Diskuze

Výhra pro pana MILOSLAVA FORETA

Datum: 25.03.2019 | Vložil: Karolína & Radek Bártovi * FANCLUB BÍLA Velké Pavlovice

Prosíme velmi pana Miloslava Foreta, ročník 1967 (Hradiště), aby si na Turistickém informačním centru ve Velkých Pavlovicích vyzvedl svou výhru (diplom, medaili a dárkovou tašku plnou dobrot) za 3. místo v kategorii Muži 50 - Běh o velkopavlovickou meruňku 2019.
Infocentrum najdete na ulici Hlavní 6/9, Velké Pavlovice, telefon 777 736 413. :-) :-) :-)

Grand Prix Záhoria

Datum: 06.03.2019 | Vložil: V.Handl

Oznamujeme všetkým priaznivcom behu že sme vytvorili FB stránku Grand Prix Záhoria.

Vyhlášení Gbely

Datum: 22.01.2019 | Vložil: Josef Korvas

Vyhlášení MSBP jako již několik let opět na úrovni. Velké poděkování Gbelským strýcům a taky Pavlovi Bílovi a jeho lidem.

HHS-výsledky

Datum: 21.12.2018 | Vložil: Ján Bellay

Celkovo sú vo výsledkoch nezrovnalosti. Vyzerá to tak, že anténa, ktorá sníma čipy mala veľký dosah a chytala aj bežcov, ktorý prebehli popri oblúku. Kolega s kolegyňou bežali spolu až do cieľa a on má o cca 3 minúty lepší čas. Keď som sa pozeral na fotky bežcov okolo 1:06 - 1:10 tak tam bolo viacej takých.

Re: HHS-výsledky

Datum: 23.12.2018 | Vložil: Franta

a myslíte, že ty výsledky i někdo opraví ? Bílovi rozhodčí u toho tentokrát nebyly, tak se tím pořadím asi nikdo nebude zabývat.

výsledky hhs

Datum: 16.12.2018 | Vložil: Franta

Ahojte, to je pravda, že třetí doběhl Seničan ? Nějaký Pavol Waldecker, zná ho někdo ?

Datum: 16.12.2018 | Vložil: FOTO ZPĚVÁK

https://zpevakfoto.rajce.idnes.cz/beh_SKALICA_-HODONIN_2018/

Re: výsledky hhs

Datum: 17.12.2018 | Vložil: ML

Tretí dobehol VERETSKIY Pawel z Demolex Bardejov, Pavol Waldecker M-60 / Senica bol na 322. mieste.

d

Datum: 28.11.2018 | Vložil: p

nic

Re: d

Datum: 30.11.2018 | Vložil: r

Ty brďo! To vážne?

Oprava body

Datum: 05.11.2018 | Vložil: Kresánek

Nejde o mne ale o Jána Varmužu,kterej nemá odečteny body.V GPzáhoria nemá odečteno 456 bodu z 22 nejlepšich Dekuji

Oprava

Datum: 19.10.2018 | Vložil: Antonín Tomeček

Zdravim. V celkovám součtu GRAND PRIX SLOVÁCKA mě chybí 642 bodů za Rohatec. Děkuju za opravu.

foto Bořetice

Datum: 15.10.2018 | Vložil: Maaca

Ahojte, má někdo odkaz na fotky z Bořetic? Nebo kontakt na někoho, kdo fotil?
*********
Fotky a video jsou již ve fotogalerii
PB

MSBP

Datum: 16.09.2018 | Vložil: Petr Jelínek

Napadla mne ještě jedna věc, kterou dávám do diskuze.
Před začátkem MSBP každý kdo se zúčastní zaplatí jednorázově 1.000 Kč, což je při 37 závodech 27,- Kčs na závod a startovné na jedntlivé závodů zůstane 100,- Kč. Ten kdo tento poplatek nebude míst zaplacený, zaplatí startovné 200,- Kč.
U dětí bych dal jednorázový poplatek 200,- Kč což je na jeden závod 5,40 Kč a startovné zdarma, bez tohoto poplatku startovné 20,- Kč.
Kdyby zaplatilo tento jednorázový poplatek 200 běžců, tak to dělá 200.000,- Kč a u dětí 40.000,- Kč.
Zvažte, zda by to nebylo také řešení pro MSBP.

Re: MSBP

Datum: 16.09.2018 | Vložil: Věra Moravanská

Já souhlasím

Re: MSBP - jak to bude dál 2

Datum: 16.09.2018 | Vložil: Pavel Bíla

Vážení přátelé, je to pěkné, že vymýšlíte plán jak dál, ale takto to nepůjde. Žádná jednorázová podpora vás ,,pár,, to nezachrání a úředně to tomu zbytku nebudeme nařizovat. Ono by to stejně vyřešilo jednu sezónu a problém by tu byl nanovo. Pro MSBP jsou partneři pouze pořadatelé jednotlivých závodů a ti se musí k tomu problému vyjádřit. Buď se do soutěže za nových podmínek přihlásí a nebo půjdou závody svou cestou bez MSBP. Když se dívám na ty příspěvky, že jste někteří ochotni dát 1 000 Kč, tak se divím, proč by mělo být pro každého pořadatele dát navíc oproti předešlým deseti letem 5 000 Kč. To je z mého pohledu tak směšná částka, protože já jsem soutěž každý rok dotoval částkou 500 až 700 000 Kč. Takže nevymýšlejte žádné sbírky, každý pořadatel si musí poradit sám. Já bohužel již nejsem s časových důvodů schopen dát dohromady celý rozpočet, jinak ty peníze od pořadatelů jsou nutné na roční chod soutěže, zbytek peněz na zabezpečení techniky bych stejně musel sehnat já. Tento týden jednotlivý pořadatelé ode mne obdrží oficiální podmínky a jak jsem řekl, do konce měsíce listopadu mi to musí vrátit buď s kladným vyjádřením a nebo záporným. Každý pořadatel si musí uvědomit, že nic není zadarmo (doposud toho však měli zadarmo hodně). A pokud se chtějí pořadatelé trumfovat a zvyšují rozpočet svých závodů, tak já proti tomu nic nemám. Ale z hlediska řídícího soutěže vidím, že na některém závodě je startovné 100 Kč a na některém 150 Kč. Přesto však i ten závod za 100 Kč proběhne po sportovní stránce stejně, jak ten za 150 Kč. Rozdíl je jenom v tom, že se liší nabídky co všechno pro vás každý pořadatel nachystá mimo samotný závod. Ještě nikdo v diskuzi neřekl, my chceme hlavně závodit, tak se uskromníme. Klidně dál diskutujte, ale neorganizujte žádné sbírky.

Re: Re: MSBP - jak to bude dál 2

Datum: 17.09.2018 | Vložil: Vladimír Divácký

Dobrá, financování si tedy musí řešit pořadatelé jednotlivých závodů. Pár poznámek směrem k nim:
- především chci závodit (když to čas, zdraví a další okolnosti dovolí)
- klidně si po závodě odpustím guláš, řízek, klobásu ….
- klidně se obejdu bez pamětní medaile, apod.
- jsem ochoten akceptovat vyšší startovné

A klidně se obejdu bez ceny pro vítěze - stejně nikdy nic nevyhraju :-) :-)

Re: Re: Re: MSBP - jak to bude dál 2

Datum: 21.09.2018 | Vložil: Petr Halas

Ahoj,
na MSBP jsme začali jezdit asi před 11 lety. Postupně se z naší rodiny stali pravidelní účastníci. Byť jsme "přivandrovalci" z vedlejšího okresu, tak jsme rádi, že jste nás mezi sebe vřele přijali a nedovedu si představit sezónu bez MSBP. Polovina rodiny mojí manželky pochází z Radějova u Strážnice, a musím říct, že mně tento kraj a lidé vždy chytnou za srdce...za rok objedeme spoustu závodů kolem Brna, severní Morava, východní Čechy, Praha, všude je krásně, ale to co je zde- MSBP- to není nikde, prostředí, lidé, atmosféra a Pavel- to můžou závidět všichni v celé republice. Velmi rád se také potkávám s kamarády ze Slovenska a jsem rád, že mezi běžci hranice neexistují.
Přiznám se, že mi do MSBP od začátku nesedí některé závody ( Prusinovice, Jehnice, Šaratice, Blažovice) ale chápu důvody proč tam jsou. V současné době mně nastolená otázka jak to bude dál ? jako závodníka nepříjemně překvapila. Rozumím Pavlovi, že má svoji rodinu, na kterou má málo času, má s MSBP tolik práce, co si ani neumíme představit. Pokud se rozhodne skončit, má na to právo, bez něho to nebude ono, ale takový úžasný seriál nemůže stát na jednom člověku.
Další věc jsou finance, z vlastní zkušenosti vím, že nové vedení JmK na sportovní akce docela kašle, takže to nebude jednoduché. Je pravda, že my závodníci toto nevyřešíme, musí se domluvit pořadatelé, jako závodník jsem ochoten zaplatit vyšší startovné i za děti. Samozřejmě jsou závody a závody...jako pořadatel jednoho závodu vím, že lze udělat závod se zázemím a cenami pro všechny s účastí 150 dětí a 50 dospělých do 10.000,- a to nevybírám startovné.
Takže jak bude pokračovat MSBP neovlivním, nezbude mi než čekat na zprávy na netu, popř. na závodech...každopádně MSBP je příjemnou součástí našeho života a tou i zůstane...

Moje zamyšlení

Datum: 13.09.2018 | Vložil: Luďa Durďák

Ať si to chceme nebo nechceme připustit MSBP je Pavel Bíla. MSBP taková jak ji známe teď. Až s tím jednou Pavel sekne, tak ta liga už nebude taková jako teď. Pavel je v tom tak dlouho, dal do toho svoje charisma, zkušenosti, osobitost, tvrdohlavost, svůj systém, sám sebe. Neexistuje člověk, který by to po něm mohl převzít a dál to řídit přesně ve stejných kolejích. Padlo to taky už mockrát, někdo o tom šušká, někdo to říká nahlas a poslední rok to říká nahlas i sám Pavel, on to věčně řídit nebude.
Asi se shodneme na tom, že by bylo škoda, aby tak dlouhá tradice zanikla, aby ta práce Pavla a spousty lidí za ním přišla z roku na rok do ztracena a prostě to vyšumělo. Ono se to stát může, všechno jednou začíná a jednou končí, ani my tady věčně nebudeme. Nad běžeckým pohárem přemýšlím už dlouho a po tom, co mě tento týden Pavel sjel, jak malého kluka, že šířím bludy, tak ještě mnohem víc.
Myslím, že jestli má něco pokračovat i po Pavlovi, tak to nemůže stát na jednom člověkovi, musí na tom pracovat tým lidí se společným zájmem. Všichni si ale musí hlavně uvědomit včetně Pavla samého, že to bude jiné. Každý bude srovnávat, říkat, za Pavla to bylo tak, za Pavla to bylo onak. Ano bylo, Pavel je jen jeden, Pavel tomu celému dal tolik, že ani pět lidí společně po něm tomu možná nedokáže dát stejně, ale je potřeba se dívat dopředu a hledat novou cestu.
Bude to bolet, třeba bude v první sezoně po Pavlovi v poháru deset závodů, třeba patnáct, třeba se za rok zjistí, že to nejde, že to bez něj neumíme, to ale dnes nikdo neví.
Dnes můžeme Pavla přemlouvat, ať to s námi ještě vydrží, vyjděme mu vstříc, splňme jeho požadavky, ale pokud on sám chce končit, jednou to stejně bude potřeba začít řešit a odpovědět na otázku, kterou Pavel tento týden vynesl do pléna: „Co bude dál?“

Re: Moje zamyšlení

Datum: 14.09.2018 | Vložil: Honza

Pěkně napsáno.

Re: Re: Moje zamyšlení

Datum: 24.11.2018 | Vložil: Ondra

No, nevím. Přijde mi to, že to jsou zase "kecy v kleci". Jako kdyby někdo stál nad nějakým koncem a četl smuteční řeč. Dělat souhrnné závěry, když MBSP ještě "žije", mi přijde trochu neetické až ujeté, a prostě se to nedělá.
Jako kdyby se Luděk snažil něco vyžehlit, co se mu nepodařilo předtím slovem dobře vyjádřit.

Sedni si Luďku s Pavlem a ostatními případnými zájemci, připravte cokoliv nového, i na nové platformě, když by MBSP mělo opravdu skončit s vedením, které nyní je.
Hlavně buďte akční...min. tak, jak je Pavel !!!

MSBP=Pavel Bíla

Datum: 12.09.2018 | Vložil: Petr Jelínek

Moc zdravím Pavla a všechny běžce. Bylo by opravdu škoda, kdyby MSPB muselo skončit. I když jsem se zúčatnil jen několika závodů a letos pro zdravotní potíže žádného, musím konstatovat, že lepší organizaci a atmosféru jsem jěště nikdy nezažil. Přemýšlel jsem nad tím a napadla mne taková to věc, všichni běžci i příznivci, kterým není tento závod lhostejný, ať pošlou příspěvek na MSBP ve výši 1.000,- Kč, myslím, že nikomu se tím nesníží životní úroveň a závodu to velice pomůže. Zvažte to všichni, kterým na tomto závodě opravdu záleží. Pavle, uveď číslo účtu a ať každý zváží zda přispěje.
Moc všechny zdravím a myslím, že společně MSBP zachováme.

Re: MSBP=Pavel Bíla

Datum: 13.09.2018 | Vložil: Luďa Durďák

Asi mě spousta lidí pošle k šípku, včetně Pavla, že do všeho fůrt ryju, ale prostě, když cítím potřebu, tak se vyjádřím, já už jiný nebudu a není mi to jedno. Pane Jelínek, tohle je fajn nápad, osobně rád přispěju, ale nevím kolik nás bude. Podle návrhu navýšení požadavků na pořadatele je to cca 35*5000= 175000,- Kč, které jsou potřeba na nejnutnější chod MSBP v příštím roce. Pokud by se dobrovolných dárců z řad běžců našlo dvacet, tak to Pavlovi asi trn z paty nevytrhne. Navíc to není moc koncepční, zachrání to možná příští rok, ale co dál? Příští rok se budeme zase takhle skládat? Nevím, chce to koncepci, plán do budoucna, proto jsem apeloval na svolání nějaké schůzky, třeba z toho (z nás) něco vzejde. Pavel mi tvrdil, že to tady nechá, ať si diskutujeme a že v pátek se k tomu vyjádří, tak uvidíme...

Re: Re: MSBP=Pavel Bíla

Datum: 13.09.2018 | Vložil: Vladimír Divácký

No já tě rozhodně k šípku nepošlu. Jsou zde dvě roviny problému.
1) Finance - část problému může vyřešit vyhlášení "sbírky" mez závodníky. Kolik to vynese netuším, nicméně osobně už jsem kterýsi rok přispíval a klidně si to zopakuju. Dále zde padlo, že chybí cca 5000.-/závod. Pavel Bíla psal, že průměrně je účast na závodech 360lidí. Takže to vychází na 15 Kč/závodník - předpokládám, že v tom jsou i děti. Pokud by se zavedlo startovné 20Kč pro děti a pro dospělé se navýšilo taky o 20Kč - na 120.- tak to mám průměrně 360*20 = 7200.- Osobně si myslím, že by to mohlo být i o něco více - jestli to rozhodčí opravdu dělají za 200.-/závod je to směšné a je potřeba to změnit. Poháru se účastní spousta lidí - zaměstnanců, majitelů firem, živnostníků. Ať se každý zkusí zamyslet, jestli není v jeho silách stát se přímo sponzorem, nebo třeba oslovit svého zaměstnavatele....
2) Pavel Bíla - druhá rovina problému. Jak to bude bez Pavla ? Kdo to bude dělat ? Podle mě mnohem závažnější potíž a otázka. Kdo (z nás) obětuje svůj čas ?

MSBP

Datum: 10.09.2018 | Vložil: Luďa Durďák

Pavlovi rozhodně patří za vše velký dík. Z chaosu dokázal poctivou prací vybudovat fungující soutěž. Organizátory svým nekompromisním přístupem přiměl během let k tomu, aby většina závodů měla jakýsi standard, který je v rámci republiky hodně nadstandardní. Pavel roky rokoucí táhne vše na svých bedrech a obětoval tomu většinu volného času. Lidi v jeho týmu to dělají za 200,- a guláš a to na závodech stráví celý den většinu víkendů v roce. Klobouk dolů. Bohužel snažím se na celou věc nahlížet nejen jako běžec a i jako organizátor. Zvýšit startovné i třeba na 200,- může být řešením, ale i dnes řada z běžců nahlížela skrz prsty třeba na Jožku Korvase, který k tomuto kroku přistoupil před dvěma lety. U nás v Rohatci narostly náklady za posledních pět let na dvojnásobek. Všichni si totiž za poslední roky zvykli za stovku dostat guláš, pivo, ideálně ještě něco k tomu. Sehnat sponzory není jednoduché, v tom je to stejné jak pro Pavla a MSBP, tak i pro pořadatele jednotlivých závodů. Trošku mě mrzí, že se o chystaných krocích dozvím z příspěvku na netu. Myslím, že by stálo za to svolat schůzku pořadatelů, kde se to mohlo zkusit řešit (připouštím, že v minulosti schůzky byly a stejně se nic nevyřešilo). Říct v září, že do konce listopadu musí být jasno o tom jestli jsem ochotný zaplatit ..... vstupního poplatku je docela pozdě, tím spíš, když za měsíc jsou volby a na spoustě radnic může být za měsíc všechno jinak. Teď se do mě klidně pusťte, jako běžec rád připlatím, jako pořadatel ale říkám, že ani to nemusí stačit.
***********
PB: vymazal jsem tu mylnou informaci o 300%

Re: MSBP

Datum: 10.09.2018 | Vložil: edo baum

so všetkým súhlasím s Ludkem, ved je to za tie roky kus poctivej cesty a bolo by to škoda len tak prerušit. Opravdu by stálo za to aby sme sa organyzátory stretli a hladali spoločne nové casty. Ved takýto serial nám závidia na celom Slovensku a určite aj v Čechách. Chodíme aj na iné behy a všade sme v superlatývoch. Takže to nnemožme vzdat a spolu o tom dyskutujme !!!!

MSBP = Pavel Bíla

Datum: 09.09.2018 | Vložil: Vladimír Divácký

Mám velké obavy jak to s MSBP dopadne pokud Pavel Bíla ukončí svou činnost. Nikdo z nás si to neumí asi představit, ale ono to stejně jednou nastane. Letos, za rok, za dva, za deset let :-) ….. Takže co se řídícího soutěže týče musíme všichni doufat, že se stane malý zázrak a najde se nějaký další blázen, který bude pokračovat.
Co se týče finančního zajištění - osobně nevidím žádný problém v navýšení startovného - aktuálně je na většině závodů startovné 100.-Kč/4E, myslím si, že navýšení na 150-200Kč.- je pro většinu závodníků zvládnutelné. A stejně tak startovné u dětí, třeba ve výši 25.- Kč. Částka je to spíše symbolická (jen doprava na závody je mnohem dražší).


Re: MSBP = Pavel Bíla

Datum: 09.09.2018 | Vložil: Mira Minařík

S Pavlem Bílou souhlasím, není to žádná legrace. Je to velká odpovědnost, hodně času, energie a potřeba i financí. S Pavlem souhlasím - zvýšení poplatků v MSBP a přidáme i jako sponzor soutěže.

Re: Re: MSBP = Pavel Bíla

Datum: 10.09.2018 | Vložil: Vladimír Divácký

Tomu říkám slovo do pranice :-)

Re: MSBP = Pavel Bíla

Datum: 10.09.2018 | Vložil: Honza S

Já osobně bych na závody za 200 nechodil. Jsme dva plus cesta a další věci 1000 Kč každý víkend.
Myslím, že by bylo lepší kdyby se dal do kupy tým lidí, kteří by měli na starosti sponzory. Vymysleli propagační předměty na kterých by se mohlo něco vydělat atd atd.
V Brněnském poháru to jde za 50 Kč. Věřím, že ve více lidech by se dalo dojít k situaci kdy se bude slevňovat. A teď všichni do mě.

Re: Re: MSBP = Pavel Bíla

Datum: 10.09.2018 | Vložil: Vladimír Divácký

Bezva nápad. Honza S. se tímto dobrovolně stává předsedou týmu lidí, kteří budou shánět sponzory. Za měsíc dej vědět kolik sponzorů a peněz jsi sehnal :-)

Re: Re: Re: MSBP = Pavel Bíla

Datum: 10.09.2018 | Vložil: Honza

Za 200 Kč by to byl nejdražší pohár v republice pominuli Run Czech apod. Já bych si osobně pak šel radši zaběhnout ňákou turistickou akci za 20 Kč a diplom. Nechcu nikoho naštvat jen si myslím, že i tento názor je třeba vzít taky v úvahu.

Re: Re: MSBP = Pavel Bíla

Datum: 10.09.2018 | Vložil: Michal Horáček

Jasně, v BRNĚ to jde za 50. I v MSBP můžou být zavod za 50. Ale proč by na to měl doplácet organizační tým. To už je otazka na poradatele závodů, aby zajistili pro svůj zavod sponzory. To je jako bych resil svatbu, ale chtel aby naklady na ni nesl svatebni koordinator.

Jak to bude dál

Datum: 09.09.2018 | Vložil: Stanislav nemček

Pavle prečítal som si tvoj príspevok. Rád by som ti povedal že prácu akú robíš ta aj tvoji rozhodcovia je neskutočná! Asi málo kto pochopí koľko času obetuješ tejto činnosti. Každí iba vidí v nedeľu výsledky zo závodu, zhodnotenie závodu pekný komentár a po čase priebežne pripočítané body do MSBP. Čísla počtu pretekárov na závodoch sú neskutočné. Niekto musí tie tabuľky do MSBP doplniť. Preto hlboké uznanie. Dúfam že sa ti podarí rodinu presvedčiť že by bola strašná škoda keby si takúto super ligu musel ukončiť. Dúfam že aj organizátori pretekov pochopia že služby rozhodcov sú perfektné a dobrú prácu je treba zaplatiť prípade aj za cenu vyššieho štartovného alebo získania viacej sponzorov. Nie je predsa možné aby rozhodcovia počítali po preteku zisk 0€ prípadne strata. Všetkým rozhodcom aj bežcom želám hlavne hodne zdravia. Stano

oprava detských výsledkov

Datum: 23.08.2018 | Vložil: Tomáš

Dobrý den pan Bíla, prosím opraviť výsledky z Rdošoviec - ml.prípravka 100m dievčatá. Vanesa Poláčková bola tretia a je tam písaná ako šiesta. Ďakujem
*************
Opraveno, příště k té MMS napiš, o co jde.

Oprava body

Datum: 21.08.2018 | Vložil: Měsíček Jakub

Chtěl bych poprosit o opravu bodů z Radošovců,ve výsledcích a v bodech mám 684 bodů,ale jelikož jsem běžel jen 5km,mám správně mít 508 bodů,děkuji za opravu

Re: Oprava body

Datum: 22.08.2018 | Vložil: Pavel Bíla

Omlouvám se, nějak jsem v tom zmatku tu pětku špatně obodoval.
************************
Mělo by to být opravené !

Chyba v bodovaní

Datum: 21.08.2018 | Vložil: M.Kresánek

Chcel by som poprosiť pána Pavla Bílu o opravenie mena z behu v Plaveckom Mikuláši. Namiesto Tresan Kresánek je to Miroslav Kresánek. Prosím o pripísanie bodov do celkového bodovania.

straty a nálezy

Datum: 21.08.2018 | Vložil: edobaum

v pizzerii Gracia sa našli kraťasi maskáčovej farby a biele tričko s nápisom " Levis ".
a ešte sa tam našiel klúčik s visačkou s nápisom " Slovenská sporitelňa ".
Je to u mňa

Beh k Radošovským vinohradom

Datum: 14.08.2018 | Vložil: edo baum

Milí športovci, priatelia a bežci, pozívame vás všetkých na 11.ročník nášho behu, prídte si zašportovat ale sa aj pobavit.Tešíme sa na velké ale aj malé športové výkony v soboru 18.8. všetci v Radošovciach !!!!!!!!!

Vydařená 30. ve Vnorovech!

Datum: 12.08.2018 | Vložil: ONěmec

Velké uznání směřuje pořadatelům jubilejního 30. ročníku Vnorovské 10. I "malý" závod se může stát velkým, když je zodpovědně, pečlivě připravený - a za pár kč (euro). A speciální poděkování pro malého "zarazičáka", který mě každé kolo vyhlížel s osvěžující houbičkou!!

propozície

Datum: 31.07.2018 | Vložil: edo baum

Pavle prosim ťa vymeň tie propozície za nové, ja som tam zabudol dat Nordic walking, dik

Re: propozície

Datum: 31.07.2018 | Vložil: Pavel Bíla

Edo, já jsem je ráno v 5:00 vyměnil ! Ona existuje ještě třetí verze ?

Re: propozície

Datum: 01.08.2018 | Vložil: edo baum

Pavle ty si to vymenil na lište, ešte to vymen na úvodní stránke, dik

anketa

Datum: 19.07.2018 | Vložil: Jakub Valachovič

Ako prvý som sa zapojil do novej ankety nnnnnnnnn :)

Re: anketa

Datum: 19.07.2018 | Vložil: Pavel Bíla

Čekal jsem, že jako hvězda dáš hlas hvězdičce

Re: Re: anketa

Datum: 24.07.2018 | Vložil: Jakub Valachovič

Prehrávame... :(

Zapomenutá bunda v Nové Lhotě

Datum: 09.07.2018 | Vložil: Věra Moravanská

Milí přátelé, někdo si zapomněl v Nové Lhotě černou bundu. Tonda Prčík se domnívá, že Pavol Polesňák. Martička Durnová ji má u sebe a přinese ji na další závody. Mějte se krásně a v sobotu na viděnou.
Věrka

Re: Zapomenutá bunda v Nové Lhotě

Datum: 09.07.2018 | Vložil: Pavel Bíla

To jsme řešili již v sobotu večer, je to Pala Polesňáka. Je vidět, že máte přehled, kdo se jak obléká !!

Vnorovská desítka

Datum: 02.07.2018 | Vložil: Korvas

Přátele, na našem webu jsme spustili registraci všech kategorií. Zvýhodněné startovné (200,- Kč) končí v neděli 5.8. Po tomto termínu už je možné se přihlásit jen na místě za cenu 250,- Kč/10 EURO. Běžci ze Slovenska, kteří budou přihlášeni do 5.8. zaplatí na místě 200,- Kč/8 EURO.

www.vnorovskadesitka.cz

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek