Souhlasím s Tebou a dodávám, že závod...to je přece něco jako malý svátek. Téměř každý z nás má své předzávodní rituály (příprava, vyladění, oblékání, strava) před dnem "D"? Závody jsou o vyladění se...nejen fyzickém, ale také, a to hlavně, vyladění mentálním. Těšme se na setkání se soupeři, kamarády a na organizátorech nechme to, co si vzali na svá bedra (organizace, kritika, popř. chvála). Bez nich a jejich nadšení bychom se nikdy nesešli v den "D" a jimi stanovenou hodinu "H".
Diskuze
Názor rodiče
Datum: 31.07.2011 | Vložil: David Sasínek
Dovoluji si také já přidat malou úvahu o časech začátků závodů z pohledu rodiče a pozorovatele. V minulých letech (a samozřejmě doposud) jsem měl možnost účastnit se svými syny mnoha závodů ať už HBPM nebo jiných soutěží. Když se vrátím na samotný počátek jejich závodění, tak si vlastně uvědomuji, že právě dětské závody GP (děkuji tímto jejich organizátorům) byli tím, co je přivedlo k atletice. Jednoho dne u babičky v Moravském Písku vstali, nasnídali se a šli se podívat na stadion. V 9 hodin zrovna začínal závod přípravky a tak se přihlásili, získali své první medaile a natolik se jim to zalíbilo, že už u toho zůstali. O tom, že se běhají dětské závody jsme věděli i dříve, ale byli pro mě i kluky brzo. Nechtělo se nám (hlavně mě a bez rodičů děti sami nepříjdou) v sobotu stávat už v sedm či dříve. V týdnu toho máme všichni dost. Samozřejmě pro sport člověk něco musí udělat. Je ale ochotný to udělat až když to zkusí a třeba se mu i trochu daří. V první řadě je potřeba děti k sportu přitáhnou a nadchnout. Ne jim to otrávit časným vstáváním. Z tohoto pohledu se domnívám, že začátek v 10 h by přivedl více dětských závodníků. Vyhovovali nám také odpolední závody, závody v sobotu nebo neděli a i v týdnu. Vysvětlím proč. Vedl jsem kluky už od mala k všestrannosti. Hráli tenis, fotbal, hokej a další. I v těchto sportech jsou soutěže, zápasy. Většinou v pravidelný čas. Třeba v sobotu dopoledne. Jestliže kluk ,hrající třeba fotbal, má pravidelně v sobotu dopoledne zápas, nebude se moct nikdy zúčastnit běžeckých závodů , pokud by byli také pravidelně v sobotu dopoledne. Jestliže ale budou někdy v neděli a někdy třeba i odpoledne může si také zaběhnout. Jistě se dostávám do názorové kolize s některými dospělými běžci, kterým by vyhovoval pravidelný dopolední čas. Jenže dle mého názoru mají takové množství závodů, že si můžou vybrat a když jim prostě některé časy nevyhovují tak se prostě těch závodů nezúčastnit (odhaduji , že se jedné pouze o jednotlivce). Také si myslím, že odpolední závody jsou atraktivnější pro přihlížející, jichž se mi zdá více v odpoledních hodinách. Prostě po obě vyrazíme a půjdeme se podívat co se to v té naší dědině děje. To může mít vliv (možná nevelký) na potenciální partnery organizátorů (sponzory, prodejce párků či sportovních potřeb, atd.:-)). Všeobecně se tedy přimlouvám za zachování rozmanitosti a rozšíření o více odpoledních závodů.
Začátky závodů
Datum: 30.07.2011 | Vložil: Henry
Osobně se mně nejlépe běhá, pokud je start dopoledne před obědem. Ale chápu, že každý závod to má organizované jinak a respektuju to. Závody jsou specifické nejenom dobou startu ale i terénem, atmosférou apod. Aspoň je to pestřejší. Nechal bych to tak. Vážím si toho, že jsou lidi ochotni něco zorganizovat a dal bych jim v tomto volnou ruku.
Re: Začátky závodů
Datum: 30.07.2011 | Vložil: Menta
Neviem, ci by bolo vhodne, aby vsetky preteky mali rovnaky casovy rozpis. Kazde preteky maju nieco specificke a zalezi aj, ci sa konaju s sobotu, v nedelu alebo cez tyzden, ci je leto alebo zima. Tam, kde po pretekoch pokracuje vecerny program, tak ako u nas, neviem si predstavit aby sa behalo doobeda. Ja osobne radsej chodim behat tam, kde sa bezi v poobede. Vela ludi radsej chodi behat doobeda. Tomuto by som takisto nechal volnu ruku, kazdy, ked niekam chce ist behat, nech si pozrie oficialne propozicie ... a nie som toho nazoru, aby start HK bol o 10:00 a ziaci este skor ... to je fakt moc skoro ...
Re: Začátky závodů
Datum: 01.08.2011 | Vložil: Petr Černý
Přispěju se svým názorem:
Samozřejmě to záleží na organizátorovi, ale předpokládám, že závody se organizují mj. proto, aby na ně někdo přišel a aby byl s jejich organizací spokojen.
Našim dětem se taky ráno nechce z postele, ale sportovec by kromě jiných vlastností neměl být líný (ani vstávat), měl by mít nějakou vůli a být cílevědomý - musí se umět hecnout, jinak to daleko nedotáhne.
Nějaký kompromis je vždycky nutný.
Osobně mi nejlépe vyhovuje nedělní dopoledne, ale ani sobota dopoledne nebo odpoledne mi nijak zásadně nevadí. Člověk si na závod vyčlení půl dne a druhou půlku může dělat něco jiného. Takže jediné proti čemu se stavím jsou začátky okolo poledne, mezi 11. a 14. hodinou(děti) - člověk má rozbouraný celý den a nemůže se ani v normální dobu naobědvat.
Tož tak.
start.hodina - Kunovice
Datum: 28.07.2011 | Vložil: bartál luboš
Prosím ,rád bych se zeptal, proč u nově vznikajícího závodu musí být start ve 12 15 hod. Myslím, že to není zrovna ideální čas. Celý den je dosti rozhozený, snad by se dalo začínat v 11 00 hod , jako u většiny dopoledních běhů. zkuste mi dát seriózní odpověď.
Jinak pořadatelům přeji hodně zdaru při organizaci závodu, sám vím,že je to obtížné. Těším se na propozice.
Re: start.hodina - Kunovice
Datum: 29.07.2011 | Vložil: Mira Minařík
Je mi jasné, že je možno diskutovat o startu každého závodu z hlediska času a je velmi těžké najít univerzální čas, který by vyhovoval všem závodníkům.
Pokouším se hledat vždy v první řadě výhody a napadá mě, že start v poledne znamená, že:
- se asi nepřejím
- ten den mi asi nebude z jídla těžko
- mi bude odpoledne více chutnat
- není nutno budit děti předčasně v sobotu a vyhánět z postelí, protože zahajují již v 10 hod a někteří to mají i z větší dálky
Nicméně děkuji za podnět, do příštího 2. ročníku to zhodnotím a pokusím se sehnat více reakcí. Věřím, že to letos všichni zvládnem a dobře si zaběháme.
Horňácká 25
Datum: 26.07.2011 | Vložil: Henry
Na adrese www.obecvelka.cz najdete plakát s podrobnějšími informacemi. Fakt je, že trochu větší propagace by tomuto tradičnímu závodu neuškodila. Snad se nás tam sejde co nejvíc, i když už není součástí poháru.
Hornácká pětadvacítka
Datum: 18.07.2011 | Vložil: mrazík
Zdravím,neví někdo jestli se letos běží hornácká pětadvacítka
Re: Hornácká pětadvacítka
Datum: 19.07.2011 | Vložil: Henry
Pokud ano, tak dejte prosím link na nějaké propozice nebo podrobnější informace. Taky by mě to zajímalo. V žádné termínovce není.
Re: Horňácká pětadvacítka
Datum: 20.07.2011 | Vložil: Vašek J.
Nějaký plakát ohledně H 25 se mně do ruky dostal, ale už nevím, odkud jsem si ho přivezl. 41. ročník H 25 by se měl běžet v sobotu 6.8.2011 v 17:00 hod. se startem ve Velké nad Veličkou. Jako pořadatel je uvedena obec Velká n. Veličkou, konkrétně za obec nějaký pan Spazier Radek, tel: 518 670 681, e-mail: spazier@obecvelka.cz.
Trasa je: Velká - Javorník - Velká - Hrubá Vrbka - Lipov - Louka - Velká. Na internetu jsem ovšem žádné další info zatím nenašel, takže nejspíš bude nejlepší napsat nebo zavolat p. Spazierovi a zeptat se.
Fotky z Lhoty
Datum: 18.07.2011 | Vložil: Jakub Valachovič
Všetkých zdravím! Opäť Vás chcem odkázať na stránku www.behame.sk, kde je uverejnená fotogaléria z Novolhotskej päťky.
hornooresanske vrsky
Datum: 17.07.2011 | Vložil: vladki
tak ahojte, no nebol som tu asi dost dlho, lebo tu je super diskusia....ako som aj dnes s Pavlom / Bilom / rozpraval, je fajn mat take starosti ako mame v Oresanoch s kraaaasnou ucastou bezcov...samozrejme, hovorime to castokrat aj jednotlivo s ostatnymi bezcami, kazda jedna diskusia tohto typu aj nas ako klub posuva dalej....vzdy nam islo, ide a pojde o to, aby sa bezci citili na preteku co najlepsie a o rok znovu prekvapime bezecku rodinu peknym sportovo kulturnym zazitkom.Pripomienky su pre nas len dalsou vyzvou na to, ako urobit pretek este lepsim a krajsim...Takze naozaj velka vdaka vsetkym ktori prisli zabehnut si tento pretek ako aj partii okolo Pavla, ako aj tym, ktori len prisli pozriet si ako sa ich kamarati a pribuzni potrapia s tratou, ktora bola myslim tento rok naozaj kvalitne pripravena, napriek nevyspytatelnemu pocasiu. Som rad ze sme fajn parta / klub / ktora dokaze vyvinut maximalne usilie na to, aby boli vrsky tym cim su.A na zaver, ako to tu uz bolo spomenute, budeme len radi, ak si kliknete na nas web a napisete dajaky ten prispevok, nech vieme vase nazory na hornooresanske vrsky.....DAKUJEME....vladki, vlado blazo, bezec trapiaci sa na konci startoveho pola....pekny vecer
Re: hornooresanske vrsky
Datum: 17.07.2011 | Vložil: Vojtech Planka
V skratke.
Nádherná trať, perfektní usporiadatelia a super rozhodcovskí zbor chlapcov z Moravy. Čo k tomu ešte treba dodať? Dovidenia na budúci rok.
foto
Datum: 14.07.2011 | Vložil: Menta
Konecne som sa po dlhsej dobe dostal k fotografiam, ktore postupne davam na nas web (www.bkviktoria.sk). Samozrejme nie vsetky budu na web zavesene :-)) Bolo nafotenych 644 fotiek, vela cielovych + 30 min video. Ak by mal niekto zaujem, za symbolicku cenu posleme aj postou ...
Novolhotská 5
Datum: 12.07.2011 | Vložil: Pavel
S přáním pěkného dne se chci zeptat jestli je 16.7 skutečně běh na 5km po silinici nebo na 6,5km i s terénem. Díval jsem se na www.běhej.com a tam se právě uvádí délka tratě 6,5km.
Děkuji za odpověď.
Pav
Re: Novolhotská 5
Datum: 12.07.2011 | Vložil: Pavel Bíla
Tak jak je uvedeno v propozicích, běží se stejná trať jako loni - tzn. v obci 4 okruhy dlouhé 1 250 m = 5 km. Je to celé asfalt- žádný kros v terénu.
Bodka.
Datum: 30.06.2011 | Vložil: Vojtech Planka
Danco:
prezentacia podla mna prebehla v absolutnom poriadku kedže se startovalo presne v 17:00 a bolo více bežcov jak minuly rok. Dalej nepokracujem aby nevzniklo niečo zle.:)
nevím jestli se to na morave zlepsilo ale zoberme si zavod Hodonín Skalica a tam sa taky neda prevlíkat bez problemu uvnitr. My sme se prevlíkali venku a padal sníh. A je tam taky mnoho problemu a nebudu konkretizovat.
a nechme to tak. bylo to pekny a mam vas vsechny rád.
pa pa pa.
Pavle, myslím si, že Danco dosiahol svoje. Záležitosť organizácie bežeckého podujatia posunul do úplne inej roviny. Roviny, ktorá nemá so športom nič spoločné.
Toto je učebnicový príklad, ako nemajú dopadnúť konštruktívne pripomienky (naschvál nepoužívam výraz kritika). Dúfam Pavle, že tvoje pripomienky padnú na úrodnú pôdu.
Pre Daca.
Absolvoval som o.i. Silvestrovský beh cez Bratislavské mosty. Na štarte sme sa prezliekali v autobusoch, v cieli sme sa prezliekali v autobusoch, dekorácia bola pod mostom Lafranconi prí mínusových teplotách. Nepočul som jediné slovko reptania na podmienky. Každý jeden účastník ktorý tam išiel, išiel s tým, že vedel, čo ho tam čaká.
Absolvoval som i pár ročníkov behu S-H-H, alebo H-H-S.
Všetkým nám bolo chvíľu zima, potom zasa teplo, potom zasa zima, ale nepočul som niekoho kritizovať podmienky tohto podujatia.
a nechme to tak. bylo to pekny a mam vas vsechny rád.
pa pa pa. Týmto si to Daco pohnojil totálne.
Orešany
Datum: 29.06.2011 | Vložil: jana
Z pohledu divaka to byl vydareny zavod.Myslim ze Pavel ma pravdu s tim že šatny by mohly byt problem a u prostoru cíle by se nemělo motat tolik lidí.je to nepříjemné pro ty co dobíhají a taky z duvodu bezpečí.pochvala patří pořadatelům i rozhodčím.Kuriozní bylo jak se vyfukoval oblouk ASICS,rozhodčí to tam zachranovali.Dětem se líbil nejvíce skákací hrad.taky medaile.Do Orešan budu ráda jezdit,pro dobrou atmosféru.J.K.
Re: Orešany
Datum: 29.06.2011 | Vložil: danco
pro vsechny. nevím jestli se to na morave zlepsilo ale zoberme si zavod Hodonín Skalica a tam sa taky neda prevlíkat bez problemu uvnitr. My sme se prevlíkali venku a padal sníh. A je tam taky mnoho problemu a nebudu konkretizovat. Ale vzdy je co zlepsovat a nechame si poradit - samozrejme. Kazdyy nazor nam pomuze. Behu zdar!!!!!!!! :)
prezentace
Datum: 28.06.2011 | Vložil: danco
Pavle. - nic v zlem ale prezentacia podla mna prebehla v absolutnom poriadku kedže se startovalo presne v 17:00 a bolo více bežcov jak minuly rok. Dalej nepokracujem aby nevzniklo niečo zle.:) Ale dakujeme Vam za pomoc. Moc To pomohlo a bez Vás by to nebylo ono. Moc Krat diky......!!!!!!!!!!!!!!!
Re: prezentace
Datum: 28.06.2011 | Vložil: Pavel Bíla
Ahoj Danco,
jestli se ti zdá, že jsem Vás nějak poškodil, tak se velice omlouvám.
Jestli se dobře dívám na můj příspěvek k závodu, tak Vás naopak chválím za velmi krásnou akci.
Dále jsem si dovolil nastolit vizi do budoucna, že pokud poroste nárůst závodníků jako teď, tak již nebudou stačit šatny, doběh do cíle a pohyb závodníků před tribunou zhorší práci pro rozhodčí (zeptej se Drahoše, jestli mu ten pohyb 300 závodníků a dalších diváků před tribunou vyhovuje).
Nečekám, že se mnou budou všichni souhlasit. Ale protože dělám za rok nějakou funkci na více jak 40 závodech, tak si myslím, že dokáži rozpoznat slabší místa jednotlivých závodů.
Pokud máš něco na srdci tak to tady napiš. Já to snesu. Ale napsat, že radši již nic nenapíšeš aby nebylo zle - proč jsi to tedy psal. Teď to vypadá, že máš nějaké trumfy na nás a ................
Já jsem chtěl jenom přes tu euforii upozornit, že příště - pokud se na to nepřichystáte - by mohlo být zle.
Zeptej se někoho - kdo byl loni na podzim v Blažovicích,
co se stalo při velké účasti závodníků a malých šatnách.
Stačilo jenom aby pršelo a .........
Váš závod mám rád a proto, ikdyž se to v sobotu vydařilo - nezavírejte oči před možnými problémy.
Opakuji, já nechci aby to vypadalo , že jste v sobotu něco nezvládli. Bylo to super, ale ......
Re: Re: prezentace
Datum: 29.06.2011 | Vložil: danco
je to ok:):) v satnach a dobehu mas pravdu
Poďakovanie
Datum: 27.06.2011 | Vložil: Vojtech Planka
Ďakujem všetkým zainteresovaným za opravu.
Čo sa týka samotných pretekov a organizačných záležitostí,
nemalo to podľa môjho názoru chyby. Samozrejme, že s pohľadu rozhodcovského zboru by sa určite dalo niečo vylepšiť a dúfam, že sa to aj podarí. Bol som na tomto podujatí prvý krát a určite sa tam ešte chcem v budúcich ročníkoch vrátiť. Bol to jednoducho fantastický pretek. Moja vďaka patrí organizátorom i rozhodcovskému zboru. Dovidenia o rok!
Vojtech Planka.
hornooresanske vrsky
Datum: 26.06.2011 | Vložil: Menta
Dakujeme vsetkym, ktori si k nam nasli cestu postavili sa na start 31. ročníka behu cez hornooresanske vrsky. Dakujeme Pavle aj tebe, ze si nam pomohol s moderovanim. Suhlasim, ze obrovsky narast sposobuje obrovske problemy. Preto by som poprosil aj vas bezcov, aby prichadzali s navrhmi, co by bolo mozne zlepsit. Na pripomienku satne - jasne 4 miestnosti nestacia, ako vychodisko by som videl telocvicnu, ktora sa nachadza v nedalekej ZS. Za zmienku stoji i dobeh. Ako riesenie vidim, dobeh po vedlajsom travnatom pase, nie je vsak idealne rovny. Ale dufam, ze sa vam u nas pacilo a mensie nedostatky nam urcite prepacite. Po tanecnej zabave je obrovska euforia a my sa tesime na dalsi 32. rocnik, na ktory vas o rok pozyvame.
Vyhlášení ze Senice
Datum: 24.06.2011 | Vložil: Luďa Durďák
Hezký den,
chtěl jsem poprost jestli náhodou někdo nemá fotky z vyhlášení v Senici. Nepoštěstí se mi často, že bych byl na bedně, tak jsem chtěl mít něco na památku, bohužel na senických stránkách půlmaratonu jsou všechna vyhlášení, jen muži tam nejsou :(
Předem moc dík.
LD
Re: Vyhlášení ze Senice
Datum: 24.06.2011 | Vložil: Vojtech Planka
Keďže teraz som v časovej tiesni, zajtra sa pozriem do môjho archívu. Tak na 99,9% tam požadované foto mám. Ak mi dáš svoju mailovú adresu, pošlem ti foto aj z trate.
v.planka@connected.sk.
Jožovy body pořád mám
Datum: 16.06.2011 | Vložil: St.Hradil
Čus Pavlíku,pořád mám v celkovém hodnocení Chreňových 579 bodů ze Šaštína.Co bych za to dal kdybych je skutečně získal.Dík.
Re: Jožovy body pořád mám
Datum: 17.06.2011 | Vložil: PAVEL BÍLA
opravím to po půlmaratónu
Nabídka Asics
Datum: 07.06.2011 | Vložil: Ondřej Němec
Na www.onemec.cz si můžete prohlédnout aktuální nabídku Asics. V případě Vašeho zájmu Vám vybraný produkt (se slevou -10%) přivezu na závody 11.6. do Moravského Písku. Kontakt asics@post.cz, 602427505
buranska 10
Datum: 04.06.2011 | Vložil: Menta
Dobry den,
dnes som absolvoval krasne preteky na "Buroch", vynikajusa organizacia, krasna atmosfera... Len neodpustim si poznamenat jednu zbytocnu chybicku, preco ste sa nedrzali casoveho harmonogramu? Po prvy krat v zivote statoval moj syn Tobias, mal startovat o 10:30, vy ste vsak vsetky kategorie odpalili o 10:21. Medzitym som vsak nestihol jeho start, pretoze som bol v satni.. poslite mi niekto prosim aspon fotogragiu, ako behal ... dakujem
Vrsky
Datum: 25.05.2011 | Vložil: Menta
Dovolujem si vas pozvat na 31. rocnik behu "Cez hornooresanske vrsky", ktory sa uskutocni 25. juna 2011 (zaciatok ziackych kategorii o 15:45). Chceli by sme vas poprosit, v pripade zmeny klubov, pripadne tych, ktori u nas este nebehali, o zaslanie udajov. Velmi nam to pomoze k zrychleniu prezentacie. Pre najlepsich su vypisane financne odmeny, pre ziacke kategorie medaily. Pre tych, ktori nezvitazia, bude pripraveny gulas, pivko a tombola. Novinkou bude firemny beh 3- clennych druzstiev, bez rozdielu veku a pohlavia. U nas sa nekonci vyhlasenim vysledkov, ale tak ako po ine roky mame pre vas prichystanu divoku cesko-slovensku tanecnu zabavu s taborakom do rannych hodin. V tomto roku vam opat zahra Senator. Cez prestavky bude prebiehat 5. rocnik Horneoresanystrongmen - sutaz 4- clennych druzstiev v pretahovani lanom. Pridte si k nam zabehat a aj zabavit sa .... viac info na www.bkviktoria.sk alebo nas najdete aj na facebooku
foto
Datum: 24.05.2011 | Vložil: karel mecl
nějaké fotky s Malé Vrbky https://karlos7.rajce.idnes.cz
Fotky z běhu o malansků trnku 4.ročník
Datum: 24.05.2011 | Vložil: Stanislav Srubjan
https://malavrbka.rajce.idnes.cz/Mala_Vrbka_-_Beh_o_malansku_trnku_4.rocnik_21.5.2011/
Malá Vrbka
Datum: 23.05.2011 | Vložil: Josef Korvas
Velmi pěkný, pohodový závod. Připomínka k uváděným délkám tratí pro děti je na místě. Délku tratí by bylo rozumné uvádět, kolik skutečně je. Víc než hodinu ve dvou lidech s padesátimetrovým pásmem to nemůže vzít a je vystaráno na další roky. Mluvím z pozice trenéra dětí a organizátora jednoho závodu.
Re: Malá Vrbka
Datum: 24.05.2011 | Vložil: Luděk Durďák
Poměrně slušně se dají tratě měřit i přes internet na Seznamu v Mapách je možnost měření vzdáleností...
pochvala
Datum: 23.05.2011 | Vložil: Mira
Běh v Malé Vrbce byl dobře připravený, dobré počasí (vydrželo), dobrý zážitek.
Malanská trnka
Datum: 23.05.2011 | Vložil: Luděk Durďák
Jinak, ale co se týče hlavního závodu a celkové organizace, tak musím pořadatele moc pochválit. Vše bylo připraveno perfektně.
Díky...
vzdálenosti "Malanská trnka"
Datum: 23.05.2011 | Vložil: Petr
Měl bych jednu jedinou výtku vůči posledním závodům, a to konkrétně ke vzdálenostem udávaným v proporcích a jejich skutečné délce při závodě. Dokáže někdo vysvětlit, proč se uvádí, že se poběží např. 600 m tak jako vždy, kluci si na tuto vzdálenost rozvrhnou síly a taktiku a nakonec běží podstatně delší vzdálenost? A sou rádi že si vyběhnou takové umístění aby byli spokojeni? Jak je možné že se běží vzdálenosti 1,5x větší? To nikomu z těch dosažených časů není divné, že je někde chyba? Že i ti nejmenší běží "kratší" trať déle než trať delší na předchozím závodě? viz. přípravka hoši - malanská 300 m za 1:45 a rohatec 500 za 0:55 !! Díky za vysvětlení ..
Re: vzdálenosti "Malanská trnka"
Datum: 23.05.2011 | Vložil: Luděk Durďák
V Malé Vrbce nevím, ale v Rohatci jsou oficiální délky tratí pro děti měřeny na kole a jsou 60, 200, 300, 600 a 800m. Samozřejmě i tachák na kole není zcela přesný, ale troufám si říct, že odchylka není větší než cca 10%. V oficiálních výsledcích z Rohatce, jsou ale délky tratí uvedeny u přípravek a mladších žáků chybně. Protože jsem s Tebou, ale osobně mluvil, tak vím, že ty svým příspěvkem nepoukazuješ na Rohatec, ale právě Vrbku, tam nevím, jak jsou tratě měřeny...
Re: vzdálenosti "Malanská trnka"
Datum: 23.05.2011 | Vložil: Jakub Valachovič
No - ale zabehnút 500 metrov za 55 sekúnd - to už áno (pokiaľ teda 0:55 znamená 55 sekúnd).
Re: Re: vzdálenosti "Malanská trnka"
Datum: 24.05.2011 | Vložil: Petr
chyby jsou i ve výsledcích .. skutečnost je taková, že lo o totožnou trať se zcela odlišnými časy, tj. malanská 300ka za 1:45 a rohatecká 300ka za 55 s .. rohatec to má změřené dobře, tudíž velká chyba v měření na straně "malanské trnky" .. bohužel ..
Fotky
Datum: 17.05.2011 | Vložil: Jakub Valachovič
Zdravím všetkých. Tip na fotografie z Mravenčárskej míle - naši priatelia z web portálu beháme.sk ich zverejnili. Takže kto máte záujem - klikajte na www.behame.sk.
upřesnění výsledků
Datum: 16.05.2011 | Vložil: Petr Černý
Dobrý den,
prošel jsem si výsledky HBPM po 5. závodě, měl bych pár upřesnění překlepů ve jménech vzniklých zřejmě při prezentaci:
V kat. Mladší dívky na 30.místě má být správně Maršálková Karolína, v kat. Mladší chlapci je zřejmě dvakrát Mega Martin (23. a 26.), v kat. Přípravka dívky na 9. místě má být Černá EVA. Děkuji za opravu.
Záhorácký půlmaraton
Datum: 13.05.2011 | Vložil: Václav Janů
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jak to vypadá se startem záhoráckého půlmaratonu. Bude se startovat ze Senice nebo ze Šaštína ? Díky
Re: Záhorácký půlmaraton
Datum: 14.05.2011 | Vložil: \pavel Bíla
Štart maratónu: 15,00 h. pred zimným štadiónom v Senici
Štart polmaratónu: 15,30 h. na futbalovom štadióne v Šaštíne Stražoch
Účastníci polmaratónu, je potrebné aby ste sa v časovom
predstihu zaregistrovali, pretože o 14,30 h. budete autobusom
prevezení zo Senice do Šaštína Straží.
Cieľ: zimný štadión Senica
Re: Záhorácký půlmaraton
Datum: 15.05.2011 | Vložil: Erika
Všetky info sú tu:)
https://www.zahorackymaraton.wbl.sk/
Namerané časy na Veľkej cene BK Hodonín
Datum: 30.04.2011 | Vložil: Roučka
Preteky v Hodoníne 28.4.boli na atletickej dráhe a preto mali rozhodcovia merať časy s presnostou 0,1sec.Časy zaokrúhlene na
1 sec sa behajú mimo dráhu.V propoziciách týchto pretekov bolo,že
sa preteká podľa pravidel ČAS.Výkony reg.pretekárov sa mohli
objaviť v roč.tabulkách ČASu a SAZu.Atmosféra na pretekoch
výborná.
Re: Namerané časy na Veľkej cene BK Hodonín
Datum: 30.04.2011 | Vložil: Pavel Bíla
Jakmile se večer dostanu domů, výsledky upravím na desitinou čárku.
Stopky to měří s přesností na 0,00 a protože se celý rok běhá mimo dráhu, tak to program v počítači okamžitě zaokrouhlí.





