Rozhodcovské aktuality

12.02.2015 08:38

Tak si již připadám, že to tady začne být jak v černé kronice.

,,DO TŘETICE VŠEHO ZLÉHO,, .

Po Koplíkovi a Sovkovi jsem v tom tentokrát já.

V práci jsem málem přišel o prst , doktoři si pošili, je to zlomené a snad to nebude mít vliv na funkci ...... komentátora.

Radostnější zprávy mám o Joškovi Sovkovi.

Lepší se to, již jsem s ním mohl mluvit a dneska měl v nemocnici v Hodoníně první tréninkovou jednotku chůze. Snad to bude dobré.

 

Za 14 dní zahajujeme  v PRUSÍNOVICÍCH, tak se snad již nic nepřihodí a budeme mít dost rozhodčích.

Teď máme trochu pauzu mezi vyhlašováním a prvním letošním závodem v Prusínovicích.

Tak jsem vám dal do fotogalerie cca 30 let staré fotky z MIKULČIC a HODONÍNA. Podívejte se a pokud někoho poznáte a není označen, tak mi napište.

POKUD CHCETE dát nějaké vaše staré fotky na internet, pošlete mi je, já si je naskenuji a pak je umístním do fotogalerie.

tady je malá ukázka

Pavel Bíla a Květoslav Hána

Pavel Bíla a Josef Zimovčák

Franta Joch

venkovní šatny v Mikulčicích