Dnes idem na BEŽECKÝ PLES s vyhodnotením výsledkov MORAVSKO-SLOVENSKÉHO BEŽECKÉHO POHÁRA 2013 do Gbel (vlakom z Bratislavy). Obraciam sa s veľkou prosbou či náhodou niekto nemá voľné miesto v aute, že by som sa pridala, ale hlavne z Gbel do Bratislavy.V roku 2014 sa chcem viacerých behov zúčastniť a tiež či je možné k niekomu sa pridať. Veľmi pekne ďakujem a želám každému tisíce úspešne nabehaných km v roku 2014. Soňa Macejáková 0944163651
Diskuze
prosba o odvoz na BEŽECKÝ PLES (Bratislava-Gbely a späť)
Datum: 25.01.2014 | Vložil: Soňa MACEJÁKOVÁ
Re: Vkadimír Divácký
Datum: 25.01.2014 | Vložil: Soňa MACEJÁKOVÁ
Dnes idem na BEŽECKÝ PLES s vyhodnotením výsledkov MORAVSKO-SLOVENSKÉHO BEŽECKÉHO POHÁRA 2013 do Gbel (vlakom z Bratislavy). Obraciam sa s veľkou prosbou či náhodou niekto nemá voľné miesto v aute, že by som sa pridala, ale hlavne z Gbel do Bratislavy.V roku 2014 sa chcem viacerých behov zúčastniť a tiež či je možné k niekomu sa pridať. Veľmi pekne ďakujem a želám každému tisíce úspešne nabehaných km v roku 2014. Soňa Macejáková 0944163651
Vkadimír Divácký
Datum: 23.01.2014 | Vložil: Vladimír Divácký
Vážení přátelé, vypadá to, že se nebudu moci zúčastnit slavnostního vyhlášení tuto sobotu ve Gbelech. Chtěl bych tedy alespoň touto cestou poblahopřát všem "medailistům". Zároveň chci poděkovat všem, kdo se nějakým způsobem podílí na chodu celého běžeckého poháru. Všem vám přeji úspěšný rok 2014, pevné zdraví a spoustu uběhnutých kilometrů. Těším se na setkání na letošních závodech. Laďa.
Trnka Roman
Datum: 16.01.2014 | Vložil: Trnka Roman
Vážený kamarádi.Je mi moc lúto že sa nezúčastním slávnostného vyhláseňá v Gbeloch,z pracovných dúvodú.Chcel bych sa podekovat súperom že mi nic zadarmo nedarovali a dík Pavlu Bílovi a jeho celému mančaftu za super odvedenú robotu. Preju Vám nech Vám to dobre bjehá. Cenu za mňa dúfam prevezme múj syn.Porádne to zapite a snád nekedy na trati.Roman
Foto Silvestrovský beh Senica 2013
Datum: 02.01.2014 | Vložil: Mária a Dušan V.
https://plus.google.com/photos/113179554396589845227/albums/5963612135589327681?authkey=COjJz-2MxcKo7wE
Foto - Silvestrovský beh 2013
Datum: 01.01.2014 | Vložil: Senica
https://www.senica.sk/index.php/info-o-meste-mainmenu-285/fotogaleria-mainmenu-749/4287-silvestrovsky-beh-2013
Re: senica
Datum: 03.01.2014 | Vložil: Vlaďa
Já bych upozornil na atleta co ve věku 80 zvládnul trať za 32 min !!! To je výkon.
Pro mne osobně větší výkon než atlet co si trať vyklusal ani ne jako tréninkovou jednotku :)
senica
Datum: 01.01.2014 | Vložil: Josef Korvas
Chtěl bych upozornit na jednoho běžce ve včerejším Silvestrovském běhu v Senici - Jozef Repčík 800m 1:46,11.
Ve slovenských tabulkách je na 1.místě, v evropských na 20.místě.
Připojuji přání všeho dobrého v začínajícím roce.
2014
Datum: 31.12.2013 | Vložil: iveta
prajeme štastny Novy rok ....k tomu vela vela zdravíčka a ostatné sa k tomu už len pridá
Re: výsledky
Datum: 09.01.2014 | Vložil: Monika Krčová
... ja stále vo výsledkovej listine chybu opravenú nevidím... a tiež podľa zaradenia do správnej vekovej kategórie som sa umiestnila na 3. mieste... bežala som súťažne po prvý raz po 30-tich rokoch a moju cenu dostal niekto kto dobehol až za mnou ... sklamaná... prajem pekný deň
výsledky
Datum: 31.12.2013 | Vložil: Stanislav Nemček
Dobrý deň p. Bíla chcel by som Vás upozorniť že vo výsledkoch máte chybu u Krčovej Moniky je rok narodenia 1974 ale zaradili ste ju medzi ženy nad 45. Prajem pekný deň.
**************
Opraveno
Bíla Pavel - řídící soutěže
Re: dotaz
Datum: 01.01.2014 | Vložil: Iveta
jasne dakujem bohužial sme natrafili na človeka ktory nič nevedel a neposlal nas dalej a my sme sa viacerych už nepytali ...no a z fotiek som teda zistila že odmenovany boli...kedže mi sme behat nemohli šli sme domov ...tak sa môžem teda dotyčnemu podakovat a poučit sa ....pytat sa aspon 10...no čo už napisala som aj dotyčnej pani čo tam mala e-mail tak snad sa ozve ...pekny den prajem
dotaz
Datum: 31.12.2013 | Vložil: iveta
dobry den chcela som sa spytat či nakoniec aj benjaminkov ocenovali na" bednach " na Silvestrovskom behu v Senici kedže po našom dotaze jednemu s panov organizator zo Senice vravel že nebudu že každy dostaval v cieli tak sme išli domov.....ked to bolo predsa len inak tak by ma to aj mrzelo kvôli malej....dakujem za info
**************
tak na to musí odpovědět pořadatel závodu
tzn. Město Senica
Pavel Bíla
Kyjov
Datum: 29.12.2013 | Vložil: Josef Korvas
Je dobře, že Štěpánský běh v Kyjově nezmizel z termínovky, tak jak to vypadalo na konci minulého roku. Chyběl by mi v tomto svátečním čase a asi bych nebyl sám, kdo by ho postrádal. Pořadatelé i rozhodčí závod zvládli dobře. Přimlouval bych se za vyhlášení "pod střechou", klidně i v jídelně.
Re: Re: Štěpánský běh v Kyjově
Datum: 29.12.2013 | Vložil: P.S.
Ako bonus ešte foto z Malackej desiatky (konečne).
Re: Štěpánský běh v Kyjově
Datum: 29.12.2013 | Vložil: Vojtech Planka
Na www.vojtost.rajce.net som umiestnil fotografie, ktorých autorkou je moja vetrom ošlľahaná, vymrznutá, neúnavná manažérka Magdalénka (niekedy až prestávam chápať, čo ju na tom tak baví) :-)). Príjemný záver roku 2013 a všetko naj. naj, naj, v roku 2014 všetkým priateľom behu praje v mene BK VP Malacky Vojtech Planka.
Štěpánský běh v Kyjově
Datum: 29.12.2013 | Vložil: Pavel Bíla - řídící soutěže
Fotil někdo ?
Pokud ano, prosím o nějaké fotky.
Díky
Re: Kyjov
Datum: 27.12.2013 | Vložil: Petr
Taky bych řekl, že to pořadatelé zvládli a můžeme je pochválit.
Tedy až na to vyhlašování venku v tom větru. Až jsem se divil Bílovi, že s tím mikrofonem nepraštil a nešel do tepla. Všichni závodníci se někde schovávali v závětří a nebo v teple jídelny a pořád se na někoho čekalo. Proč se to vyhlašování nedělalo u toho vánočního stromku v jídelně. Rozhodně by tam bylo víc závodníků jak venku.
Jinak to však pořadatelé zvládli a děkujeme za pokračování tohoto tradičního běhu
Re: Kyjov
Datum: 27.12.2013 | Vložil: Luďa Durďák
Já za sebe můžu říct, že nový trať se mi líbila. Zůstalo zachováno vše z té původní a navíc se závod přesunul i do centra, což může přispět k jeho ještě větší atraktivitě. A že jsou tam kopce a občas fouká? No a co... Kopce jsou poměrně rovnoměrně rozčleněny na celý okruh s tím, že poslední dva kiláky jsou prakticky pořád dolů, takže už spíš odpočinkové. Skvělé bylo zázemí na gymplu a lepší guláš jsem dlouho nejedl :) Jediné, co mě letos limitovalo bylo zdravíčko a za to pořadatelé nemohou. Takže organizátorům patří velký dík a držím pěsti do dalších ročníků...
Kyjov
Datum: 27.12.2013 | Vložil: Aleš Pokorný
Dříve než se sesype vlna kritiky na trať o větru a čtyřech kopcích, z toho hned jeden po startu, bych chtěl podotknout, že právě vítr znepříjemňoval běžcům trať pouze v určitých místech a jinak se běželo fajn...bylo to takové menší vokolopriglu, to mi věřte...
Díky za skvělou organizaci a zázemí...moc se mi to líbilo!
Pokojné Vianoce!
Datum: 23.12.2013 | Vložil: Blažej
Krásne prežitie Vianočných sviatkov, veľa zdravia, šťastia, lásky a bohatého Ježiška praje Blažej
Re: zmena
Datum: 22.12.2013 | Vložil: Luboš
Skus si stiahnut Fileformatconverter napr. z nizsie uvedenej stranky, nainstalovat ho a bude ti to fungovat aj pre docx, pptx ...
https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=3
Re: zmena
Datum: 21.12.2013 | Vložil: Blažej.
Treba si poriadne nainštalovať Office /správny Word - Excel... / a pôjde to otvoriť.
zmena
Datum: 21.12.2013 | Vložil: iveta
dobry den
mohla by som vas poprosit aby ste vysledky a propozicie davali v programe "PDF" lebo mi vlastne nejde skoro nič otvorit ani propozicie ani vysledky ,hlavne to xlsx dakujem nech nemusim stale k niekomu chodit poerat dane veci pekny den prajem :-)
Re: termínovka
Datum: 18.12.2013 | Vložil: Luďa Durďák
Záměrem pana Roučky je to, aby ze svých závodů, pokud možno, co nejvíc vytřískal. Osobně jsem před dvěmi lety zaslechl jeho diskuzi s jedním z běžců, kterému tvrdil, že musí ještě zajít za tím Juránkem a vytáhnout z něj nějaké ty peníze. Myslíte proč je Holíč součástí Cyrilometodějského maratonu... Členství v MSBP mu peníze nepřínáší, tam naopak musí ještě platit ty "nehorázné" poplatky za přihlášku do poháru a "vydřidušským" rozhodčím...
Pan Roučka má za svoji kariéru jistě velké trenérské zásluhy, které mu rozhodně nechci upírat. Udělal dost pro rozvoj atletiky v regionu, ale v posledních letech marně hledám na jeho konání něco pozitivního, něco z čeho by až příliš okatě nevyčníval jen vlastní prospěch...
termínovka
Datum: 16.12.2013 | Vložil: Jarek
Tak na to koukám a již se ani nedivím. Každý rok se tady zabýváme buď Zalubilem a nebo Roučkou. Vrací se zpět Hodonín - Skalica a na střídačku vypadne Holíč. Zdá se to i Vám ostatním normální. Roučkovo kočovné divadlo na pokračování. Hlavně že bude využívat se svými svěřenci výhody MSBP.
Re: Re: HHS
Datum: 16.12.2013 | Vložil: Jitka Hánová
Děkuji za odpověď. Přihlašovala jsem se až v den závodu. Na fotce jsem, myslím, já, nejde mi zvětšit. Ale mám i svoje fotky, poslala bych vám pro kontrolu. :)
Mailová adresa je: jitka.hanova@vzp.cz
Re: HHS
Datum: 16.12.2013 | Vložil: Jitka Hánová
Dobrý den, nevím na koho se obrátit s prosbou o nápravu. V sobotu jsem běžela, ale ve výsledkové listině nejsem. Měla jsem číslo 228, ročník 1971, klub Sklárna Ajeto Lindava. Je tam uvedená Anna Balošáková ze Staré Bystrice. Přihlašovala jsem se na místě ve Skalici. Čas 1:05:35 by odpovídal.
Děkuji mnohokrát, Jitka Hánová
************************
Píšete na správnou adresu:
***********************
problém je v tom, že ve startovní listině ty nejsi uvedena a pod tím čísle je zapsaná Balošáková.
Do cíle doběhlo pouze jedno číslo 228, takže nebyla vydána dvě stejná čísla. Existuje fotka doběhu č.228, je na beháme.sk (odkaz v naší fotogalerii) a je to foto č. 017595-v . Buď mi pošlete vaši e-mailovou adresu a já vám pošlu tu fotku ke kontrole a nebo se přímo podívejte na fotky behame.sk . Pak mi potvrďte, že jste to vy na té fotce a já to ihned změním ve výsledkové listině.
Odhaduji, že jste se přihlašovala až v den závodu a to číslo vám bylo přiděleno za nestartující závodnici a nebylo to změněno v počítači.
Pavel Bíla
HHS
Datum: 15.12.2013 | Vložil: Luďa Durďák
Přeju hezkou neděli, na Behej.com najdete malinkou reportáž ze včerejšího 23. ročníku závodu Skalica-Holíč-Hodonín. Doufám, že jste si to letos užili :)
SHH - neúčasť.
Datum: 11.12.2013 | Vložil: Ján Bellay
Chcem touto cestou oznámiť a ospravedlniť sa za neúčasť na SHH kvôli úmrtiu v rodine. Štartovný balík mi prevezme známy, ale vo výsledkoch ma hneď napíšte DNF. Prajem všetkým príjemný beh a pekné počasie. Za porozumenie ďakujem.
Re: Re: Re: Startovní...
Datum: 21.11.2013 | Vložil: vladki
ahojte,tak neda mi, aby som nereagoval, uprimne mi to pride ako debata o nicom...pravidla, odstavce a neviem co este vsetko...to tu ozaj niektorym pripada, ze organizatori rozdaju startove cisla ako suvenir, ktory vobec netreba mat pri dobehu ? pretoze ak si niekto da startove cislo tak, ze ho nevidno, tak podla mna ani nechce vediet, na ktorom mieste skoncil...a je naozaj jedno ci prsi, svieti slnko alebo padaju sekery. Ved na zaklade coho maju rozhodci urcit o koho sa jedna ? A povedzme si uprimne, aj ja si vsimam, ze podaktori bezci si tie cisla davaju vsade mozne a je im asi jedno ci ich niekto vidi alebo nie a urcite velmi dobre vsetci vieme, ze to nie je kvoli tomu, ze by nevedeli, kde maju cisla byt. A naozaj mi prislo smutne ze budeme nakoniec obvinovat tych rozhodcov, ktori stali v tom dazdi a lustili kto ma kde ake cislo..Pokial cislo nie je viditelne, bohuzial, takyto bezec nemoze figurovat vo vysledkovej listine...prajem pekny den vsetkym a rozhodcom drzim palce a fandim...odvadzaju naozaj dobru robotu a zato im treba podakovat
Re: Re: Startovní...
Datum: 17.11.2013 | Vložil: Peťa
Znám označení mistrovské závody, silniční závody, halové závody nebo závody s kategorií mistrovskou a dále dle věkových kategorií, ale běžecké amatérské závody? Pořadatelé shání sponzory, závodníci dostávají finanční nebo věcné dary. Rozhodčí jsou placeni organizátory (i když dle mého velmi nepatřičně tedy, málo) a pokud není organizátor spokojen s rozhodčími, kteří se řídi mj. propozicemi daného závodu, věřím, že organizátor bude hledat např. i jiné rozhodčí. Propozice závodu je "bible" závodu. A pokud nedodrží někdo trať závodu nebo není označen startovním označením, a toto je uvedeno jako povinnost v propozicích, závodník se prostě musí vyloučit. Určitě znáte výsledek z půlmaratonu v Olmiku v roce 2010, kdy kvůli omylu byli z prvních dvou míst diskvalifikováni dva keňané, kvůli omylu spojeného se zkrácením tratě a těch případů je hodně.
Re: Startovní...
Datum: 16.11.2013 | Vložil: taky pořadatel závodů
Pěkně napsaná teorie akorát v běžeckých amatérských závodech nepoužitelná.
Před rokem jsem se snažil Pavla přemluvit, aby zavedl přísná pravidla. Po našem hodinovém rozhovoru jsem od svého požadavku ustoupil. Pavel mi vysvětlil a hlavně mě přesvědčil příklady z jednotlivých závodů, že by v každém závodě museli diskvalifikovat velké množství závodníků a kolikrát i vítěze závodu. Běžci absolutně nerespektují trať ( někdy je pořadatel tak špatně vyznačí, že by tam podle Pavla byli rozhodčí akorát za blbce ), před startem rozhodčí upozorňují závodníky kde má být číslo umístěno ( téměř všude dělá Pavel komentátora a říká to před každým startem) a stejně je nikdo neposlouchá.
Pavel nechce ze závodů udělat ,,vylučovací,, akci, protože je přesvědčen o tom, že by nakonec byli špatní jenom rozhodčí.
Byl jsem v Malackách a vůbec se rozhodčím nedivím. Pokud dobíhá do cíle 5-členná skupina a každý má číslo jinde, tak nemají šanci to v té jedné vteřině stihnout zapsat.
A ta tvoje poslední věta :Pokud není v propozicích uvedena ani první, druhá či třetí zmíněná varianta má organizátor smůlu a závodnici označení nosit kdekoliv či vůbec. - to je ten problém. Tady nejde o to napsané ( to by stejně nikdo nečetl ), ale pokud to rozhodčí na startu říkají všem co mají číslo špatně a oni na to stejně kašlou.
Přece mi nechcete tvrdit, že závodníci neví kde má být umístěno číslo. V tomto s Pavlem souhlasím a fandím rozhodčím, ať s námi mají co největší trpělivost.
Startovní...
Datum: 16.11.2013 | Vložil: Peťa
Nechci být ochránce těch, kteří v Malackách nebyli registrování při doběhu rozhodčími z důvodu nemožné identifikace, ale pokud se na to podívám dle litery pravidel musím napsat, že
pokud je napsáno v propozicích závodu, že se závod běží dle pravidel ČAS nebo SAZ je vše jasné.
Jen pro připomenutí uvedu, že dle pravidla 143 odst. 1 musí být oděv startujících čistý, upravený a musí být nošen tak, aby nevzbuzoval pohoršení. Oděv musí být zhotoven z látky neprůhledné i za mokra. Závodník nesmí nosit oděv znesnadňující rozhodování. Dle odst.7 musí mít každý závodník dvě startovní označení, která musí být nošena viditelně, jedno na prsou a jedno na zádech. V soutěžích je dovoleno, aby na jednom nebo všech startovních označeních bylo místo čísla uvedeno jméno atleta nebo jiné vhodné označení.
Dle odst. 8 musí být startovní označení nošena tak, jak byla vydána. Nesmí být sestřižena, složena nebo jinak pozměněna. Při soutěžích na dlouhých tratích startovní označení smějí být perforována pro lepší proudění vzduchu, ale perforace nesmějí být v místech jakéhokoliv značení.
Tolik z pravidel ČAS o nošení startovního označení (už ne startovního čísla).
Pokud je uvedeno v propozicích závodu, že se závodí dle, např. pravidel MSBP (ty nejsou veřejně dostupné - aspoň já jsem je nenašel pod žádnou "ikonkou" na stránkách www.bkwebnode.cz) nebo dle pravidel daných organizátory je třeba RESPEKTOVAT požadavky organizátorů :)
Pokud není v propozicích uvedena ani první, druhá či třetí zmíněná varianta má organizátor smůlu a závodnici označení nosit kdekoliv či vůbec.
Štartové čísla
Datum: 13.11.2013 | Vložil: Karol PETŐCZ
Súhlasím s rozhodcami. Aj na bežeckej dráhe, kto má nesprávne umiestnené číslo - je diskvalifikovaný. Takúto vetu treba dať i do propozíc a na obrátke (registrácia št. čísiel) i v ciely byť voči "extremistom" nekompromisný.
Re: Re: Pochvala do Malacek
Datum: 18.11.2013 | Vložil: farki
Je to pekné,že chválíte.Ale ja/a nebudem sám/ mám malú pripomienku.Neviem ako Vy,ale pár pretekárov sa chcelo osprchovat a nemali sme kde.Postávali sme a organizátor behal a zhánal klúče/neviem či zohnal,už sa mi nechcelo čakat/.
P.S po minulé roky to fungovalo
Re: Pochvala do Malacek
Datum: 12.11.2013 | Vložil: Mira MInařík
Souhlasím. Trať super, zázemí také.
Pochvala do Malacek
Datum: 12.11.2013 | Vložil: Luďa Durďák
Loni jsem tu docela tvrdě kritizoval úroveň závodů v Malackách, především zázemí a sociálek. Letos musím s velkým potěšením organizátory pochválit.
Vím, že sociálky nejsou na závodech tím nejpodstatnějším, ale pro nás nervózní ucvrkávače, mnohdy však nepostradatelným zázemím.
Ledy se pohnuly a letos jsem se já i všichni ostatní dočkali důstojných podmínek i na oněch místech.
Ještě jedou díky, stejně tak díky za návrat staré tratě, za sebe obé velmi kvituju :)
Re: Re: Re: neviditelne startove cisla
Datum: 12.11.2013 | Vložil: Menta
Myslim, ze uz to tu raz bolo.. Jednoducho, kto nema cislo, toho treba bez mihnutia oka diskvalifikovat ... Najlepsie je to dat aj do propozicii a vyhlasit aj pred startom, aby sa potom este niekto nahodou nedivil ....
Re: Re: neviditelne startove cisla
Datum: 12.11.2013 | Vložil: Stanislav Nemček
Súhlas s Petrem Halasem
Re: neviditelne startove cisla
Datum: 12.11.2013 | Vložil: Petr Halas
Netřeba lámat hůl, ale je pravda pokud jde někdo na závod, tak zřejmě proto, že se chce porovnat s ostatními, a jak dopadl to zjistí z výsledků. Ale rozhodčí nejsou vševědoucí, aby věděli že dobíhá zrovna ten nebo onen. Mít viditelně číslo na hrudi je základní povinnost běžců, máme na závodech slušný servis, tak si dejte alespoň to číslo. A pokud se mění počasí, tak přehodím vrstvy, ale číslo prostě musím mít, bez toho nevyběhnu, ani kdybych měl zmeškat start. Já bych se vůbec nedivil, pokud nebudu mít číslo, že nebudu ve výsledcích.
neviditelne startove cisla
Datum: 10.11.2013 | Vložil: .
Pane Bila netreba hned lamat hul nad bezcami. Bolo zle pocasie a tak len niektori bezci zle resp. dodatocne vrstvili oblecenie. (no a niektori boli zasa z hlavneho mesta kde teraz fici triatlon)
Vyhlášení GP
Datum: 04.11.2013 | Vložil: Adriana Slaníková
Vysílám dotaz ohledně lednového vyhlášení GP.. máme již termín?
Díky za odpověď.
A.S
*****************
Když klikneš na lištu GBELY - vyhlášení MSBP (vlevo úplně dole) tak zde si přečteš datum i pokyny k vyhlášení)
Kdo to neumí, tak vyhlášení bude v sobotu 25.1. 2014 - od 18:00 hod. na KD GBELY
Pavel Bíla - řídící soutěže
Re: INFO -dětské kategorie
Datum: 06.11.2013 | Vložil: ZDBP
Dobrý deň,
v ZDBP sú vypísané kategórie aj pre tých najmenších - benjamínkovia - 2010 a ml..
Záleží na každom organizátorovi, či tieto kategórie rešpektuje a je schopný zabezpečiť ceny pre každú jednu kategóriu a ak aj nie je vypísaná kategória pre tých najmenších, tak body v rámci ZDBP budú pridelené danej kategórie - benjamínkovia podľa umiestnenia /akoby boli samostatná kategória - ciže od 50bodov nižšie.../
na záverečnom vyhodnotení, ktoré bude 11.1.2014 v KD Borský Sv. Jur, budú ocenené všetky kategórie od benjamínkov až po dorast..
D.G.
Re: INFO -dětské kategorie
Datum: 04.11.2013 | Vložil: iveta
dakujem za odpoved......mna na tom zaujalo len to že to teda nerobia rovnake na každom zavode....a presne tak ma to byt o zapojeni deti do športovych aktivit ,,aby sa neučili sediet len doma....
INFO -dětské kategorie
Datum: 04.11.2013 | Vložil: Pavel Bíla - řídící soutěže
info
****************************
Datum: 01.11.2013 | Vložil: majorova
dobry den chcela som sa spytat prečo aj male detičky nemaju stale rovnaku svoju kategoriu ked tiež su zaradene do sutaže o detsky pohar......
************************************
na váš dotaz by měl odpovědět někdo z vedení Záhoráckého dětského poháru, protože dětské závody na Slovensku jsou výhradně v jejich kompetenci.
Na toto téma bude mít každý rodič jiný názor, protože každé dítě v tomto věku je jiné a něco nařizovat u tak malých dětí nemá smysl. Tady by se nemělo za každou cenu nutit dítě vyhrávat, vždyť téměř všude dostane každý malý účastník v cíli nějakou sladkost od pořadatele závodu.
Hodonínský dětský pohár tyto kategorie malých pořádá, ale nebodujeme. A nikdo s tím nemá problém.
Je jasné, že dvouleté a pětileté dítě je velký skok, ale tady by rodičům nemělo jít o pořadí, ale o zapojení dětí do pohybových aktivit .
Přesto Váš názor budu tlumočit vedení Záhoráckého dětského poháru.
Re: Re: info
Datum: 03.11.2013 | Vložil: iveta
jasne ked behaju s rodičmi je to ine...ale naša mala treba nepotrebuje behat s rodičmi a behat skoro so 6ročnym dievčatkami sa porovnavat nemôže...a teda su kategegorie 2008-2009 a potom 2010 a mladšie a niekde je to spojene....argumentovala som na to aby detičky boli stale rovnako hodnotene....tak maju potom lepšiu motivaciu k dalšim behom....a detičky aj malinke by som nechala behat same ...ved rodičia ich môžu pozbudzovat aj pred nimi či v cieli...oni za nimi radi dobehnu :-)
Re: info
Datum: 02.11.2013 | Vložil: JANA
Reaguji na váš příspěvek.Po dnešním vyhlášení dětského poháru,kde naše 9letá dcera přebírala pohár za 2 místo,můžu říct,že je to tak v pořádku.Děti do 6let jedna kategorie běhají 60m a zvykají si na závodění,ty menší běží s rodiči,takže proč je bodovat.První kategorie bez bodů,naprosto v pořádku.Nejsou to závody rodičů ,ale dětí a je třeba vytrvat až dítko doroste do kategorie,kde se závodí o poháry.
info
Datum: 01.11.2013 | Vložil: majorova
dobry den chcela som sa spytat prečo aj male detičky nemaju stale rovnaku svoju kategoriu ked tiež su zaradene do sutaže o detsky pohar......lebo treba teraz v Malackach maju kategoriu od 2008 a mladšie ....a nikede su 2010a mladšie čo sa mi zda byt teda aj rozumnejšie či ferovejšie voči detičkam...lebo predsa sa neda porovnavat skoro 6ročne dieta s 2 či 1ročnym prckom....dakujem za odpoved