch, preto som sledoval či to neopravia.
A aj opravili, v nedeľu.
Re: Vnorovská 10
Datum: 12.08.2019 | Vložil: Portašik
na web-stranke vnorovskadesitka.cz su vysledky v poriadku, hlavne vo vysledkoch behu na 5km su tam velke rozdiely medzi vysledkami na bkhod a na stranke preteku vnorovskadesitka.cz
Re: Re: Re: Vnorovská 10
Datum: 12.08.2019 | Vložil: Josef Korvas
čím dříve se čipy závodníkům vezmou, tím je menší pravděpodobnost, že přes koberec znovu přejdou s čipem a ve výsledcích vzniknou zmatky
Re: Re: Vnorovská 10
Datum: 12.08.2019 | Vložil: Martin Žigo
Úplne by stačilo keby sa čipy zbierali o niečo ďalej za cieľovou čiarou, nech sa dá spraviť aspoň pár krokov "doklus" po finiši a nie hneď zastať.
Poprípade jednorázové čipy nalepené na štartových číslach by tiež boli možnosť. Štartové čísla aj tak ostávajú pretekárom.
Vnorovská 10
Datum: 11.08.2019 | Vložil: Martin Žigo
Výsledková listina bola dnes aktualizovaná. Včerajšie výsledky boli chybné a posunuté - aj tie ktoré máte na úvodnej stránke. (zhruba 10-15 sekúnd)
Hlavne, že majú organizátori úžasnú meraciu technológiu, kde aby závodníci odovzdávali čipy pre istotu už 100m pred cieľom.
Nech si radšej spravia poriadok v meraní, namiesto obťažovania bežcov 2 sekundy po dobehu s ich super čipmi.
Viem, že s tým BK HOD nemá nič spoločné, ale možno si to niekto od kompetentných prečíta...
Výsledky Plavecký Mikuláš
Datum: 28.07.2019 | Vložil: Ján Bellay
Dobrý deň, pozeral som na výsledky a hlásim chybu. Kolesár Samuel so mnou nefinišoval, ten išiel 7 km. Ja som mal číslo 555, ak si dobre pamätám.
***************
Asi nešel ani 7 km, není v cílovém zápisu rozhodčích, asi si ho tam nějakou záhadou dal počítač pod stejným číslem a časem jako jsi měl ty, sám počítač.
Re: Re: Autobus - Nová Lhota
Datum: 14.08.2019 | Vložil: Josef Korvas
Ve Vnorovech to řešíme uzávěrkou tratě. Platí pro všechny a tedy i pro autobusy. Jednou se nachystají podklady a další rok se to jen opakuje. Měsíc před pošleme žádost, tři dny pře závodem dorazí povolení. Na SÚS si půjčíme potřebné značky. V nejkritičtějším místě (otočky dětí) stojí hasiči s autem tak, aby neprojelo auto.
Re: Autobus - Nová Lhota
Datum: 09.07.2019 | Vložil: Pavel Bíla
Ahoj Jaro, i mistr tesař se někdy utne. Já na ten autobus nějak .... On tam jezdí takto při závodě každý rok, a vždy to řidič v pohodě zvládl. Tentokrát však jel nový řidič a bohužel to dopadlo, jak to dopadlo. Řešením asi bude pouze varianta posunutí startu na 18:30 hod., to již bude autobus odjetý. A ten autobus na tu konečnou zastávku musí, nikde jinde se tam s tím přívěsem neotočí.
Bohužel nás asi podobné situace budou čekat i v sobotu v Borském Svatém Juru, tam je taky hodně silný provoz.
Autobus - Nová Lhota
Datum: 07.07.2019 | Vložil: Jaro/ZFT
Pavle chválil ste vo svojom najnovšom príspevku organizátorov behu v Nové Lhotě. A dávame Vám z veľkej časti za pravdu. Ich úsilie ale zásadným spôsobom pokazil autobus s prívesom, ktorému organizátori dovolili, aby svojou bezohľadnou jazdou ohrozil bežcov. Nie je predsa možné, aby bol vpustený počas preteku autobus do cieľového priestoru, tam sa otáčal, cúval a blokoval trať. V jednom momente tam takmer zrazil malé dievča, ktoré zbieralo hubky. Z autobusu tam nikto nevystupoval, ani tam nenastupoval, tak asi nebolo nevyhnutné, aby ho tam organizátori pustili a dovolili mu tam robiť takéto nebezpečné manévre.
Uznanie a chvála
Datum: 23.05.2019 | Vložil: Palo Waldecker
Ahoj Palko,
To čo si napísal pri Mravenč. míle 2019 si mal plné právo napísať.
Stále tvrdím, že vy na čele s tebou čo robíte, je hodné vysokého uznania
a pochvaly. V dnešnej dobe, v ktorej je to len o peniazoch, je to unikát.
Taký obrovský „podnik“ s 36 pretekmi spolu s detským súťažami vrátane hodnotiaceho plesu...,
to snáď u nás na Slovensku a možno ani v Čechách nemá obdobu.
A to všetko na dobrovoľnej báze, a prakticky zadarmo a vo svojom voľnom čase !.
Niekedy neviem ani pochopiť, že to stále funguje a dokážeš to ukočírovať.
A to, že ľudia sú takí ako teraz v Plav. Štvrtku je smutné a zároveň nebezpečné.
Nielen pre samotných pretekárov, ale hlavne pre vás rozhodcov.
Zakiaľ sa nič nestane, tak sa nič nedeje. Ale až sa niečo stane, tak sa hľadá vinník.
Z kamarátov sa stávajú nepriatelia, podávajú sa žaloby na súd, žiada sa doživotné odškodné.
Na to pozor.
To je všetko, čo som chcel k tomu článku poznamenať.
Ďakujem vám a spoločne si prajem dobré zdravie pre bežcov i rozhodcov, kamarátske prostredie a pohodu.
Behu zdar !
Palo Waldecker, Senica
zapomenutá bunda
Datum: 13.04.2019 | Vložil: Pavlína Šteflovičová
na návsi po Velké Moravě v Mikulčicích zůstala bunda...kdo postrádá, ať se přihlásí, dovezeme, pošleme:-)
Re: Zabudnutá vec
Datum: 12.04.2019 | Vložil: Jaro/ZFT
Ahoj.
Podprdu pre Martu, aj elasťáky pre Jožka Korvasa donesieme do Šaštína.
Zabudnutá vec
Datum: 30.03.2019 | Vložil: Iveta Kluknavská
Milí bežci, priatelia prosim Vas Marta Durnova si zabudla na dnešnom závode v Hlbokom v sprche športovú podprsenku. Ak ju niekto vzal, pripadne vie ju vyzdvihnúť nech jej ju prinesie na najbližší závod. Ďakujem
Výhra pro pana MILOSLAVA FORETA
Datum: 25.03.2019 | Vložil: Karolína & Radek Bártovi * FANCLUB BÍLA Velké Pavlovice
Prosíme velmi pana Miloslava Foreta, ročník 1967 (Hradiště), aby si na Turistickém informačním centru ve Velkých Pavlovicích vyzvedl svou výhru (diplom, medaili a dárkovou tašku plnou dobrot) za 3. místo v kategorii Muži 50 - Běh o velkopavlovickou meruňku 2019.
Infocentrum najdete na ulici Hlavní 6/9, Velké Pavlovice, telefon 777 736 413. :-) :-) :-)
Grand Prix Záhoria
Datum: 06.03.2019 | Vložil: V.Handl
Oznamujeme všetkým priaznivcom behu že sme vytvorili FB stránku Grand Prix Záhoria.
Vyhlášení Gbely
Datum: 22.01.2019 | Vložil: Josef Korvas
Vyhlášení MSBP jako již několik let opět na úrovni. Velké poděkování Gbelským strýcům a taky Pavlovi Bílovi a jeho lidem.
Re: HHS-výsledky
Datum: 23.12.2018 | Vložil: Franta
a myslíte, že ty výsledky i někdo opraví ? Bílovi rozhodčí u toho tentokrát nebyly, tak se tím pořadím asi nikdo nebude zabývat.
HHS-výsledky
Datum: 21.12.2018 | Vložil: Ján Bellay
Celkovo sú vo výsledkoch nezrovnalosti. Vyzerá to tak, že anténa, ktorá sníma čipy mala veľký dosah a chytala aj bežcov, ktorý prebehli popri oblúku. Kolega s kolegyňou bežali spolu až do cieľa a on má o cca 3 minúty lepší čas. Keď som sa pozeral na fotky bežcov okolo 1:06 - 1:10 tak tam bolo viacej takých.
Re: výsledky hhs
Datum: 17.12.2018 | Vložil: ML
Tretí dobehol VERETSKIY Pawel z Demolex Bardejov, Pavol Waldecker M-60 / Senica bol na 322. mieste.
Datum: 16.12.2018 | Vložil: FOTO ZPĚVÁK
https://zpevakfoto.rajce.idnes.cz/beh_SKALICA_-HODONIN_2018/
výsledky hhs
Datum: 16.12.2018 | Vložil: Franta
Ahojte, to je pravda, že třetí doběhl Seničan ? Nějaký Pavol Waldecker, zná ho někdo ?
Oprava body
Datum: 05.11.2018 | Vložil: Kresánek
Nejde o mne ale o Jána Varmužu,kterej nemá odečteny body.V GPzáhoria nemá odečteno 456 bodu z 22 nejlepšich Dekuji
Oprava
Datum: 19.10.2018 | Vložil: Antonín Tomeček
Zdravim. V celkovám součtu GRAND PRIX SLOVÁCKA mě chybí 642 bodů za Rohatec. Děkuju za opravu.
foto Bořetice
Datum: 15.10.2018 | Vložil: Maaca
Ahojte, má někdo odkaz na fotky z Bořetic? Nebo kontakt na někoho, kdo fotil?
*********
Fotky a video jsou již ve fotogalerii
PB
Re: Re: Re: MSBP - jak to bude dál 2
Datum: 21.09.2018 | Vložil: Petr Halas
Ahoj,
na MSBP jsme začali jezdit asi před 11 lety. Postupně se z naší rodiny stali pravidelní účastníci. Byť jsme "přivandrovalci" z vedlejšího okresu, tak jsme rádi, že jste nás mezi sebe vřele přijali a nedovedu si představit sezónu bez MSBP. Polovina rodiny mojí manželky pochází z Radějova u Strážnice, a musím říct, že mně tento kraj a lidé vždy chytnou za srdce...za rok objedeme spoustu závodů kolem Brna, severní Morava, východní Čechy, Praha, všude je krásně, ale to co je zde- MSBP- to není nikde, prostředí, lidé, atmosféra a Pavel- to můžou závidět všichni v celé republice. Velmi rád se také potkávám s kamarády ze Slovenska a jsem rád, že mezi běžci hranice neexistují.
Přiznám se, že mi do MSBP od začátku nesedí některé závody ( Prusinovice, Jehnice, Šaratice, Blažovice) ale chápu důvody proč tam jsou. V současné době mně nastolená otázka jak to bude dál ? jako závodníka nepříjemně překvapila. Rozumím Pavlovi, že má svoji rodinu, na kterou má málo času, má s MSBP tolik práce, co si ani neumíme představit. Pokud se rozhodne skončit, má na to právo, bez něho to nebude ono, ale takový úžasný seriál nemůže stát na jednom člověku.
Další věc jsou finance, z vlastní zkušenosti vím, že nové vedení JmK na sportovní akce docela kašle, takže to nebude jednoduché. Je pravda, že my závodníci toto nevyřešíme, musí se domluvit pořadatelé, jako závodník jsem ochoten zaplatit vyšší startovné i za děti. Samozřejmě jsou závody a závody...jako pořadatel jednoho závodu vím, že lze udělat závod se zázemím a cenami pro všechny s účastí 150 dětí a 50 dospělých do 10.000,- a to nevybírám startovné.
Takže jak bude pokračovat MSBP neovlivním, nezbude mi než čekat na zprávy na netu, popř. na závodech...každopádně MSBP je příjemnou součástí našeho života a tou i zůstane...
Re: Re: MSBP - jak to bude dál 2
Datum: 17.09.2018 | Vložil: Vladimír Divácký
Dobrá, financování si tedy musí řešit pořadatelé jednotlivých závodů. Pár poznámek směrem k nim:
- především chci závodit (když to čas, zdraví a další okolnosti dovolí)
- klidně si po závodě odpustím guláš, řízek, klobásu ….
- klidně se obejdu bez pamětní medaile, apod.
- jsem ochoten akceptovat vyšší startovné
A klidně se obejdu bez ceny pro vítěze - stejně nikdy nic nevyhraju :-) :-)
Re: MSBP - jak to bude dál 2
Datum: 16.09.2018 | Vložil: Pavel Bíla
Vážení přátelé, je to pěkné, že vymýšlíte plán jak dál, ale takto to nepůjde. Žádná jednorázová podpora vás ,,pár,, to nezachrání a úředně to tomu zbytku nebudeme nařizovat. Ono by to stejně vyřešilo jednu sezónu a problém by tu byl nanovo. Pro MSBP jsou partneři pouze pořadatelé jednotlivých závodů a ti se musí k tomu problému vyjádřit. Buď se do soutěže za nových podmínek přihlásí a nebo půjdou závody svou cestou bez MSBP. Když se dívám na ty příspěvky, že jste někteří ochotni dát 1 000 Kč, tak se divím, proč by mělo být pro každého pořadatele dát navíc oproti předešlým deseti letem 5 000 Kč. To je z mého pohledu tak směšná částka, protože já jsem soutěž každý rok dotoval částkou 500 až 700 000 Kč. Takže nevymýšlejte žádné sbírky, každý pořadatel si musí poradit sám. Já bohužel již nejsem s časových důvodů schopen dát dohromady celý rozpočet, jinak ty peníze od pořadatelů jsou nutné na roční chod soutěže, zbytek peněz na zabezpečení techniky bych stejně musel sehnat já. Tento týden jednotlivý pořadatelé ode mne obdrží oficiální podmínky a jak jsem řekl, do konce měsíce listopadu mi to musí vrátit buď s kladným vyjádřením a nebo záporným. Každý pořadatel si musí uvědomit, že nic není zadarmo (doposud toho však měli zadarmo hodně). A pokud se chtějí pořadatelé trumfovat a zvyšují rozpočet svých závodů, tak já proti tomu nic nemám. Ale z hlediska řídícího soutěže vidím, že na některém závodě je startovné 100 Kč a na některém 150 Kč. Přesto však i ten závod za 100 Kč proběhne po sportovní stránce stejně, jak ten za 150 Kč. Rozdíl je jenom v tom, že se liší nabídky co všechno pro vás každý pořadatel nachystá mimo samotný závod. Ještě nikdo v diskuzi neřekl, my chceme hlavně závodit, tak se uskromníme. Klidně dál diskutujte, ale neorganizujte žádné sbírky.





