MSBP 2009 - protesty

11.01.2010 20:15

Buď jsem udělal jenom jednu chybu v bodování soutěže a nebo se Vám nechce reklamovat nějaký ten chybějící-přebývající bod. Týden uplynul a já Vám přidám ješte čas do soboty, pak budou výsledky definitivně uzavřeny a prohlášeny za oficiální. Mám však zatím velkou prosbu. Jistě jste si všimli, že u každé kategorie jsou fotografie tří nejlepších závodníků. Bohužel u někteřých  závodníků  mi chybí fotka - nemám je v archívu. Pokud mi je někdo pošlete, okamžitě je tam dám.

Jedná se v GRAND PRIX SLOVÁCKO v mužích nad 60 let - Josef Šohaj - Uherský Brod, v GRAND PRIX ZÁHORIA - v mužích nad 65 let - Viliam Novák- Železná Studnička, v ženách - Natália Ševčíková- Sl.UK Bratislava.

Než proběhne vyhlašování a předávání cen ve Veselí nad Mor. - sobota 6.2.2010 od 18:00 hod., tak ještě tuto sobotu16.1. bude od 9:30 hod. probíhat na stadionu U Červených domků v Hodoníně valná hromada Běžeckého klubu Hodonín a pro všechny členy BK Hodonín je povinná.

Pavel Bíla