Očima řídícího soutěže - Malacká 10

14.11.2012 20:39

Asi hodinu jsem bojoval s tím jestli se mám k Malacké 10 ještě vyjadřovat, ale jak vidíte tak jsem to nevydržel.

Nemíním se pouštět do diskuze s běžci na téma jejich pocitů a zážitků z trati. To bych to musel s nimi běžet a ne v cíli zjišťovat jak se komu běželo. Je mi jasné, že běžci měli v posledních letech na staré trati štěstí na počasí a většina si tam na závěr roku zaběhli na rychlé trati výborné časy na 10 km. To běžci jen tak nezapomenou a i kdyby nová trať neměla tolik zatáček, stejně by to prohrála ve srovnávacím testu se starou tratí.

Ale protože si již si snad ani nemůžu říkat běžec, tak se na to dívám očima funkcionáře - řídícího soutěže. 27 let dělám řídícího soutěže a to je snad dost velká doba na to abych věděl, že ne vždy to vyjde napoprvé. To by se popsalo papíru při tom vzpomínání, kde jste na trati zabloudili, kde na vás vyběhl nějaký pes, kde při závodě jezdili motorky, auta najížděli na běžce, kde nebylo na trati občerstvení, kde by v závěru neměl být kopeček, ten seběh by se měl vynechat, atd.

Pořadatelé v Malackách mají rok na to aby se s tou kritikou nějak popasovali. Znovu opakuji, že se závodí na také trati jakou pořadatelé vyberou a závodníci se s tím buď smíří a budou tam na ni závodit( ikdyž ji budou kritizovat ) a nebo pojedou někde jinde. Ono to totiž nelze brát jen z pohledu závodníků, ale musí se brát v úvahu i snaha pořadatelů mít běh ve městě. A ty důvody můžou být velmi silné a rozhodující.

Já osobně jsem rád, že se pořadatelé v Malackách rozhodli něco změnit (a nic na tom nemění že vám se ta změna nelíbí). Bylo potřeba pro budoucnost tohoto závodu dát nějaký impuls a něco změnit. Jak se říká ,, stojatá voda začne časem smrdět a je potřeba ji okysličit ,,. Já jim fandím, osobně se mi v sobotu hodně věcí líbilo.

No a to je to, co Vás běžce většinou vůbec nezajímá. Vy si jdete zazávodit a pak jste buď spokojení a nebo nespokojení. Dejte Malacké X šanci na reparát a pokud pořadatelé budou mít na trati vodní příkop, tak to nějak přeplavte.

Tak za rok zase v Malackách ...........................