MRAVENČIARSKÁ MÍLA 2019

20.05.2019 21:24

Včera jsem musel při závodě sedět u prezentace, takže jsem závod viděl jenom na videu. Nejprve jsem se k tomu ani nechtěl vyjadřovat, ale nějak se mi to přes noc uléhlo v hlavě a tak s tím jdu na plac.

 

09 - MSBP 2019 - MRAVENČÁRSKÁ MÍLA - výsledky .xlsx (72,5 kB)

 O co se jedná ? O ty běžce co se klidně postaví na start a nejsou přihlášení k závodu a tudíž nemají číslo. Většina lidí řekne o co jde, tak nech běží. Teď přehlédnu ten fakt, že pro rozhodčí jsou důležitá po celý závod (nejen start a v cíli) čísla závodníků při řešení jakýchkoliv problémů při závodě. Ale je tu takový právní problém. CO když se takovému běžci něco na trati závodu stane a nebo zaviní nějakou nehodu dalšího závodníka. A vzniká tady problém, že nebyl oficiálním účastníkem, někdo bude chtít uhradit dobu léčení po pořadateloch, a nedej bože, kdyby takový běžec při tom zemřel. Pak se do toho pustí policie atd. To není žádný výplod mé fantazie, již jsem byl s takovým problémem seznámen a šlo tam o miliony. A včera se navíc jednalo ještě o dítě. Co myslíte, jak dlouho bude ještě bavit hlavního rozhodčího hádat se s rodiči jako včera a být ten nejhorší? Je to věc pořadatelů, ti mají prostě spolupracovat s rozhodčími a zabezpečit závod. Bohužel, téměř na všech našich závodech se to nechá vyžrat rozhodčím, a ti jsou pak ve stavu, že mi pak nechtějí jezdit se rozčilovat na závody a pokazit si celý víkend.
Na závěr jenom po sté zopakuji, cílový prostor je určen jenom pro závodníky a ne pro doprovody. Vzniká tam pak velký zmatek a potom jsou problémy s výsledky závodu.