Diskuze

Nové bodování - přespolní

Datum: 22.01.2020 | Vložil: Pavel K.

Vážení mistři vašeho oboru i vy hobíci,
k systému bodování chci přispět také malou jedůvkou a to, že mne v bodování chybí koeficient vzdálenosti a únavy, která je ve mne před startem každého závodu, když se rozhodnu zajet na závody MSBP a konfrontovat se s vámi :)
Vím, někteří mne nemusí, někteří mne potřebují i porazit, některým jsou moje výkony ukradené, ale zvažte namíchání hrnečku bodů kde by byly:
- dosažený výkon, dosažené místo v závodě + koeficient vzdálenosti (odkud jsem), tzv. únavný faktor...jo a také finanční náročnost (někdy musím jet z5 i vlakem 1 třídy bo jsou vlaky plné :) )

Pokud jste se nad mým textem usmáli, zasmáli, pousmáli, tak je to fajn :-)
Trochu vážněji...prosím nechte Pavlovi tu krásnou možnost tvořit. Tolik zkušeností jako on při pořádání takového počtu závodů nemá nikdo v ČR a SR. Jsem pro to, co Pavel vymyslí. Nemůžeme přeci chodit stále ve stejných šatech :-)
Mne Pavel baví svým inovativním přístupem, expresivností svého projevu a láskou ke sportu a nám, kterou si v sobě nosí - bo pro peníze se tohle fakt dělat nedá :-)

Jo, makejte, sezona se blíží a já se těším až vám protáhnu vaše úsměvy...směrem dolů :-)

nové bodování

Datum: 19.01.2020 | Vložil: L.Gejdošová

Zcela souhlasím s názory Luboše a Ladi. Další věc, která mě, ale taky více lidem vadí, je počet započítávaných závodů 26 v grand prix Slovácka a Záhoria. Stačilo by určitě těch 22 jako bylo doteď Tento vysoký počet opravdu nedává moc příležitostí lízat si rány, popř. věnovat se i jiným aktivitám. V podstatě to nahrává sběratelům závodů, někdy na úkol kvality. Ještě mám připomínku k bodování závodů mimo kategorii. Krácení počtu bodů na polovinu je opravdu přehnané. Při minimálních bodových rozdílech v kategorii je to prakticky jako by žádné body ani nebyly přiděleny.

Re: nové bodování

Datum: 19.01.2020 | Vložil: Mirek Minařík

Také se připojuji k názorům, že bych systém bodování (je to více soutěživé) i počítaný počet závodů (účastnit se skoro všech závodů je problematické) ponechal beze změny.

Dejme do ankety kdo je pro původní systém hodnocení a kdo pro nový...

Body Jehnice

Datum: 26.11.2019 | Vložil: Mira Kresánek

Potom sa mali body počítať od posledného bežca na dlhej trati.Tak jak v Kyjove.Tam Jožka šohaj za 10 míesto získal 202 bodu.

slavnostní vyhlášení a nové bodování

Datum: 19.01.2020 | Vložil: Luboš Bartál

dobrý den všem, kteří jste již v nedělním dopoledni vzhůru po sobotní noci plné slavnostních chvil při vyhodnocení ročníku 2019. Děkuji všem organizátorům, zvláště spolku Gbelskí strýci za výbornou organizaci a zabezpečení slavnostního večera, kterému věnovali velé úsilí. Byl to večer výborné nálady a příjemné atmosféry . Bylo vidět, že se všichni dobře bavili, což je výbornou vizitkou pro organizátory večera. Po této stránce jistě velmi vydařené setkání sportovců i organizátorů.
Z propozic pro nový rok 2020 však mě zaskočila oblast nového bodování. Dle mého názoru, i mnoha dalších běžců se mi zdá, že nový model plně nevystihuje úroveň jednotlivých běžců a potláčí soutěživost. Uvedu to na jednom příkladu: v mojí kategori soupeřím s Vl. Varmužou. On zvítězí třeba o 3 min, já doběhnu druhý a rozdíl mezi námi jsou jen 2 body . To vůbec nevyjadřuje kvalitu běku vítěze. Já se můžu soustředit jen na udržení druhého místa . V dosavdní zpúsobu hodnocení by byl mezi námi rozestup třeba 25.míst a bodový rozdíl 50 bodů.Tím je více vyjádřena úroveň běžce a motivace pro lepší výkon je rozhodně vyšší, než navrhovaný nový model hodnocení. Za mně tedy dávám přednost dosavadnímu systému bodování. Pokud to cítíte podobně, vyjádřet svůj názor a případně tím zachovejme dosavadní způsob bodování. Na závěr Vám všem přeji hodně chuti do přípravy na nový roční a již se těším na souboje s Vámi na závodních tratích Tak ahoj.

Re: slavnostní vyhlášení a nové bodování

Datum: 19.01.2020 | Vložil: Vladimír Varmuza

Naprosto souhlasím s Lubošem Bartalem. Tento nový způsob bodování se dotkne všech. Každý z nás má ve startovním poli několik běžců s kterými mezi sebou soupeři. Myslím si, že jim minimální bodový rozdíl se také nebude zamlouvat. Vždycky je někdo o něco lepší. Žádný systém bodovani není naprosto spravedlivý a vyhovuje všem. Já jsem přesvědčený, že minulý systém bodovani je spravedlivější, než nový. Navíc se osvědčil a je funkční. Tak proč to měnit.

Nové bodování

Datum: 20.01.2020 | Vložil: Luďa Durďák

Taky si přihodím svoji trošku do mlýna. Už slyším hlasy, co zas ten chytrák Durďák vymýšlí, ale nevadí, já su zvyklý. Co se týče nového návrhu bodovat podle kategorií, mně se líbí, porovnává i na jednotlivých závodech ty, kteří jsou pak porovnáváni v celkovém pořadí MSBP. Jestli se někdo mezi sebou celý rok pere o vteřinky nebo je mezi prvním a druhým rozdíl tři minuty je dle mého jedno. Pokud jsou ve stejné kategorii, bylo by dle mého spravedlivější, kdyby brali body jen v rámci své kategorie. Nicméně jak říkal Laďa Varmuža, na stávající systém jsou všichni zvyklí, asi funguje, tak proč to měnit :) ono by se na konci roku možná někteří divili, jak by vypadalo celkové pořadí :)
Já mám nicméně ještě jeden podnět, který myslím stojí za diskuzi mnohem víc, když už chcete měnit systém bodování. Já byl totiž navrhoval zcela samostatně bodovat ženy. Důvod? Na části závodů běží samostatně, na části společně s muži. Jednou tak vítězka získá 700 bodů, jednou řekněme 640 bodů, protože je celkově třicátá. Jednou získá desátá žena 682 bodů za desáté místo, jednou třeba 540 bodů protože skončí celkově 80. Nepřijde vám tohle nefér a zvláštní? Mně jo, ale tohle nikdo neřeší... Tak se mějte a hezký den.

Re: Nové bodování

Datum: 20.01.2020 | Vložil: Martin Neumann

Souhlasím s Luďou - několikrát jsme to s Ivčou řešili a také je pro oddělené bodování muž a žen ve všech závodech.

Re: Re: Nové bodování

Datum: 20.01.2020 | Vložil: Joška Šohaj

Přátelé spočítejte si loňské výsledky podle nového bodování a vyjde vám stejné pořadí jaké je podle starého. Jenom absolutní počet bodů bude nižší. Aťsi Pavel přiděluje body podle systému, který bude pro něj míň pracný.
Soutěživost nový systém neovlivní. Každý závodník vždy soupeří s tím běžcem, který má podobnou výkonost bez ohledu na kategorii. A ještě ho těší, že porazí mladšího. Nedovedu si představit běžce, který by závod jen odklusal před soupeřem o hodně slabším ve své kategorii s uspokojením, že mu to na vítězství stačí a nenechal se strhnout závodní atmosférou. Když tu filosofii o ztrátě soutěživosti dovedu do absurdity, tak by nám v závodě běhali vláčky běžců jednotlivých kategorií a každý by si hlídal jenom soupeře za sebou.
S názorem Luďka Durďáka také souhlasím. Tím by se ze soutěže odstranily, z pohledu žen a veteránů nad 70 let, závody " hodně a málo bodované". Ubylo by taktizování způsobem - tam nepojedu, je tam málo bodů.

Body z Jehnic

Datum: 23.11.2019 | Vložil: Rasťo

Rád bych viedel proč se mienilo bodováni z Jehnic ? Od léta 2010 teda 8 let se počítaly body všem beˇšcum.Tudiš juniorum i dorostencum.JSEM z toho znechucen!!!

Re: Body z Jehnic

Datum: 25.11.2019 | Vložil: Pavel Bíla

Na toto téma Jehnic, jsem odpovídal již před dvěma měsíci.

Dobrý deň, chcem sa spýtať Pavel Bíla ako budú tento rok bodované Jehnice v rámci MSBP. Podľa výsledkov z minulého roka boli na krátkej trati bodovaní aj muži, aj dorast aj juniori.

Již jsem to popisoval po Blažovicách, co bylo loni, to bylo. v rámci MSBP je 6,4 km pro ženy a Muže nad 70 (JUNDOR do bodováni nejde), 10,9 km je pro ostatní mužské kategorie
Důvod proč je to letos jinak? Protože jste (závodníci) loni nesouhlasili, aby v Jehnicích získalili body i závodníci JUNDORU.

Body MSBP

Datum: 16.11.2019 | Vložil: Margita Varmužová

Dobrý deň pán Bíla,
poprosila by som o kontrolu bodov v tabuľke "NAJ 22 závodov", mám zle napísané body (chýbajú body za Búre). Ďakujem. Margita
**********
opraveno
Pavel Bíla

Malacká desiatka

Datum: 27.10.2019 | Vložil: handl

Ďakujeme všetkým, ktorí sa zúčastnili Malackej desiatky a vytvorili v nádhernom prostredí nášho zámockého parku vynikajúcu atmosféru. Bolo vo všetkých kategóriách cez 400 štartujúcich a to nás potešilo. Aj počasie nám vyšlo a aj keď mal náš beh na Morave aj na Slovensku v tomto termíne silnú konkurenciu, sme radi, že veľa bežcov zamierilo k nám. Tento rok sme obnovili tím usporiadateľov a veríme, že naše preteky budú mať rok od roku vyššiu úroveň. Budeme radi, ak nám napíšete pripomienky, ak sa vám niečo na týchto pretekoch nepáčilo, alebo čo si myslíte, že by sa dalo vylepšíť.

Re: Malacká desiatka

Datum: 28.10.2019 | Vložil: edo baum

Bolo to super, výborná organizácia pekná účast a k tomu nádherné počasie, to všetko dohromady vytvorilo krásny sobotný deň.
Takže velká Vdaka!!!!!

Veľká cena mesta Holíč

Datum: 30.09.2019 | Vložil: Roučka

To čo delá p.Bíla je určite záslužná práca.Čo,ale povedať na hlášku p.Bilu:Dojdem na preteky(Roučka)a Pavel zahlásí,dnes bude mínus 40 a riaditelovi pretekov p.Švecovi som zvedaví ako to zvládnete s vyhlásením.Nič z tých jeho predpovedí sa nesplnilo.Časový rozpis dodržany a vyhlásenie výsledkov super.Na pretekoch boli dve nepríjemnosti.A.Matejov neprišiel v čas na prezentáciu a organizátori povolili samostatný štart( proti pravidlom).Po protestoch rodičov bol výsledok anulovaný.Pri prezentácii dospelých boli rozhodcom dorastenci a juniori postavrení do 1 radu, čo malo vpliiv pri štartu dospelých.Čo na to p.Bíla?Na záver,že 27.ročník Veľkej ceny mesta Holíč mal veľký ohlas u divákov a myslím aj u pretekárov.Nebol vidieť žiadný podstatný problém a tak chcem poďakovať všetkým,ktorí sa podielali na organizovaniu 27.ročnku Veľkej ceny mesta Holíč.

Re: Veľká cena mesta Holíč

Datum: 30.09.2019 | Vložil: Pavel Bíla

Panebože proč????? Asi rozhodčí bkhod byly na jiném závodě než pan Roučka!!!
K úctě k vašemu stáří se nebudu s vámi pouštět do nějakých dalších přestřelek, to mám s vámi probrané před 11 lety, kdy jste vystoupil s Holíčem z naší soutěže, aby jste nyní .....
Já odpovím řediteli závodu v Holíči Romanovi Švecovi, protože vy jste mi týden před závodem oznámil, že jste jenom tajomník a žádné změny robiť nebudete (jsou na to svědci).
Vážený pane řediteli, mrzí mně, že i když jsme se spolu po závodě shodli na tom, že je potřeba udělat změnu časového programu podle Záhoráckého dětského běžeckého poháru (vzor je v pravidlech tohoto poháru) a sejdeme se spolu na vyřešení problémů. Asi tlaky na to, aby vše bylo také, že se vlastně nic nestalo a jenom Bíla to viděl špatně. Pan Roučka má pravdu v tom, že nakonec se dokázali rozhodčí vypořádat i s tak špatným časákem a všechno se stihlo do startu hlavního závodu. Ale za jakou cenu ???? Rozhodčí museli běhat k prezentaci se startovní a výsledkovou listinou, urychlovat starty kategorií (proto ten závodník nestihl start) aby se tam vešly všechny kategorie tzn. i ty další dvě připsané ráno před závodem. Pominu fakt, díky tomu, že si rodiče stáhli časák z internetu (ten špatný) a rozhodčím pak nadávali, že nestartují podle časáku co mají v ruce.
A víte proč se dětské závody stihly do startu hl.závodu. Ne proto, že to pořadatelé nějak zařídili. Udělali to všechno rozhodčí, ti se tam honili.
Romane, těch mínus čtyřicet jsem nepochopil, to nějaký výplod .... Nevím čo p. Bíla má společné u startu, jak se staví závodníci, zato vím, že pan Bíla je zásadně proti společnému startu JUNDORU a hlavního závodu v Holíči. Romane, já věřím i tomu, že se to lidem líbilo, mně také, až na ty dětské závody v takovém časovém zmatku. A že nebyl kromě tohoto problému další problém, je jenom dobře. Ale nedělejte, že si nestalo. Na tom rautu vás u vínečka zaručeně jenom chválili, já jsem však řídící soutěže a za ty roky u vesla nemám zapotřebí si s někým pochlebovat.
Pokud však Romane sdílíš stejný názor jako p.Roučka, tak asi bude chyba ve mně.
PS: tímto jsem já kapitolu Holíča osobně uzavřel.

Re: Veľká cena mesta Holíč

Datum: 02.10.2019 | Vložil: ☀️ v duši

Ano, pohled funkcionáře, který se stará o zákulisí a hlášení těm, od kterých dostává peníze a plácání po zádech a praktika, který má zájem o pohodlí závodníků z jiné stránky...mj. to, že byl schválen start a po závodě bylo napsáno DQ, je nehoráznost ze strany organizátorů !!!

Upresnenie

Datum: 30.09.2019 | Vložil: Vojtech Planka

Zdravím vás priatelia.
V propozíciách na stránke BKHOD je uvedená dĺžka trate v Bukovanoch 10/5 km, v brožúrke k MSBP 2019 je uvedená dĺžka trate 7,5/5 km. Budem rád, ak mi niekto kompetentný upresní, aká dlhá trať ma čaká. To len tak, aby som vedel, či sa mám tešiť na ten záverečný stupák k mlynu :-)).
Ďakujem
Vojto.

Re: Upresnenie

Datum: 30.09.2019 | Vložil: Vojto

Opravujem 10/6

Re: Re: Upresnenie

Datum: 30.09.2019 | Vložil: Pavel Bíla

Ahoj Vojto, vždy vám říkám, že tištěná termínovka rok dopředu nemusí v den závodu sedět. Když se tiskla, tak nám bylo oznámeno, že se již nahoře u mlýna nebude běhat. Teď je vše jinak a bude vše postaru, tzn. start a cíl nahoře u mlýna. Co se týká délky, takové jsou propozice závodu a pokud je pořadatel změní třeba i v den závodu (může se třeba opravovat silnice), tak se běží jak určí pořadatel.

Re: Re: Re: Upresnenie

Datum: 30.09.2019 | Vložil: Vojto Planka

Ďakujem Pavle, tak to si zasa niečo vychutnám :-)).
P.S. S tou termínovkou a upresnením tesne pred pretekmi je mi to jasné. Len som chcel vedieť, na čo sa mám tešiť.
Ešte raz díky.
Ahoj

Diskuze

Datum: 11.09.2019 | Vložil: Josef Korvas

Přátelé, myslím, že by tady této diskuzi prospělo, kdyby se každý pod svůj příspěvek podepsal, nejlépe celým jménem.

Re: Diskuze

Datum: 14.09.2019 | Vložil: ☀️ v duši

Ano, slyšel jsem to od rodičů, že byli doby kdy se někteří zajímali o to, kdo co řekl, kdo to je, jakou váhu mají jeho slova a potom se s nim patřičně naložilo, nechte svobodu projevu plynout a pokud Ti, vám vadi můj příspěvek ať ho správce smaže, apropo Pedro, je vidět, že jsou peníze pro Tebe vším a vše se s nimi v MSBP vyřeší. Pavel a jeho parta to dělá z lásky ke sportu a nám všem, protože za peníze se tak velká akce nedá dělat cca 25 resp 30 let!!!

Re: Re: Diskuze

Datum: 14.09.2019 | Vložil: ☀️ v duši

...za Ty peníze, které má Pavel a jeho parta od sponzorů...ten jeho čas strávený v rámci a pro MSBP

Nesprávny rok narodenia

Datum: 07.09.2019 | Vložil: Jana Kubíčková ZFT

Dobrý večer pane Bíla, nová členka nášho týmu Katarína Cvečková má vo výsledkoch z Gbelov uvedený nesprávny rok narodenia -1977 -a je zaradená do zlej kategórie. Správny ročník narodenia je 1987. Ďakujeme za opravu. Jana
*******************
Opraveno
Pavel Bíla

15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 03.09.2019 | Vložil: ☀️ v duši

Každý otec si chce nastavit mantinely výchovy svého dítěte, každý otec je hrdý (i když to někdy není vidět) svůj plod lásky.
To, že se syn po čase občas mantinelům vyhne bych bral jako vhodné, pokud to prospěje. Jako nevhodné a nerespekt je, když se v rodině nekomunikuje. Pokud je syn dospělý měl by se postavit na nohy a nevysavat otce z jeho energie. Pokud chce syn participovat na projektu měl by přinést í invenci a rozhodně nejít proti myšlence projektu.
Zkrátím to... uvědomte si, že projekt MSBP je něco, co tady už nikdy nevznikne a je možné, že pokud to Pavla přestane bavit, skončí vaše pravidelné víkendové přeshraniční setkávání se.
I projekt Runczech doznal v posledních dvou letech výrazných změn a přiznám se, že mám pocit, že začne odumírat a rozpadne se na dílčí top závody. Víte proč? Stojí to neskutečně enormní úsilí vedení...a Pavel to táhne s pár borcema sám cca xxl let !!!
Tož táhněte za jeden provaz bo vám zmizímb z vašich srdcí... vaše ☀️

Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 03.09.2019 | Vložil: Milan Jablonický

So záujmom som si prečítal stanovisko Pavla Bílu k MSBP po sobotňajších pretekoch v Lipove. Nie sme do BSBP zaradení a možno si poviete, že nemám čo do toho "mudrovať".Vzhľadom k tomu, že som stále riaditeľom Behu vďaky t.j. už od r. 1984 i keď teraz p značnej pauze, niekoľko viet si dovolím pripojiť.
Len pre vašu informáciu, Grand prix Záhoria som zakladal v roku 1987 spolu s redakciou Záhorák, do ktorej bolo zapojených 5 pretekov. Potom jej riadenie prevzala Komisia kondičného a rekreačného behu na čele s Jozefom Harajom. Nastali nové časy a komisia postupne zanikla a teda aj GPZ. Všetka česť súčasným funkcionárom, ktorí sa zaslúžili o jej znovuzrodenie a tiež našim priateľom na Morave a teda i Pavlovi Bílovi.
Pavel Bíla sa na Behu vďaky zúčastnil štyri krát a z toho dva krát vystúpil na stupeň víťazov. Domnieval som sa, že i táto skutočnosť u neho vyformovala pozitívny vzťah k nášmu podujatiu Priznám sa, že som bol trošku sklamaný, keď som ho oslovil počas Záhoráckeho maratónu v Senici a požiadal o zaradenie Behu vďaky do MSBP. V priebehu prezentácie mi vymenoval nekoľko dôvodov prečo to nejde a bodka. Snažil som sa hľadať kompromis. Navštívil som starostu obce Lipov. Nejde to. Hovoril som so starostkou Smrdák, Nejde to. Pavel Polesňák sa stotožnil s Bílom. Nejde to. Tak nám nezostalo nič ié len zorganizovať "lokálny" beh s tým, že deti môžu byť zaradené do GPZ.
Na záver chcem jasne deklarovať, že projekt MSBP sa mi páči a bola by veľká škoda ho rozbiť. Určite sa však neudrží dávaním "posledných varovaní", ani napínaním svalov. Trevba si sadnúť k stolu a vecne a bez emócií hľadať kompromis, ktorý bude vyhovovať všetkým stranám.

Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 04.09.2019 | Vložil: Jaro

Kdy se bude konat ona schůzka? Máte termín? Domluvili jste se s Pavlem? Jestli ne, tak to jsou zase kecy v kleci. Je třeba akce a Pavel proto udělal už dost.. takže zanechte dlouhých dialogů a napište kdy se má konat ona schůzka, z iniciativy slovenské strany... zajisté

Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: handl

Pá Jablonický sa len snažil vysvetliť, že beh Vďaky nie je súčasťou MSBP a napriek tomu sa snažil komunikovať s organizátormi MSBP tak, aby našiel čo najvhodnejší termín. a zjavne neuspel. Takže chyba asi nie je na jeho strane, ale skôr na druhej. A z jeho slov jasne vyplýva, že nie je oprávnený organizovať schôdzky toho druhu, ako spomínate. A pán Bíla sám píše, že je s organizátormi pretekov na slovenskej strane spokojný. Takže vlastne ani neviem, kde je problém. My v Malackách sme tiež mali Malackú desiatku v termíne koncom septembra, ale kolidovala s inými pretekmi MSBP / vpiatok holíč, v sobotu Malacky, v nedeľu Burčáková šestka/, tak sme desiatku presunuli na 26 októbra, aby sme neboli v termíne, kedy to logicky bežcom nevyhovuje. Týmto zároveň aj oznamujeme, že Malacká desiatka sa presúva na 26. októbra. Pánovi Bílovii sme to už oznámili, všetkých srdečne pozývame a budeme sa snažiť čo najskôr všade oznámiť zmenu termínu.

Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: Franta

A je to tu. Není důvod něco řešit, to jen Bíla něco kecá. Asi mu budu fandit, aby to ukončil. Vždyť vy melete takové blbosti. Jablonický píše, že Bíla i Polesňák mu řekli, že to nejde, že termíny v srpnu jsou obsazeny Lipovem a Smrdákama. To měl Bíla říct Lipovu a nebo Smrdákám, že teď došel Jablonický (20 roků o něm nikdo neslyšel) a bude místo vás v sobotu Beh vďaky a vy si vyberte termín někde v zimě. To snad nemyslíte vážně, že když pán Jablonický neuspěl, tak za to může Bíla. Již se nedivím, že mu ruply nervy .......

Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: PEPA

A proč se Beh vďaky nebežel ve čtvrtek, když to byl státní svátek na Slovensku ?????
To by se tady nic nemuselo řešit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: handl

vy tu stále točíte okolo Behu vďaky, ktorý nie je súčasťou MSBP. Tak nech tam nie je, keď sa nevie dohodnúť s organizátormi. Ale kde je problém s behmi, ktoré sú súčasťou MSBP?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: Lenka Gejdošová

Pan Handl píše ohledně Malacké desítky, že je"v piatok holíč, v sobotu Malacky, v nedeľu Burčáková šestka". Ale to není pravda. Holíč je o týden před 14.9.2019. A Malacky a Bojanovice i dříve byly v jednom víkendu. Tak nevím, proč se termín posouvá, hodně lidí již má v tomto termínu zaplacené registrace na jiné závody.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: handl

Pardon, ospravedlňujem sa za ten Holíč. Dôvod presunutia našich pretekov je ten, že pán Bíla nám oznámil, že v tomto termíne nám nemôžu prísť ich rozhodcovia merať, tak sme hľadali taký termín, ktorý by im vyhovoval. A našli sme tento. S tým súhlasil aj pán Bíla. Pôvodne sme chceli zohnať iných rozhodcov, ale väčšina časomeračov mala už tento termín zajednaný a iní boli tak drahí, že sme si ich pri našom rozpočte nemohli dovoliť.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: Jablonický

Ešte pár poznámok prečo som reagoval na príspevok P.Bílu. Najskôr si jeho príspevok "preložme" do zrozumiteľnej reči. P.Bíla je totálne rozčúlený, že slovenskí partneri v MSBP nezariadili, aby počas pretekov v Liptove, neboli žiadne závody na Slovensku, ktoré by mohli Lipov ohroziť. Ak to do budúcna nezariadia tak sa MSBP rozpadne. A k tomu im dáva poslednú výstrahu. Chápem to správne? Pokiaľ áno, nezdá sa mi to veľmi férové voči slovenským funkcionárom MSBP, resp. Grand prix Záhoria. Prečo? Beh vďaky nie je súčasťou MSBP, aký majú teda títo funkcionári vplyv na jeho konanie? V súčasnej situácii žiadny, ale ako som už písal nebránime sa zaradiť do zostavy a podriadiť sa, ale za určitých podmienok. Dátum výročia SNP už zrejme nezmeníme, skôr sa dajú dátumovo zmeniť sviatky vína a pod., nehovoriac o tom, že oslavy zvačša majú oblastný charakter a hlavnými organizátormi nie sme my, my len prispievame svojou športovou časťou. Som si vedomí, že podobných argumentov sa nájde aj na druhej strane, preto voláme po rozumnom dialógu namiesto ultimátov.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: PEPA

A proč se tedy neběželo ve čtvrtek, když to bylo datum SNP. Určitě by přijeli i běžci z Moravy. Tak toho bylo málo jak v Lipově, tak na Behu vďaky. vypadá to, že vám stačí udělat čárku za organizaci a ostatní je vám ukradené.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 05.09.2019 | Vložil: Jablonický

Vo štvrtok sa nebežalo z toho dôvodu, že hlavným organizátorom osláv bol oblastný výbor SZPB a tí boli všetci na oslavách v BB.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 07.09.2019 | Vložil: slunce v duši

Aha, takže jsem to pochopil, oblastní výbor si vyjel na oslavy, nasadil kravaty a šel se fotit, aby dostal na další rok příspěvky od města, kraje na závody?
Brrrr...jak malé, nízké...vlastně ne, taky se tomu dá říkat hrdost a respekt k historickým pramenům, že?
A co takhle respekt a hrdost, že jste dali tisícům běžcům a stovkám rodin možnost závodit v rámci MBSP (i to je historický odkaz)?
Pavle, vykašli se na to a ukonči spolupráci, udělej MBP, měj cca 16 závodů na rok, budeš mít dovolenou a budeš se nám více usmívat když Tě uvidíme na závodech :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 07.09.2019 | Vložil: Rosťa

Naprostý souhlas se SLUNCEM V DUSI.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 07.09.2019 | Vložil: pedro

ty asi nemáš představu co stojí jeden běžeký závod,i pochlebovat se musí vrchnosti aby jste se mohli někde běžet, zkus to na svoje triko udělat běžecký podnik, slunce v kalhotách

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 08.09.2019 | Vložil: slunce v duši

Mýlíš se, ale je vidět, že hřbet kloníš před vrchností rád, existují závody, které se pořádají bez dotací vrchnosti, ale o tom ty nemáš páru, protože je sehnat (bez vrchnosti) prostě neumíš, nebo na to nemáš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 08.09.2019 | Vložil: pedro

o můj hřbet se nestarej ten je rovný,jen jsem chtěl říc že není žadná sranda sehnat prostředky.Zeptej se Pavla a bývalého hejtmana JK že bez dotací by ten projekt nerozjeli na takové špičkové úrovni jaký je.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 08.09.2019 | Vložil: ☀️ v duši

Ujíždiš z tématu stejně jako slovenská strana.
Primární je vůle a termín se scházet nad projektem více než 1 x ročně.
Jak jsem psal...rozdělení MSBP je prodloužení ředitelství Pavla...a...čím víc se Pedro budeš dívat do minulosti a finanční zdroje z kraje zahrň do mich i to jak vysavali jini organizátoři z peněz které měli být přiděleny jemu, co by organizátorovi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 09.09.2019 | Vložil: pedro

tak sežeň balík peněz a dej to MSBP a nerobíjej co funguje

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 15 nebo 30 let (ne) spolupráce

Datum: 14.09.2019 | Vložil: Joža

Ne, nepochopil. Ale vůbec, a domýšlíš si blbosti.

Beh k Radošovským vinohradom

Datum: 13.08.2019 | Vložil: edo baum

Milí priatelia bežci, po roku znovu v Radošovciach vypukne bežecký ošial, takže dúfam že tam nebudete chýbať, pretože ste všedci srdečne pozvaný od organizátorov. Tešíme sa na skvelá zápolenie ktorím dúfam že obohatíte naše športové popoludnie. Máme pre vás prichystané občerstvenie - guláš, pivečko aj Radošovské vínečko, takže v sobotu všedci hurá do Radošovéc!!!!!!!

Re: Beh k Radošovským vinohradom

Datum: 19.08.2019 | Vložil: edobaum

dakujeme všetkým ktorí prispeli k zdárnemu priebehu nášho behu, vám bežci za skvelé športové výkony adúfam že náš beh bude i nadalej vašou srdcovkou. Ak sa vám to páčilo dajte to dalej a ak ste boli s niečím nespokojný povedzte nám to skúsime to napraviť. Takže ešte raz velká vdaka

Re: Re: Beh k Radošovským vinohradom

Datum: 19.08.2019 | Vložil: Vladimír Divácký

Za mě jen prosté - díky všem pořadatelům a když to půjde tak za rok zase v Radošovcích.

Vnorovská 10

Datum: 11.08.2019 | Vložil: Martin Žigo

Výsledková listina bola dnes aktualizovaná. Včerajšie výsledky boli chybné a posunuté - aj tie ktoré máte na úvodnej stránke. (zhruba 10-15 sekúnd)

Hlavne, že majú organizátori úžasnú meraciu technológiu, kde aby závodníci odovzdávali čipy pre istotu už 100m pred cieľom.

Nech si radšej spravia poriadok v meraní, namiesto obťažovania bežcov 2 sekundy po dobehu s ich super čipmi.

Viem, že s tým BK HOD nemá nič spoločné, ale možno si to niekto od kompetentných prečíta...

Re: Vnorovská 10

Datum: 11.08.2019 | Vložil: Josef Korvas

Kompetentní si přečetl.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek