Diskuze

Re: Re: startovné

Datum: 08.08.2017 | Vložil: Karel Mecl

Startovné pro děti je divné,stím já nic neudělám to je rozhodnutí pořadatelů.Možná trochu očesat finační odměny ale pozor co když se ta odměna týká Vás.

Re: Re: Re: startovné

Datum: 09.08.2017 | Vložil: Nika

Ano plánování a příprava závodu je práce značně celoroční. Ale zrovna k těm Keňanům výše zmíněným to je zrovna něco co dle mého zrovna na tento typ závodů nepatří. Samotní hobby běžci z nich nadšení nejsou, aby vůbec přijeli stojí to neskutečné peníze které musí někdo zaplatit. Kdyby ty peníze vzali a pozvali za to někoho z českých špiček( a věřím, že se správným přístupem a termínem by ani to nebylo potřeba) věřím, že to by i sami běžci dokázali mnohem lépe ocenit- setkání právě s tím někým kdo je třeba k běhu přivedl, komu vždy drží pěsti když někde reprezentuje je rozhodně lepší pocit než sbírka černochů jejichž význam jsem jaksi nepochopila a už asi nepochopím. V tomto byl dobrý přístup například i v Jablonici- jeden rok je sponzoři chtěli tak je měli ok. Ale i oni pochopili, že tím radost ani slávu si nepřinesou. nejde jen o finanční odměny- řekla bych, že ty v celkových nákladech jsou nakonec téměř tím nejmenším- ty mají závody dle svých možností někde vyšší někde nižší, někde žádné. Když se započítají rozhodčí, občerstvení, ceny pro děti, u větších závodů čipy a ano uznávám je to velká položka a jak roste počet účastníků mnohde nezbytná. Ale občas když sleduji masové závody kde je startovné v řádu stovek tak vítězové prakticky nic nedostanou, jak bylo řečeno výše jen sbírku reklam,a le tam už je to jen o tom se na tom dobře napakovat- už tomu chybí určitý duch, právě ten který u nás vidím. Tu snahu dělat to pro ty běžce, tím, že oni budou spokojení a budou se vracet. A stejně tak mnohé závody u nás mají lepší základnu některé horší. Mě osobně nedělá problém převlékat se na parkovišti a nedělám z toho kovbojku. Jestli je sprcha také neřeším. Ale Vnorovy rodinného ducha nemají, jak jsem psala i níže snaží si hrát na některý z těch velkých závodů a myslím, že na to opravdu nemají jen zkouší kam můžou zajít, kolik jsou lidé ochotní dát za to, že ty body do poháru budou mít, protože upřímně ani místní trať nepatří mezi ty, kde člověk běží s radostí a užívá si krásné prostředí, ale to už je úděl většiny závodů, které jsou vedeny jen v obcích a tudíž nelze říci, že tam dojedou za nádhernou tratí jako například na několik krosů, či k Radošovským vinohradům a podobně. Na druhou stranu jsou kolem lidé co povzbuzují a to je pro mnohé plus.

Re: Re: Re: Re: startovné

Datum: 09.08.2017 | Vložil: Jirka Tomeček

Z českých špiček ve Vnorovech závodí, a někteří pravidelně každý rok, např.: Filip Sasínek, Milan Kocourek, Jirka Homoláč, Lukáš Olejníček, Jan Kreisinger, Robert Štefko, v kategorii žen Petra kamínková atd...

Co se týká účasti závodníků z Keni apod., je to věc názoru. Za mě jsem rád že tam jsou, člověk vidí špičkovou úroveň jaké může člověk v běhu dosáhnout, krásný běžecký styl, a má také možnost srovnání s top špičkou na vlastní kůži...

Re: Re: Re: startovné

Datum: 09.08.2017 | Vložil: nika

A startovné pro děti když byla 20,- tak nad tím člověk mávl rukou. Ale když si vezmu 50 korun, při tom počtu dětí už v tom vidím opět jen snahu přitáhnout další peníze. Dětí za medaili budou rády to ano, ale dětské kategorie mají stále především motivovat a vést k pohybu, u starších dětí zachovávat tu mladší generaci, která bude pokračovat.

Re: Re: Re: startovné

Datum: 09.08.2017 | Vložil: Luďa Durďák

Zdravím,
nechci to tu rozpitvávat, řešit Keňany či podobné věci. Myslím, že většina běžců můj pohled na tuhle problematiku zná. Chci sem hodit pohled organizátora, většina běžců si totiž možná nedokáže představit, kolik příprava závodu stojí a kolik z toho pokryje startovné. Tím rozhodně nechci hájit výši startovného ve Vnorovech, razím názor, že nabídka se řídí poptávkou. Pokud pořadatelé ve Vnorovech překročí určitou hranici, běžci tam přestanou jezdit, zatím však s účastí problém nemají, tak si cenu nastavili tak, jak uznali za vhodné. Já mám Vnorovy rád z pohledu běžeckého, líbí se mi i místní docela náročná trať. Co mám rád už míň jsou fronty a davy lidí všude kam se člověk hne, šíleně natažený program od brzkého odpoledne až do večera. Netuším jaký je vnorovský rozpočet, ale v Rohatci je to přibližně takhle: finanční odměny 11000,-
věcné ceny pro děti 5000,-
fruka, oplatky, pití pro běžce 5000,-
guláš 15000,-
pivo, nealko 5000,-
startovní čísla+plakáty, letáčky 5000,- (nemusí být, ale je to památka pro běžce)
rozhodčí 5000,-
povolení, dopravní značení, pronájmy 2000,-
skákací hrad 5000,- (nemusí být, ale chceme, aby se děti po závodě nenudily),
tj. cca 58000,- výdajů
a to nemluvím o bezmála třicítce dobrovolníků, co to dělá za párek a pivo.

Příjmy: sponzoři 15-20tis.
startovné cca 17tis.
zbytek nám ze svého rozpočtu přispívá obec, je nám nakloněná, vychází vstříc.


To jen pro představu. Nevím, jestli Jožka má podporu obce nebo si vše musí získat z vlastních zdrojů. Pokud by nám obec nevyšla vstříc, museli bychom v Rohatci buď taky zvýšit startovné nebo jít se servisem dolů.
Je to o tom, že běžci MSBP jsou zvyklý na určitý standard, ale ten výše startovného rozhodně nepokryje.
Neřešil bych tu jestli Vnorovy do MSBP patří nebo ne. Za mě určitě ano, mě se mnohem míň líbí, že musím na závody poháru jezdit kamsi za Brno. Výše startovného ve Vnorovech mi přijde neadekvátní hlavně pro děti, jak už psala Nika, pro ty by účast měla mít především motivační charakter a ne z nich tahat peníze. 200, resp. 250,- Kč v hlavním závodě je sice dost, ale v rámci republikového je to spíš průměr. Záleží taky na tom zda jsou z nich hrazeny náklady na závod samotný nebo startovné pro hvězdy, ale to ví asi jen pořadatelé samotní...

Re: Re: Re: Re: startovné

Datum: 09.08.2017 | Vložil: Nika

Přímo dle stránek běhu je seznam sponzorů dlouhý, včetně obce i JMK. Když jsem spočítala jen od oka loňskou účast hlavní závod a dětské kategorie( zbytek nevím jak platí či neplatí) tak při daném startovném jen na něm by letos bylo přes 60000- účastníků dohromady cca 650, ty jsi dal rozpočet letošní s cca 500 běžci navýšila bych ho o položku na čipy( ty pravděpodobně příští rok budou) a ejhle. Kdyby se zvedlo startovné téměř nepotřebuješ už sponzory. Se "standardním" startovným v rámci závodů MPSB tedy v Rohatci bylo na startovném něco přes 17000. A to je hezký rozdíl což? Takže ano jde to, ale pokud jedeš v tomto zbytečně na dřeň je to pak už jen o kšeftu.

Re: Re: Re: Re: Re: startovné

Datum: 09.08.2017 | Vložil: Luďa Durďák

Ten můj seznam je jen hrubý nástřel. Nevím z hlavy přesné výdaje na ROH10, ale bývá to řádově kolem těch 60tis.+- když neděláme trička. Rohatecká desítka každopádně není akce na zisk, ani proto nepočítám, že se startovné nějak dramaticky bude měnit. Pokud nám zůstane nakloněná obec a sponzoři, rád bych vše držel v podobném duchu jako doposud. Vnorovy jdou svou cestou a jak říkám, je na samotných běžcích, jak se rozhodnou, zda zaplatí a přijedou, či nikoliv.

JUNDOR

Datum: 07.08.2017 | Vložil: Petr Halas

V juniorkách je Markéta Kosíková, Orel Domanín 2x
************
Díky za upozornění
Bíla Pavel

Poďakovanie

Datum: 06.08.2017 | Vložil: Peter Be

Moc neviem kam to napísať tak to napíšem sem a snáď sa to k niektorým dostane. Čo chcem napísať je jedno veľké Ďakujem všetkým dobrým ľudom popri trati čo nám bežcom podávajú vodu, "sprchujú" nás hadicou, proste zabezpečujú aby sme prežili či už je to na trati H25 alebo aj iných. Pre bežca je to za odmenu keď z každých druhých dverí vybehnú ľudia von a fandia mu.

Re: Poďakovanie

Datum: 07.08.2017 | Vložil: edo baum

ano opravdu to tentokrát bolo vzorové, tá voda bola doslova voda života, v takej horúčave to bolo doslova o prežití.
Takže velké Ď A K U J E M E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JUNDOR

Datum: 31.07.2017 | Vložil: Rosta

Vazeny pane Bila.U kategorie JUNDOR uz probehly dalsi ctyri zavody a bodovani je stale po zavode v Javorniku.Je mozne to zmenit? Dekuji.
******************
Jo.jo.
Jak starej, tak blbej.
Body byly hotové, jenom jsem nedal příkaz ,,PUBLIKOVAT,,
Omlouvám se Pavel Bíla

Horňácká 25

Datum: 31.07.2017 | Vložil: Václav Janů

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat na trasu hlavního závodu na 25 km. Jak se poběží? Po přečtení propozic z toho nejsem zrovna dvakrát moudrý ...

Re: Horňácká 25

Datum: 01.08.2017 | Vložil: Jarda

A kde bude start?

Plavecký mikuláš

Datum: 30.07.2017 | Vložil: Josef Korvas

Malokarpatský kros moc hezký závod v pěkném prostředí, běžel jsem poprvé, rád se budu vracet.
Na FB Vnorovská desítka www.facebook.com/vnorovskadesitka/je kvízová otázka o startovné na tento závod!

Re: FB Vnorovská 10

Datum: 31.07.2017 | Vložil: Franta

Já jsem tam nic nenašel

Re: Re: FB Vnorovská 10

Datum: 31.07.2017 | Vložil: Josef Korvas

https://www.facebook.com/vnorovskadesitka/?hc_ref=ARQPkmZAF-vhj72NxfhXfjLOPFa-EHjj70-VGz5Fho_yX8EMsGwZbFF9MMzNjRLFjEE datum 22. června, ale kvízová otázka už zná svého vítěze.

Volné místo v autě

Datum: 28.07.2017 | Vložil: Jana Kučerová

Ahoj, v sobotu 29.7. mám 2 volné místa do Plaveckého Mikuláše. Odjezd Rohatec-Hodonín cca kolem 15 hodiny. V případě zájmu sms na 604 412 807

Vnorovská deítka

Datum: 25.07.2017 | Vložil: Josef Korvas

Přátelé nějaký týden je spuštěná registrace na Vnorovy. wwwvnorovskadesitka.cz. Využijte možnosti nižšího startovného, končí 9. srpna. Běžci ze Slovenska, kteří budou přihlášeni do tohoto termínu budou na místě platit základní startovné (200,- kč/ 8,-EURO), tak jak to bylo v loňském roce, abychom se vyhnuli bankovnímu poplatku za platbu do zahraničí.

Re: Vnorovská deítka

Datum: 28.07.2017 | Vložil: levně.cz

Tak nevím, kam až se startovné ve Vnorovech za pár let ještě vyšplhá ????????
Muži, ženy 250 Kč / 10 Euro (večere, pivo/kofola)
Žactvo, dorost, junioři 50 Kč
Na většině závodů MSBP platíme 100 Kč/ 4Eur a děti neplatí nikde !!!!!!!!!
Pokud se Vnorovech chtějí vyrovnat komerčním běhům, tak nech jdou do jiného poháru. Pro moji rodinu a mé přátele je MSBP něco jako pohodové setkávání a běhání pro radost.
Já nechci, aby se z běhání pro radost (MSBP) stala záležitost pro bohaté.
A nebo budeme jezdit jenom tam, kde bude levné startovné ??
Sečtu naši účast ve Vnorovech : 3 děti - 3x50 Kč, já +žena 2x250 Kč , celkem tedy 950 Kč. !!!!
Pokud by se takto mělo platit ne všech závodech MSBP, tak to dělá 35 150 Kč za rok. A já jsem proti ....
Pavle, prosím tě zakroč a dej do poháru pouze závody, které z nás nebudou nebudou tahat peníze.
Dělejte skromné závody - nemusíme přeci všude dostávat trička atd.

Re: Re: Vnorovská deítka

Datum: 28.07.2017 | Vložil: Josef Korvas

Tady je jednoduchá rada. MSBP nabízí 37 závodů. Vy a vaše rodina nepoběžíte Vnorovy a odběhnete si těch závodů jen 36.

Re: Re: Vnorovská deítka

Datum: 29.07.2017 | Vložil: Vladimír Divácký

1) Naprosto souhlasím s J. Korvasem - k dispozici je dalších 36 závodů. Kdo do Vnorov nechce, tak tam nemusí.
2) Jsem proti vyřazení Vnorov z MSBP.
3) Nějak mezi startujícími nemůžu najít jméno "levně.cz". Co tak se podepsat jménem?

Re: Re: Vnorovská deítka

Datum: 30.07.2017 | Vložil: Josef Korvas

Ještě bych chtěl opravit "počty" příspěvku od levně.cz: 3x50+2x250=650 a ne jak je uvedeno 950.

Re: Re: Vnorovská deítka

Datum: 31.07.2017 | Vložil: Petr H.

A kdyz se prihlasi predem tak dokonce 550,- :-)

Re: Re: Re: Vnorovská deítka

Datum: 02.08.2017 | Vložil: Nika

Souhlasím s tím, že startovné mi přijde docela přešvihnuté a to nejen na místní poměry. Do Vnorov pravidlně jezdíme především proto, že naopak jiné závody v roce se nestíhají. Přesto mezi top bych jej rozhodně neřadila a když odmyslím fakt, že je neskutečně zdlouhavý a to dosti zbytečně. Tak nějak nevidím to vyjímečné na něm proč startovné stojí dvojnásobek toho co jinde? Ale jak bylo řečeno kdo to není ochotný dát ten to nedá a nepojede. Na druhou stranu možná je to i o schopnosti sehnat dostatek sponzorů- pokud nejsou tak o to více peněz se pak vybírá od běžců což je logické, tím spíše když se z vesnického běhu snaží někdo dělat něco více, ale výsledek tomu tak úplně neodpovídá.

Re: Re: Vnorovská deítka

Datum: 03.08.2017 | Vložil: Strážnický

Taky se mě nelíbí směřování Vnorovské desítky. Předražených naleštěných akcí je všude dost. Pro každého co má rád, ale do poháru mě taky nesedí.

Re: Re: Re: Vnorovská desítka

Datum: 03.08.2017 | Vložil: Josef Korvas

1. ročník Vnorovské desítky se běžel v roce 1983, to jste měl pane Strážnický 1 rok. Se dvěma přestávkami je v poháru již 29 let. Drtivá většina závodů MSBP čipy nepotřebuje, pro nás je to nutnost-10 000,- Kč. Letos tak jako loni všichni účastníci dostanou účastnickou medaili, dětské kategorie tuto medaili mají už poněkolikáté. Letos mi hospodský, vědom si toho, že jinou možnost nemáme, výrazně podražil. Startovní číslo Vám zůstane. Snad desátý rok jdou všechna startovní čísla do tomboly, letos krom jiného 2 poukazy v hodnotě 2 000,- na sportovní obuv ASICS, děti mají taky svoji tombolu. Před 9 lety se BK Vnorovy zapojil do projektu Adopce Afrických dětí - projekt pomoci na dálku. Služba rozhodčích také něco stojí, ale to je naprosto v pořádku. Dále Vnorovská desítka nabízí Kondiční běh 2,5 km. Běží se s kategorií JUNDOR, dostanete číslo, změří Vám čas, startovné se nevybírá, ale je to bez výše uvedených benefitů.

Re: Re: Re: Re: Vnorovská desítka

Datum: 06.08.2017 | Vložil: Strážnický

Tak můžeme to srovnat třeba s Velkou Moravou.
Nebo Rohateckou 10.
Já jen doufám, že nezačne přibývat pořadatelů, kteří se nedokážou domluvit s hospodským :-D

Oprava mena + oddielu

Datum: 24.07.2017 | Vložil: Michaela

Dobrý deň,
chceli by sme požiadať o opravu informácii vo výsledkovej listine z pretekov Beh Jurským Parkom.
Chybne uvedené meno pretekárky so štartovným číslom 74 - Herzáňová Hana - SPRÁVNE JE HERZÁŇOVÁ ANNA
a pri pretekárke so štartovným číslom 63 Danková Mária je chybne uvedený klub - SPRÁVNE JE NORDIC WALKING TRNAVA.

Ďakujeme
Michaela

kategória Nordic Walking

Datum: 19.07.2017 | Vložil: NW Rohožník

Dobrý deň p. Bíla
V tomto roku sa v rámci GP Záhorie zúčastňujeme vybraných pretekov v kategórii Nordic Walking. NW je športová aktivita, ktorá sa bežne zaraďuje do bežeckých pretekov, nakoľko samostatné NW preteky sa na SK v súčastnosti neporiadajú. Sme radi, že aj my walkáči, alebo ako nás vaši kolegovia nazvali "děvčata s holema" máme možnosť pretekať aspoň takto spolu s bežcami a vychutnávať si atmosféru pretekov a zmerať si sily so súpermi a hlavne prezentovať tento druh športovej aktivity príbuznej chôdzi a behu.
Zúčastnili sme sa pretekov v Šaštíne, Plaveckom Štvrtku a nedávno v Brezovej pod Bradlom s rovnakým problémom v prihlasovaní a výsledkovej listine. Váš systém našu kategóriu NW samostatne neeviduje a vždy nás podľa ročníka narodenia zaradí medzi bežcov a potom organizátori majú problém s filtrovaním kategórie NW vo výsledkovej listine a určovaní víťazov a zlúčia NW kategóriu mužov a žien.
Pán Bíla, bolo by možné v prihlasovacom systéme zaradiť samostatnú kategóriu NW Muži a NW Ženy, aby sme aj my walkáči mali svoju výsledkovú listinu a vedeli sa do ďalšich ročníkov porovnávať a zlepšovať, prípadne aj bodovať?

Ďakujem za odpoveď
S pozdravom

Renáta Beňová
predsedníčka
NORDIC WALKING ROHOŽNÍK
*****************************
Dobrý večer paní Beňová,
musím s Vámi souhlasit v tom, že prezentace NORDIC WALKING j epři našich závodech problematická a dělá nám to jenom problémy. Systém tuto kategorii nezná a tak jste ve výsledcích uvedeni v jednotlivých běžeckých kateg. podle ročníků.
Když se tento systém v zimě dělal, tak mu byly dány informace podle propozic MSBP 2017 . Tzn. dětské kategorie, JUNDOR a Muži - 6 kategorií a Ženy - tři kategorie. Po přenesení dat rozhodčích z cíle, si počítač sám udělá pořadí v kategoriích.
Vás pak z toho musíme vytahovat ručně a jako vždy je problém, že po závodě všichni spěchají a ty nesrovnalosti já pak dodělávám doma.
Přesto se snažíme domluvit s autorem programu na úpravě systému.
Než to vyřešíme, tak hlavní rozhodčí to bude muset řešit osobně při každém závodě.
Co se týká bodování a nějaké evidence, tak to já určitě dělat nebudu. Klidně si to může dělat sama GRAND PRIX ZÁHORIA a mít to na svých inter.stránkách.
Snad se nám podaří co nejrychleji systém upravit k vaší i naší spokojenosti.

Pavel Bíla

Re: kategória Nordic Walking

Datum: 22.07.2017 | Vložil: NW Rohožník

Ďakujem pekne za odpoved a spolupracu :-)

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

Datum: 05.06.2018 | Vložil: Albertbloow

The men's prostate is a vital section of a male's reproductive system. It secretes fluids that aid in the transportation and activation of sperm. The prostate related is found just before the rectum, below the bladder and surrounding the urethra. When there is prostate problem, it is usually really miserable and inconvenient for the patient as his urinary method is directly affected.

The common prostate health conditions are prostate infection, enlarged prostate and cancer of the prostate.



Prostate infection, also known as prostatitis, is among the most common prostate-related condition in men younger than 55 years old. Infections with the prostate related are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis may be the least common of most types of prostate infection. It is caused by bacteria found in the large intestines or urinary tract. Patients may go through fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by making use of antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to help remedy the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is really a condition connected with a particular defect within the gland as well as the persistence presence of bacteria in the urinary tract. It can be due to trauma on the urinary tract or by infections originating from the rest in the body. A patient can experience testicular pain, lower back pains and urination problems. Although it is uncommon, it may be treated by removal from the prostate defect accompanied by the use antibiotics and NSAIDs to treat the inflammation.

Non-bacterial prostatitis accounts for approximately 90% of most prostatitis cases; however, researchers have not to establish the cause of these conditions. Some researchers feel that chronic non-bacterial prostatitis occur as a result of unknown infectious agents while other feel that intensive exercise and heavy lifting might cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a suitable meals are important. These are some with the actions you can take to keep your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is critical for our health and wellbeing and this will also maintain the urinary track clean.

2. Some studies claim that a few ejaculations a week will prevent prostate type of cancer.

3. Eat red meat moderately. It has been shown that consuming more than four meals of beef per week will heighten the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a proper diet with cereals, vegetable and fruits to ensure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most significant measure to adopt to ensure a wholesome prostate is always to select regular prostate health screening. If you are forty years of age and above, you ought to select prostate examination at least one time annually.

Výsledková listina- Národný Beh Gen.M.R.Štefánika

Datum: 18.07.2017 | Vložil: Michaela

Dobrý deň,
chcela by som požiadať o doplnenie výsledkovej listiny z preteku Národný beh Gen. M.R.Štefánika, ktorý sa konal 1.7.2017 v Brezovej pod Bradlom.
V poslednej záložke výsledkovej listiny s názvom "kategorie" nie sú vedení 4 pretekári, ktorí pretekali na 5km trati / v záložke s názvom "5km" sú evidovaní"/.
Ide o pretekárov so štartovným číslom 90, 53, 54 a 97.
Pravdepodobne došlo pri transfére informácii k technickému nedopatreniu.
Ďakujem
Michaela

Re: Výsledková listina- Národný Beh Gen.M.R.Štefánika

Datum: 19.07.2017 | Vložil: Michaela

Ďakujem :-)

dotaz

Datum: 13.07.2017 | Vložil: .

kdy se dočkáme aktualizace průběžného poradi poharu??
******************
Tečko, příště klidně napiš své jméno.
Pavel Bíla

Zapomenuté věci v Mor. Písku

Datum: 27.06.2017 | Vložil: Dominika

Dobrý den, nevšiml si někdo prosím v písku zapomenutý ručník ( barevný s nějakým logem EON junior) a dívčí bílou podprsenkou? Nechávali jsme schnout na zábradlí u oblouku a ve spěchu na to pak zapomenuly :-( Díky

Cesta z Veselí

Datum: 27.06.2017 | Vložil: Petr Harnoš

Neměl by někdo volné místo v autě na závod do Brezové 1.7.?

Re: Cesta z Veselí

Datum: 01.07.2017 | Vložil: Jan Bellay

viem ta zobrat zo Sudomeric. odjazd cca 15:30. Jan Bellay +421907299266

Re: Re: Cesta z Veselí

Datum: 08.07.2017 | Vložil: Harnos

Sorry,cetl sem to az ted...Nakonec sem ho sehnal.

Zkomolené přijmení

Datum: 24.06.2017 | Vložil: Věra Moravanská

Dobrý den, syn Josef Podloucký 2006 běžel Běh Moravským Pískem ve dvou kategoriích (za přípravku a za dorostonce) a má zkomolené příjmení na Podloudského, prosím o opravu - jde o stejnou osobu.

Děkuji za krásný závod a přeji pěkný den
*************
Opraveno
Pavel Bíla

Ztráty a nálezy

Datum: 17.06.2017 | Vložil: Kateřina Kuchařová

Po krásném zážitku ze štafet v Kunovicích jsem zapomněla někde žlutomodrou mikinu AK Kyjov. Nenašel ji někdo? Děkuji moc Katka
**********
Mikina se našla, ještě v Kunovicích jsem hlásil, ať si ji někdo z Kyjova vyzvedne u rozhodčích.
Pokud se tak nestalo, tak ji máme v kanceláři na stadionu a přivezem do Moravského Písku !!!

Pavel Bíla

Re: Ztráty a nálezy

Datum: 17.06.2017 | Vložil: Kateřina Kuchařová

Moc děkuji :-)
Vyzvednu si ji v Moravském Písku.
Katka

Trať

Datum: 14.06.2017 | Vložil: Ivan Hyža

Trať Zahorackeho maratónu-polmaratonu moc pekná...

Treti krat

Datum: 11.06.2017 | Vložil: Vlado

Na nove trase se bezelo potreti

Půlmaraton

Datum: 11.06.2017 | Vložil: Luďa Durďák

Poprvé jsem běžel novou trať v Senici. Musím říct, že proti původní je úžasná, pestrá. Chci touto cestou poděkovat pořadatelům za vynikající organizaci, servis. Na každé křižovatce člověk, občerstvení dostatečné. Velký dík patří i Záhoráckému Friškému Týmu. Jeho značení děr a výmolů v lesní části trati bylo dokonalé. Užil jsem si to, díky!

Zkomolené příjmení

Datum: 28.05.2017 | Vložil: Věra Moravanská

Dobrý den, syn Josef Podloucký 2006 běžel Filipovský běh a má zkomolené příjmení na Podloudského, prosím o opravu - jde o stejnou osobu.

Děkuji za krásný závod a přeji pěkný den
******************
Opraveno

Pavel Bíla

MRAVENČÁRSKA MÍLA

Datum: 24.05.2017 | Vložil: Michaela

Dobrý deň,
ja by som chcela doplniť váš článok o informáciu, že preteku Mravenčárska míla sa tento rok premiérovo zúčastnili aj pretekári v kategórii Nordic Walking :-)
Týmto chceme poďakovať organizátorom za túto príležitosť a už teraz sa tešíme na ďalšie preteky v sérii GPZ a MSBP

?

Datum: 21.05.2017 | Vložil: runer

nemyslim si, ze pro Bratislavu a Malacky nejsou piskove trate idealne, problem je asi v tom, ze v ten isty den je v Bratislave ina bezecka akcia, stafetovy beh RUN AND FUN
*******************
Ten text v článku jsem nenapsal proto, že bych byl nějak zaujat proti běžcům z Bratislavy a z Malacek.
Bohužel, za posledních pár let na závodech v Borském Mikuláši a v Plaveckém Štvrtku podalo několik závodníků protest, že se na tom písku nedá běhat. Z toho jsem vycházel.


Pavel Bíla

Re: ?

Datum: 26.05.2017 | Vložil: Vojtech Planka

Ak dovolíte, pridám tu aj ja môj názor. Vždy, keď som sa prihlasoval na kros v B. Mikuláši alebo v Pl. Štvrtku som si bol vedomý toho, že trať vedie borovicovými lesmi, a časť trate alebo niektoré úseky budú piesčité. V živote by ma nenapadlo podávať protest s tým, že v piesku sa nedá behať. Ak niekoho prekvapila skutočnosť že v týchto krosoch sa na trati vyskytol piesok tak do budúcnosti sa poučí a vyberie si kros, kde piesok nebude.

28.5. Javorník

Datum: 21.05.2017 | Vložil: Komrska P

Nejede někdo 28.5. směr Javorník ? Svezl bych se. Zatím ahoj

Volné místo v autě

Datum: 19.05.2017 | Vložil: Jan Glöckl

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo jedno volné místo v autě z Hodonína - Plavecký čtvrtek (tam a zpět) Na cestu bych samozřejmě přispěl :) S pozdraven Honza SRTG Podluží :)

<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Přidat nový příspěvek