Diskuze

Tu najdete můj návrat na prímém videu

Datum: 26.12.2012 | Vložil: Tonda Vrba

https://www.youtube.com/user/TondaVrba?feature=mhee

Re: body

Datum: 27.12.2012 | Vložil: tomas zavadil

Len v bodovom hodnotení v kateg. ženy. diky.

body

Datum: 26.12.2012 | Vložil: tomas zavadil

134.misto zeny martisova michala a 8.misto martisova michala je ta ista, mozete jej napisat uz Šk Jablonica. diki.
*****************
jedná se o bodování v kateg. ženy a nebo píšeš o nějakém závodě ?
Pavel Bíla

Štěpánský běh

Datum: 26.12.2012 | Vložil: Pavel K.

Ahoj Pavle B., technická poznámka k výsledkům. Pod číslem 176 běžel Minařík Miroslav, EPS Kunovice. Došlo k pomílení u zápisu.
..................................................
A chci moc poděkovat organizátorům a divákům za výjimečnou kulisu. Běžel jsem tento závod poprvé a byl jsem překvapen zajímavou tratí a tolika lidmi v cílovém prostoru. Na ten špalír nezapomenu :)) Vyburcoval mne alespoň k dlouhému závěru, děkuji )

Re: Šťastné a Veselé!

Datum: 24.12.2012 | Vložil: Miroslav Kaňa

Krasné Vánoce a nový rok..hlavně hodně zdraví všem ..Mira

Šťastné a Veselé!

Datum: 23.12.2012 | Vložil: Blažej

Aby ste v čarovnej atmosfére Vianoc zabudli na starosti všedných dní a nový rok prežili čo najlepšie zo srdca prajem našim bežeckým rozhodcom
a Vám bežci nech to behá a "osobáky" nech sa zjavujú čo najčastejšie v tom nasledujúcom roku 2013
praje Blažej s rodinou!

Re: Termínovka 2013

Datum: 25.12.2012 | Vložil: Jakub Valachovič

Nespomínali ste, že VC BK bude v roku 2013 krosový? To len na margo štadióna...

Termínovka 2013

Datum: 21.12.2012 | Vložil: Pavel K.

Ahoj Pavle,

je to semidefinitivní návrh termínové listiny na příští rok tzn., že ještě počítáš s nějakými úpravami, tj. např. vložením některého ze závodu? Nebo je to definitivní návrh? Vím, že s tím nic nenadělám, ale moc mi chybí VC Hodonína.
********************
********************
Termínovka je definitivní, VC BKHOD nebude určitě - celý rok jsem to avizoval, že by se měl upravovat stadion a zatím se neví v kterém termínu. A asi i bez těchto plánů by VC nebyla, stadion v Hodoníně je strašně přetížen, 12 fotbalových družstev, 8 atletických družstev - to jsou tréninky, zápasy, závody a velmi těžce se o víkendech hledá volný termín. A v týdnu zase máme problém my rozhodčí, protože chodíme do práce.

H-H-S

Datum: 20.12.2012 | Vložil: Karel Mecl

Přátelé běžci,plně souhlasím s Laďou Varmužou,Lubošem Bartálem i Zdeněk Zalubil mě zaujal svým příspěvkem.Nejde o trička nejde o bagety jde o přátelství mezi běžci.Vážim si mých kamarádů ze Slovenska kde už 16 let hájím barvy triathlonu Skalice,vážim si přátelství z dlouhého sportovního peletonu z Čech z Moravy,vážim si pořadatelů,vážim si rozhodčí,vážim si všech co dělají něco aby se člověk hýbal a všech co na tyto akce přispívají.Ale nemohu si vážit člověka který znevažuje a stále kritizuje práci těch lidí kteří tomu obětují svůj volný čas.A taky jsem proto nebrat názory nepodepsané,vlastně anonymní..PS, Laďo ať to dobře běhá........

Propozície Senica

Datum: 20.12.2012 | Vložil: Roman Šimek

Chcel by som upozorniť,že na stránkach www.Senica.sk
sú opravené propozície Silvestrovského behu 2012
/kategórie detí sú správne zmenené/.
Len ešte jeden paradox- v roku 2011 behali 10,11deti
vzdialenosť 100m,teraz to bude 900m.
Dokonca ročníky 2004,2005 /7ročný/ budú teraz behať 150m,čo je viac ako minulý rok 10ročné deti.

Foto

Datum: 20.12.2012 | Vložil: Ondra Plechatý (HBK Velká Bíteš)

Rozhodně nelituji 240 km cesty tam a zpět na závod Hodonín-Holíč-Skalica 2012..Díky všem..Vždy je co zlepšovat, ale závod byl fajn..Budou nějaký fotky někde, krom těch na www.behej.com?

HHS

Datum: 19.12.2012 | Vložil: Josef Korvas

Přestože jsem letos byl na HHS jen jako divák nad spousty kritických příspěvků zde se musím pousmát. Nějaký nedostatek se vyskytne asi na všech závodech, ať je to velký závod nebo menší. Chtěl bych jen potvrdit slova Zdenka Zalubila v tom, že účast zahraničních běžců je zanedbatelná částka v rozpočtu závodu. Nějakou zkušenost mám z Vnorovské desítky.
Na závěr přeji všem příjemné prožití Vánoc a v novém roce především zdraví a radost z běhu.

diskuze - HHS

Datum: 19.12.2012 | Vložil: Luboš Bartál

Delší dobu jsem se nezapojoval do diskuze, neboť mně otrávilo diskutovat s anonymním pisálkem, který se strefoval do mé osoby. Plně se stavím za vyjádření Ladi Varmuže, aby
na anonymní příspěvky zřizovatel nereagoval, navrhuji, aby takové příspěvky vůbec provozovatel neuveřejńoval. To se to kafrá, když nejsem ochoten se představit a za svůj názor se postavit.
K závodu H-H-S - není to jednoduché uspořádat závod s takovým počtem lidí a zabezpečit jej k úplné spokojenosti všech účastníků. To prostě nejde, neboť z vlastní zkušenosti pořadatele Silvestrovského běhu vím, kolik je s tím starostí, aby všechno klaplo. Proto bych Zdenovi Zalubilovi v tomto směru nic nevyčítal, myslím si že závod neměl žádných podstatných závad a proběhl bez potíží, ve standartním režimu. Za to jemu i celému štábu pořadatelů a hlavně rozhodčích bych chtěl poděkovat, neboť v tom psím počasí to nebyl žádný med být na trati dlouhé hodiny.
Jinak k diskuzi - nechci nikoho kárat ani nařizovat co napíše, jediné co chci, aby se každy podepsal plným jménem a neskrýval se v anonymitě. Díky za pochopení.

Re: H-H-S

Datum: 19.12.2012 | Vložil: Vladimír Divácký

Napsal jsem první příspěvek hned po závodu HHS a podepsal jsem se pouze Vladimír. Do dalších diskuzním příspěvků uvedu celé své jméno. Na mém negativním názoru na "oběd=bageta" nic neměním.
S ohledem na blížící se svátky bych touto cestou chtěl popřát klidné a ničím nerušené vánoce. A těším se, že se opět během svátků potkáme v Kyjově na bohužel posledním Štěpánském běhu.

H-H-S

Datum: 18.12.2012 | Vložil: Laďa Varmuža

Vážení přátelé tato stránka BK Hodonín nese název diskuze.Byla zřízena proto aby běžci se mohli svobodně vyjádřit k jednotlivým závodům MSBP a tím pomoci k jejich zkvalitnění.Svobodně se vyjádřit,ale neznamená vystupovat anonymě.Nechápu proč se za svůj názor bojíte podepsat?Nebo patříte mezi ty hrdiny,kteří křičí když jsou ukryti v davu?Vážený pane Laďo a všichni podobní co kdyby jste se podepsali celým jménem,když vám tak moc leží na srdci osud běhu H-H-S.Protože se taky jmenuji Laďa tak mě začínají kamarádi podezřívat,že to píšu já.Doporučuji pořadatelům aby na příspěvky,které nebudou podepsány celým jménem nereagovali.

Jednoduché!

Datum: 18.12.2012 | Vložil: Blažej

Vždy sa nájde nejaký "rýpal". Tak to bolo aj bude. A pritom je to tak jednoduché - keď sa mi niekde nepáči, jednoducho tam nejdem. Ani mne sa nepáčil ten obed a prežil som to . Neprišiel som ani pre body, ani kvôly obedu, ale nadýchať sa predvianočnej atmosféry spojenú z behom a to sa podarilo i z počasím /býva to horšie/ Najlepšia vizitka tohto závodu je najväčší počet zúčastnených bežcov, nepočítajúc samozrejme závody v GP 100km vzdialených od nášho regiónu, kde aj tak žiadny "náš" bežec nejde

Re: :)

Datum: 23.12.2012 | Vložil: Jana kadlecová

Drahý atlete Lado.Z Tvojeho příspěvku je mi špatně a to doslova,jsi tak zvaný kladeč a hledáš chyby,tam kde nejsou.
Já jsem Hodonín-Holíč -Skalica běžela mockrát,letos to nebylo o nic horší jako v letech minulých.Všeho bylo dost,jídla,pití,teplého čaje,teplo v autobuse,zázemí na šatnách,teplá voda a hlavně ochota pořadatelů a organizátorů,kterým děkuji.Ceny jsou připraveny pro vítěze a o to se člověk musí snažit,aby byl mezi prvními 10 v cíli.
Pokud začneš víc trénovat,místo hloupého vystupování v diskuzi,tak budeš příště na stupních a snad konečně spokojený.!!!Jdu si obléct krásné žluté tričko,které nepouští a vybíhám na předvánoční běh ve sněhu.
VŠEM SPORTOVCŮM,POŘADATELŮM,LIDEM DOBRÉ VŮLE PŘEJI KRÁSNÉ,POHODOVÉ VÁNOCE A POTĚŠENÍ Z BĚHÁNÍ.Jana s rodinou.

Re: :)

Datum: 18.12.2012 | Vložil: Lubomír

Víš Láďo, keby sme mi zasvetení nevedeli, čo za touto tvojou kritikou vězí, tak by sme ti aj uverili, že to myslíš vážne.

Re: Re: Re: Re: :)

Datum: 18.12.2012 | Vložil: Menta

Myslim, ze ja, ako radovy bezec som na tychto pretekoch v tomto roku nebol o nic ukrateny. Je mi jedno, ci je po pretekoch teply gulas, alebo bageta, som rad, ze vobec nieco je. Ako jeden z mala masovych pretekov u nas, organizatori nezdieraju bezcov na ukor vysokeho startoveho, na rozdiel niektorych nasich komercnych behov a kde ako protihodnotu nedostanete takmer nic. Aj vyska startoveho 5 eur, je velmi prijatelna, vzhladom na organizacne zabezpecenie a ostatne nalezitosti. Bol som spokojny s vyhlasenim vysledkov, kde sa to casovo nenatahovalo ako v minulosti. Ja zostanem fanusik tohto behu a velmi rad, pokial mi to okolnosti dovolia, sa zucastnim tohto behu i v buducnosti. Zdenku, vobec sa nenechaj odradit niektorymi negativnymi reakciami. Viem si predstavit, tiez ako organizator, kolko starosti tento beh obnasa

Re: Re: Re: :)

Datum: 17.12.2012 | Vložil: Petr

Dovolím si upravit svůj text...Vaše slova jsou tak jak papír ve větru a souhlasím s...dál to pokračuje stejně :)

Re: Re: :)

Datum: 17.12.2012 | Vložil: Petr

Tak nevím pane Zalubil, v jednom odstavci píšete změna v občerstvení pro závodníky (bez informace při prezentaci, tiskového prohlášení aj. forem) byla z důvodu dnešní složité ek. situace, v druhém odstavci píšete, že úhrada účasti zahr. účastníků byla rozpočtově zanedbatelná. Slíbenené teplé jídlo jste nyní dodatečně nahradil možností dobrých restaurací ve Skalici. Vaše jsou tak jak papír ve větru Souhlasím s Laďou...když píšete, že si vážíte každého závodníka zvažte váhu svých slov p. Zalubil !!!

Re: :)

Datum: 17.12.2012 | Vložil: Zdeněk Zalubil

Chtěl bych na tomto místě poděkovat všem, kteří se zúčastnili našeho závodu za účast. I všem , kteří nám pomohli závod zabezpečit. Zabezpečení tratě policií SR, hasičskými sbory i organizátory bylo příkladné . Bezpečnost běžcu je pro nás prioritní otázkou. Velmi si vážím se svým organizačním teamem účasti každého závodníka a děláme vše pro to, aby jsme jim vytvořili co nejlepší podmínky. Je mi známo, že podobně přistupuje k závodu i TEZA Hodonín. Vážíme si i hodnocení běžcu jak pozitivní, tak i negativní, které nám muže pomoci odstranit případné nedostatky v organizaci a posunout nás zase o krok dále v zabezpečení závodu.
Vaše kritika se mi však zdá tendenční. Poukazujete ve svém článku na několik skutečností které záměrně zkreslujete svými fikcemi.
Pokud se uvedná změna v občerstvení pro závodníky po doběhu některých běžcu dotkla, omlouvám se jim. Vedla nás k tomu dnešní složitá ekonomická situace. Střetl jsem se však i s hodnocením, kde byla tato změna pozitivně hodnocena.
Co se týká účasti reprezentantu ze zahraničí jejich účast je v rozpočtu běhu zanedbatelná a v žádném případě neovlivnila naše rozhodnutí změnit cokoliv pro ostatní běžce. Není mi známo. že bych někomu cokoiv sám nabízel za start v našem závodě. Myslým že podobná situace je na straně organizátora na české straně, kterým je TEZA Hodonín. Mužete připustit, že je lákají podmínky a atmosfera závodu. Žádná recepce se po závodu nekonala.
Co se týká nedostatku teplého jídla, je v okolí náměstí ve Skalici spostu dobrých restaurací, kde se dalo jakékoliv jídlo objednat. Dnes ráno v 7 hod jsem odvážel zpět do kuchyně kde nám vařili čas jednu skoro plnou konvu čaje, ještě vlažného... Vypili se 2 konve a jedna konev svařeného vína.... Děvčata vydávaly čaj ještě při doběhu posledních běžcu. Ostatní je vašim názorem, který Vám určitě nebudu brát.
To co nás posouvá v organizaci závodu je myšlenka tohoto závodu který charakterizuje i list od manželu Zátopkových, kteří nám svého času napsali: Budeme tomuto běhu vždy fandit, proto, že se nám líbí myšlenka udržovat přátelské styky přes hranice prostřednictvím sportu.
Účast v letošním ročníku byla skoro rekordní a jen ze Skaice běželo 50 běžcu. Těší mne, že uvedený závod pomáhá rozvíjet běhání v našem regionu, že láká spoustu běžcu a je významnou sportovně společenskou akcí v našem regionu i Vaší zásluhou.

Re: :)

Datum: 17.12.2012 | Vložil: Ondra (HBK Velká Bíteš)

I když jsem absolvoval HHS poprvý, musím souhlasit...

:)

Datum: 17.12.2012 | Vložil: Laďa

Tak koukám jak češi remcají, popichují, kritizují a běžci slovensky píšící jsou vděční a spokojení za to, že závody vůbec jsou, a že můžeme být rádi za to málo co dostaneme. Jsem rád za slovenské myšlení a jsem rád za české kritizování nahlas. Těm co to má pohladit duši to pohladí, ti co nechtějí číst kritiku si z toho stejně nic nevezmou. Jedno je pravda...HHS je každý rok horší a horší a zmiňovat zúčastněné atletické hvězdy? Co pak nevíte, že právě tyto hvězdy se ptají organizátorů či organizátoři jim sami nabízejí, že jim proplatí cestu či i ubytování? Nejdou tyhle prostředky právě na úkor těch ostatních, kterým pak chybí dostatek slíbeného teplého jídla či čaje nebo správnost velikosti slíbeného trička, které při praní stejně pouští jak sviňa při porážce? Jsem rýpal, ale když je něco nahnilého či shnilého, tak se do toho rýpat může. Mám rád spoustu závodů v rámci MSBP, ve kterých nikdo nic neslibuje a přeci tam jezdím rád kvůli atmošce, běžcům a organizátorům :) HHS už prostě vedou lidé jinam a já se těším až jim škrtnout dotační tituly a závod se třeba stane tím, čím býval.

Nádhera

Datum: 16.12.2012 | Vložil: Vojtech Planka

Som nesmierne šťastný, že som absolvoval včerajší beh H-H-S. Stretol som sa s priateľmi, troška sme pokecali, troška sme zmokli, troška sme premrzli, ale stálo to zato.
Vďaka vám všetkým priatelia!

Re: obed

Datum: 16.12.2012 | Vložil: Edo

Opravdu buďme vdačný za každý závod a za všetko, lebo vždy lepší hocaký závod ako nič, veď vidíme ako závody zanikajú, tak ešte raz vďaka

Re: obed

Datum: 16.12.2012 | Vložil: Vladimír

Jen pro upřesnění - vážím si každých uspořádaných závodů a chci tímto poděkovat všem, kteří se na pořádání podílejí. Jen si pod pojmem "oběd" nepředstavuju "benzínkovou bagetu" o jejíž "kvalitě" ani nemá smysl hovořit.

obed

Datum: 15.12.2012 | Vložil: Ján

Chlapci, je mi lúto že si nevážite takéto fantastické preteky. Ja som pred týždňom bežal pretek v Bratislave - 1.zimná 10-ka, ktorú poriada ČSOB Bratislavský maraton a len také krátke zhrnutie. Štartovné 12,-€ za ktoré sme pri prezentácii dostali len štartovné číslo, ktoré nám po preteku zostalo, po dobehu nič, ani len čaj, vyhodnotenie - len prvý 3 v absolútnom poradí - vecné ceny. Vážte si takéto preteky, už ich moc nieje a bude ich stále menej a menej.

Obed

Datum: 15.12.2012 | Vložil: Milan

predstava - čakať 15 min. v rade na obed, kde budú 3 kúsky mäsa, omačka a knedle, ďakujem, neprosím. Bagety boli super nápad. Tričká - 0 bodov. Neboli podla farieb rozlíšené kategórie, štartovné číslo nebolo na tričku, ale muselo byť pripnuté zvlášť, veľa ľudí vôbec v tričkách nebežalo. V prihláške som si zadal velkosť M a pri prezentácii som dostal XL, ktoré mi bolo takmer po kolená. Inak je to super pretek, ale ak bude aj budúci rok, tričko si už určite neoblečiem.

Re: Re: Re: Re: Oběd

Datum: 16.12.2012 | Vložil: Spokojný bežec

Nevadil mi dážď, nevadil mi vietor, nevadil mi chlad, ani to bavlnené, vodou nasiaknuté tričko, ktoré bez vytlačeného štartovného čísla už stratilo význam. Ďakujem organizátorom za perfektný pretek, Polícii za bezpečnosť a organizáciu dopravy, atletickým "hviezdam" ktoré prišli a pozdvihli úroveň tohto behu.........ale kurňa s tým teplým gulášom som tiež počítal. Ale to je prkotina.
Čo by som ale zmenil je, že keď bežec vbehne do mesta kde ho povzbudzujú ľudia, je škoda že musí od nich utiecť ešte niekam za kostol a finišovať anonymne, spoza rohu do cieľa.
Inak super pretek a rád sa o rok vrátim.

Re: Re: Re: Oběd

Datum: 15.12.2012 | Vložil: Jarek

bagety byli dobrý nápad, ten oběd nikdy za moc nestál

Re: Re: Oběd

Datum: 15.12.2012 | Vložil: Rosťa

Právě po té mizérii v dešti a větru bych teplý guláš přivítal mnohem více než bagetu.

Re: Oběd

Datum: 15.12.2012 | Vložil: Josef

Jó to tedy bylo překvápko.

Ještě že bylo tak teplo a po té mizérii na trati jsem neměl ani pomyšlení na něco teplého k jídlu.
Zalubil opět nezklamal. Ani se nedívím Pavlovi Bílovi, že již nedělá v Hodoníně ředitele závodu. A nedej bože aby hodoňáci přestali dělat rozhodčí při tomto závodě. A jak jsem se dnes dozvěděl, tak prý se běží na Štěpána naposledy v Kyjově. .. panebože za co ...

Oběd

Datum: 15.12.2012 | Vložil: Vladimír

Propozice - "Každému závodníku bude zajištěn oběd".

Skutečnost - 120gr pečivo+20gr šunka+12gr eidam+dresing+rajče30gr+paprika 25gr = bageta.

Bageta=oběd ??? Když už tak spíš občerstvení. Myslím, že teplá polévka a teplý čaj by bylo lepší řešení. A možná i levnější.

Re: Poladovica

Datum: 13.12.2012 | Vložil: mrazík

Vozovku bude treba vela posolit,hlasia poladovicu.

Převoz věcí

Datum: 12.12.2012 | Vložil: Ondra

Dobrý den, jelikož se tohoto závodu účastním poprvé, chci se optat, jestli nám autobus převeze osobní věci z Hodonína do Skalice, abychom se mohli po závodě ihned převléci do suchého? Pokud ano, může tento bus převést i mého rodinného příslušníka?
Omlouvám se s tímto dotazem starým mazákům..:-)
Už se těším, ať bude jakkoliv, trička jakákoliv, jistě to bude bezva setkání běžecké komunity..:-)
******************
nejpozději 5 minut před startem si každý závodník uloží své osobní věci do připravených dvou autobusů - bodou stát 30 m před startem (a zapamatuje si číslo autobusu - jsou označené ) a v cíli si své věci z těchto autobusů vyzvedne- budou stát 50 m od cíle. Autobusy jsou určeny pouze pro převážení věcí závodníků !!!!!!!
Pavel Bíla

pro Diskuzi - sdělení

Datum: 12.12.2012 | Vložil: Laďa

Wikipedia není naučný slovník a stejně jako většina lidí na zeměkouli diskuzi používají k otevření svého námětu či postřehu. Racionální rozhodnutí by bylo, kdyby Luďkovi pořadatel závodu na jeho sdělení o dílčím problému s omluvou oznámil, že nastala v systému chyba, že se za ni omlouvá, a že vše napravil. To, že pořadatel mlčí (nemyslím tím P.Bílu) a mluví za něj borci co píšou, že na velikosti tolik nezáleží jenom potvrzuje to, jak dalece je propojen organizační výbor závodu s běžci samotnými. Když budu chtít přilít olej do ohně...after party pro VIP je u tohoto závodu dost dobře známa :)

tričko

Datum: 10.12.2012 | Vložil: Karel Mecl

Pánové a dámy,já si vždy beru xxl velikost,až se zas ochladí tak to tričko neoblečete na ty bundy co vnich poběžíte,to jsem zvědav zas na dotaz po závodě jak to že jsou ta trika malá.

Re: Re: Re: neřešte trička

Datum: 12.12.2012 | Vložil: Laďa

Wikipedia není naučný slovník a stejně jako většina lidí na zeměkouli diskuzi používají k otevření svého námětu či postřehu. Racionální rozhodnutí by bylo, kdyby Luďkovi pořadatel závodu na jeho sdělení o dílčím problému s omluvou oznámil, že nastala v systému chyba, že se za ni omlouvá, a že vše napravil. To, že pořadatel mlčí (nemyslím tím P.Bílu) a mluví za něj borci co píšou, že na velikosti tolik nezáleží jenom potvrzuje to, jak dalece je propojen organizační výbor závodu s běžci samotnými. Když budu chtít přilít olej do ohně...after party pro VIP je u tohoto závodu dost dobře známa :)

Re: Re: Re: Re: neřešte trička

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Menta

Uz ked sa tu rozobera hocico, kecnem do toho aj ja. Ja osobne by som namieto tricka ako maly suvenir privital na pamiatku startove cislo. Je to pri behani praktickejsie a pre organizatora menej nakladne. Ja ked mam tricko na sebe a pod nim sustiakovu bundu, necitim sa dvakrat prijemne. Ale je to vecou organizatora, ako sa rozhodne, ja som vdacny za kazdy maly suvenir ...

Re: Re: Re: neřešte trička

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Luďa Durďák

zapomněl jsem se podepsat...

Re: Re: neřešte trička

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Diskuze

Před běžci s mnoha křížky na krku hluboce smekám a obdivuju je. A nemusí jim být ani sedmdesát, to už se klaním dvojnásob, úctu mám i před padesátníky i mladšími. Jsem věkem mnohem mladší a přesto mě kolikrát tak bolí celé tělo, že se musím přemlouvat, abych vůbec šel běhat. Tihle borci neskuhrají, neztěžují si, jsou samý úsměv a na běhy chodí právě kvůli setkávání, přátelům, s láskou. To je to, co jim dává energii, co je jejich drogou. Mají mou úctu.
Ale zároveň si nemyslím, že bych se tu nemohl zeptat na velikost triček, nemohl zaspekulovat jaké asi bude v sobotu počasí, nemohl řešit to či ono. Tahle podstránka se totiž jmenuje diskuze a jak nám říká třeba Wikipedie, cituji: "Diskuze je věcný rozhovor několika osob nad určitým tématem, jehož cílem není rozhodovat, nýbrž věc pečlivě rozebrat z různých stránek, shromáždit argumenty a případně připravit půdu pro racionální rozhodnutí". Nemyslím si tudíž, že bych dělal něco špatného :)
Přeju krásný zasněžený den...

Re: neřešte trička

Datum: 11.12.2012 | Vložil: Laďa

Mne fakt všichni bavíte :) Jeden se zajímá o to, jestli bude diskuze po závodě o správné velikosti triček, druhého trápí délka pobytu organizátorů na venkovních vzduchu, třetího trápí možné mrznoucí počasí. Zkusili jste se někdy vžít do kůže borce co má 70 a více? PC většinou neovládá jak vy co tady píšete, takže v info o počasí nemá takový přehled, je mu jedno jaké tričko dostane a organizátory pozná po 30 min. běhu jenom podle výrazných vest (no to i někteří mladší borci:) ). Všichni se, ale těší jestli přijde ten či onen a mohou se porovnat a potěšit se vzájemným setkáním. Z toho si vemte příklad a hlavně úctu. Přivítal bych kdyby v první linii byly na startu ti nejstarší a všichni ostatní tak respektovali jejich postupné a pozvolné předbíhání.

Re: neřešte trička

Datum: 10.12.2012 | Vložil: Luďa Durďák

Na www.yr.no to vypadá podobně teploty mírně nad nulou a sníh s deštěm, ale jak píšete je to ještě daleko a bude to pro všechny stejné :)

Re: neřešte trička

Datum: 10.12.2012 | Vložil: mrazík

Skaličané hlavně navařte hodně svařáku,at je nějaká motivace a po závodě se krásně zahřejem

Re: neřešte trička

Datum: 10.12.2012 | Vložil: Edo

Ja nevidí problém ani v počasí pretože bude pre všetkých pretekárov rovnaké. prablém majú skôr usporiadatelia ktorí tam musia stáť skoro celý deň a zohrejú sa len, (ako hovoria naší priatelia) svařákom - držíme vám palce a ďakujeme !!!. Na rozdiel od ních mi bežci sa zahrejeme rozcvičkou a následňe behom a to všetko trvá tak 1 až 1 apol hodinu a vlastne to môžme brať ako určitý druh adrenalínu.
Tak vela zdaru v sobotu !!!

neřešte trička

Datum: 10.12.2012 | Vložil: Petr Černý

Já vidím v sobotu podstatně závažnější problém a to je předpověď mrznoucího mrholení.
www.chmi.cz záložka týdenní předpověď.

Je to samozřejmě ještě s otazníkem, přesná předpověď se dá sestavit max. na tři dny.

...lepší se neptat

Datum: 08.12.2012 | Vložil: Luďa Durďák

Omlouvám se, že jsem se na něco zeptal. Nikoho jsem nenapadal, na nikoho jsem nebrblal, jen jsem se zeptal,proč není možnost objednat triko velikosti M. Odpovědi jsem se nedočkal, za to jsem se dočkal titulu problémisty...
Nejde mi o tričko, mám jich doma dost a závody si podle nich rozhodně nevybírám. Poběžím v tom, co dostanu...

Re: Trička

Datum: 09.12.2012 | Vložil: Petra

dobrý večer, nezlobte se, ale pokud jsem pochopila správně dotaz pana Durďáka, tak zde nejde o tričko jako o suvenýr ze závodu, ale jako o běžecký oděv, neboť jak jsem pochopila, tak v tom triku se musí běžet a ač běžecké závody neabsolvuji, tak chápu, že když je triko příliš velké, tak se v něm musí určitě špatně utíkat. Je mi jasné, že se v současnosti najde spoustu "remcalů", kteří musí remcat za všech okolností, ale zde šlo o praktický dotaz a tak si myslím, že Vaše reakce byla neadekvátní.

Přeji pěkný večer Petra K.

Trička

Datum: 06.12.2012 | Vložil: Vojtech Planka

Ak vám nesedí veľkosť tričiek, jednoducho sa na celý beh vyprdnite, (prepáčte ten výraz), a choďte bežať niekam, kde vám veľkosť bude vyhovovať. Samozrejme že to doporučujem tým, ktorím ide o tričko. :-))
Organizátorom držím palce a verí, že sa úspešne popasujú i s problematickými tričkami

<< 16 | 17 | 18 | 19 | 20 >>

Přidat nový příspěvek