Slovácký běh je za námi

12.10.2009 19:33

Máme za sebou Slovácký běh v Uherském Hradišti a to znamená, že nás čeká již jenom šest závodů a letošní první ročník soutěže MORAVSKO-SLOVENSKÝ BĚŽECKÝ POHÁR bude minulostí. Jelikož jsem nebyl přítomen na závodě v Uherském Hradišti, nubudu se pouštět do hodnocení tohoto závodu. Žádnou negativní reakci jsem doposud nezaznamenal, tak snad se nic mimořádného nestalo. Bohužel jsem od pořadatele výsledky nedostal a tak jsem si je  před chvílí stáhnul ze stránek atletického svazu. Trochu jsem je musel upravit a tak je máte umístěné ve výsledcích. Bohužel tam nejsou body, musím to teprve zpracovat a jsem nějak  v časové tísni.

Hlavně však musím připravovat sobotní HODONÍNSKÝ KROS a vyhlašování dětského poháru . Slibuji, že se to budu snažit udělat co nejrychleji.

 

Pavel Bíla