Polovina je za námi

23.07.2012 20:00

Máme za sebou 18 závodů z 35 a již se začínají rýsovat kandidáti na přední místa jak v celkovém pořadí, tak i v jednotlivých kategoriích GRAND PRIX SLOVÁCKA a GRAND PRIX ZÁHORIA. Před půlrokem jsem zde napsal svůj tip na letošní vítěze MSBP, tak se podívejme jak jsem se trefil a nebo zmýlil.

*********************************************************************************************

MUŽI - tipoval jsem Jakuba Valachoviče, bohužel zranění ho připravilo o polovinu sezóny. Zato Luděk Durďák prožívá svoji sezónu snů a pokud zvládne v této formě ještě pár závodů, tak obhájí loňské vítězství.

ŽENY - tak tady je situace úplně jiná než jsem předpokládal, začala závodit po mateřské dovolené Irena Pospíšilová a je zcela bezkonkurence jasnou ženskou jedničkou.

MUŽI nad 40 let - tady jsem to opět neodhadl. Napsal jsem, že Jirka Brožík ztratil motivaci a ejhle. Ono mu to opět běhá. Bohužel Petr Kadlec i Dušan Brezovský mají zdravotní problémy a letos již určitě nebudou mezi nejlepšími.

MUŽI nad 50 let - tak tady mi to asi vyjde a vyhraje Pavel Klimeš. Tedy pokud získá ještě nějaké body i v druhé polovině. Zatím vede Mirek Mikula, ale i on ví, že na Pavla Klimeše to nebude stačit, zato na vítězství v GRAND PRIX ZÁHORIA asi ano.

MUŽI nad 60 let - tip na Laďu Varmužu mi vyjde, Luboš Bartál byl zatím lepší pouze ve dvou závodech a to je málo. O třetí místo zde bude ještě boj.

MUŽI nad 65 let - opět jsem se asi netrefil, Michal Janota určitě neporazí Karla Karase. Ten letos jde za vítězstvím, zatím jenom dvakrát získal míň bodů jak konkurence.

ŽENY nad 35 let - můj tip na Janu Kadlecou může vyjít pouze tedy, pokud Jana bude více chodit na závody. Ale asi jí budou chybět body na Zuzku Stoličnou. To samé platí i pro Kateřinu Doubkovou. Pokud by však bodovaly všechny tři, no to by bylo ještě zajímavé.

ŽENY nad 45 let - tady to vyjde na 100 %, Marta Durnová by musela vynechat celou druhou polovinu soutěže, zatím je tady jedničkou.

********************************************************************************************

V 17 závodech se dá získat ještě přes 10 000 bodů a to může zcela změnit pořadí v jednotlivích kategoriích. Ale to budeme vědět až za půl roku.

Tak se snažte a hlavně si to při závodech užívejte.

 

Pavel Bíla