Sečteno podtrženo

02.04.2021 08:25

Sečteno, seřazeno.

4 týdny uplynuly neskutečně rychle a já vám musím poděkovat. Nejprve to vypadalo, že se to ani neuskuteční a nakonec z toho byla taká velká akce.

42 družstev, tj. 162 běhajících polykačů kilometrů a uběhlých neskutečných 25 895,4 km !!!!!

Na tomto čísle je vidět, jak moc vám běhání chybí.

Jsem rád, že se zapojili i členové vašich rodin a hlavně chci poděkovat všem, co poslali nějakou finanční částku na pomoc EMĚ studovat. Je tam již přes půl milionu korun a snad se to podaří dotáhnout k zdárnému konci.

Udělal jsem i přehledné tabulky, kolik kdo naběhal. A určitě mně dáte za pravdu, že v některých po té dlouhé závodní pauze chytly saze.

Ivan Raffay - 776 km, Zuzana Pipíšková - 644,4 km, Martin Neumann - 602 km, 60 letý Pavel Kratochvíl - 572 km atd, to jsem vůbec nečekal, že až tak vás to chytne. Je jasné, že mnozí z vás to v těch 4 týdnech měli komplikované z různých důvodů a nemohli buď běhat a nebo velmi málo. A určitě bylo taky hodně těch, kterým se někdy hodně nechtělo a jenom kvůli hlášence výkonů jste nakonec vyběhli. A o to hlavně šlo, rozhýbat běžecké hnutí v této blbé covidové době.

Hodně mně včera pobavilo, jak si družstva KUKaKra a Orel MIX blahopřála k umístění na 1 a 2 místě, aby je nakonec o pouhých 100 m porazila sestava ZFT 1. No, co na to říct, po 4 týdnech běhání je rozdíl pouhých 100 m!!

Teď si dáme pauzu 14 dní a od 12 dubna/apríla najedeme asi na podobnou akcí. Zatím mám od vás dva návrhy, tak uvidíme, Hlavně napište, jestli o to ještě stojíte a nebo již stačilo. Závody rozhodně příští měsíc nebudou.

Ještě jednou vám všem blahopřeji a děkuji za finanční podporu EMY.