Uherské Hradiště - ano či ne

14.10.2009 17:24

A je to tu.

Luboš Bartál zde vyjádřil svůj názor na závod v Uherském Hradišti a žádá nezařadit tento závod do našeho poháru v příštím roce. Vyjádřil svůj názor a jestli je to i názor ostatních  - k tomu se prostě musí vyjádřit. Závod jsme již jednou z naší soutěže vyřadili a já jsem doufal, že se pořadatelé poučili a udělají vše pro to, aby byla spokojenost. Bohužel jsem tam nebyl a jsem odkázán na reference Vás závodníků.

Takže, pokud se zde nechcete vyjadřovat, máte možnost mi to osobně sdělit v sobotu v Hodoníně při závodě ,, HODONÍNSKÝ KROS ,,. V každém případě se termínová listina MSBP 2010 oproti letošku upraví a součástí zařazení ( závody budou vždy zařazeny pouze na jeden rok, pak budou muset znovu žádat o zařazení) do soutěže je i podepsání povinností pořadatele. V každém případě jsme soutěž určená hlavně pro kondiční běžce, mládež a dětské kategorie.

Pokud má pořadatel některého závodu jiný záměr a nebude plnit naše pravidla, tak nebude další rok zařazen. A to si myslím je jěště ta lepší varianta, protože pokud závodníci začnou některý závod bojkotovat - tak nemá smysl takový závod pořádat !!!!!!

Ale raději si přijděte  zazávodit v sobotu do Hodonína, kde si můžete zaběhat na překrásné písčitém povrchu. Hodonínský kros - délka 6 km , všechny kategorie a taky kateg. nad 65 let - letos poprvé jako memoriál Josefa Šťavíka.

O tom blíže zase zítra a čekám na Vaše názory.

 

Pavel Bíla