ZÁHORÁCKÝ POLMARATÓN

18.06.2011 19:37

 

Maratón pro Moravce, půlmaratón pro Brožíka

Omlouvám se vám , že jsem doposud nepodal žádné informace  k ZÁHORÁCKÉMU POLMARATÓNU , ale technické problémy s počítačem ( asi jsem si na závěr včerejšího závodu od některého novináře zaviroval počítač a mám dosud problémy s nahráváním informací na naše stránky.

Proto jsem nyní přešel na druhý počítač a pokud toto čtete, tak tady mi to funguje.

Včerejší 8.ročník se poprvé běžel obráceně, tzn. že start byl v Šaštíně a cíl v Senici. Divákům se tato změna v Senici líbila, co na to závodníci - to si jistě ještě přečtem v dalších dnech.

 Počasí bylo pro vytrvalce  ideální ( někdo se mno určitě nebude souhlasit ) - bylo chladněji a v závěru přišel zahradnický deštík.

Co však na 8.ročníku bylo nejvíc k zaznamenání ? Určitě rekordní počet startujících na trati půlmaratónu - 125 vytrvalců ze 3 států ( ČR, SR,Francie ) .  Dále doběh absolutního vítěze Jirky Brožíka a druhého Luďka Durďáka - to bylo oslavného .. řevu .. v cíli  před zimním stadionem v Senici .

Jinak na vítězství v kategoriích to bylo 4:3 pro Moravu:

Absolutní vítěz a Muži nad 40 let - Jirka Brožík 

Muži - Luděk Durďák,

Muži nad 50 let - Josef Veverka,

Muži nad 60 let - Laďa Varmuža

-----------------------------------------------------------------------

Ženy - Erika Fakašová 

Ženy nad 35 let - Monika Píšová 

Muži nad 65 let - Viliam Novák